ENISE GEFELICITEERD! ZIE JE NOU WEL, WONDEREN GEBEUREN (met een beetje hulp ) Geen zorgen maken over de test, positief is positief! Echt super voor jullie.
GEFELICITEERD!!! Ik kan me voorstellen dat je het nog moeilijk vindt het te geloven en nog eens wilt testen, maar volgens mij waren die matcare testen wel betrouwbaar hoor, ik hoor er tenminste alleen maar positieven verhalen over. Geniet ervan meid! Dit geeft een mens toch weer moed he
@Roosje, wat vervelend dat je je zo ziek voelt, veel beterschap. @Milla Rose, jouw verhaal is zo herkenbaar, ik kreeg er tranen van in mijn ogen . Ik hoop dat we er snel allemaal aan MOGEN denken @Freewilly, spannend hoor. Maar die 1000 verschil komen jullie wel uit, succes. @Zeehondje, fijn dat je cyclus nu korter is. Als je nu pregnyl moet spuiten krijg je toch 1 of 2 dagen daarna de eisprong, of niet? Heb je dan IUI? Spannend hoor. @Danjo, inderdaad je buik is goed te zien, je mag er met recht trots op zijn @Gimena, welkom meid. Ik begrijp dat je vandaag gaat testen, en heb je al nieuws? @Fairy Tale, ik zit meestal ook ongeveer 2 dagen in de put en dan begint langzaamaan het positieve gevoel weer terug te komen. Deze maand valt het gewoon wat zwaarder. De dag dat ik ongesteld werd ging 1 collega op zwangerschapsverlof, een andere collega vertelde dat ze zwanger was, een vriendin was net die dag bevallen en de dag erna is onze buurvrouw bevallen en nu kijken we vanaf onze bank in de woonkamer op een megagroot baby bord. 4 dingen dus die gewoon op een heel ongelukkig moment samen komen, alsof iemand gewoon zin heeft om mij even lekker te pesten . Maar het gaat gelukkig alweer wat beter (zeker na dat positieve bericht van Enise), dus over 2 weken zal ik wel weer vol hoop zitten
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD Maart Yippie Hopes Mounia NOD april Toetje IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM 17-2 Toetje samenlevingstest Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee
effe puzzelen maar het is me gelukt! moet ook wel want onze lijst word echt steeds korter.. hihih.. dat geeft de burger moed niet dan
Enise wat geweldig! GEFELICITEERD! Die matcare testen zijn echt wel betrouwbaar, ik heb ooit gehoord dat die ook in ziekenhuis en bij huisartsen gebruikt worden. Meid het is ECHT zo! Geniet er van, en hoe voel je je?
Enise ik wist het daarom zei ik gisteren ook testen hahahahaha gefeliciteerd meid geniet dr maar lekker van
Hoi hoi dames, Ik was al een beetje happy omdat het stukken beter met me gaat dan afgelopen dagen, maar bij het horen over Enise kan mijn dag niet meer stuk. Enise lieverd, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid. Op naar een voldragen en gezonde zwangerschap, en meissie positief is positief!!!! Ilayda, Mounia en Toetje dank jullie wel meiden. het gaat gelukkig al stukken beter. Ben gisteren wel pas om 02u in slaap gevallen omdat alles verstopt zat waardoor ik moeilijk kon ademen maar toen ik om 08u wakker werd ging het weer beter. Yippie, ja ja oefenen baart kunst! All, dikke knuff en aan de overgebleven dames op naar een gezonde zwangerschap in 2009!!! Veel succes en sterkte, ik zal voor jullie blijven duimen. Liefs Roosje,
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD Maart Yippie Hopes Mounia NOD april 4-4 Toetje IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee Even mijn afspraak weggehaald
@Enise, ontzettend gefeliciteerd!!! Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie!!!!! Het gaat goed met ons groepje. Mijn NOD is 20 maart, ronde 24. @Toetje, ja dat is idd wel erg veel om te verwerken om je heen zeg! Maar er is hoop.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD Maart Yippie Hopes Mounia Nod 10 maart Ft Nod 20 maart (ronde 24) NOD april 4-4 Toetje IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje Hoop dat het me is gelukt.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD Maart Yippie Hopes Mounia Nod 10 maart Ft Nod 20 maart (ronde 24) NOD april 4-4 Toetje IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje