Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok thnx, zal het straks ff proberen maar zal het niet plaasten anders staat het vol met lijsten hier hahah.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hahahaha

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Graag gedaan.
    Je moet ervoor zorgen dat je begint met img tussen deze [ ] te zetten en aan het einde moet je dat ook doen, maar dan met een / voor img. Daartussen moet de link naar die afbeelding staan. Snap je hem nog? Ben namelijk niet zo goed in uitleggen :oops:
    Dus [​IMG]
    Ik hoop dat het zo duidelijk is

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    oeps, zie nu pas Danjo haar antwoord op de volgende pagina, sorry :oops:

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ENISE ZWANGER, YOEHOE!
    Echt geweldig meid, dat doet ons weer een beetje hoop geven hè?!
    geniet ervan!

Zelf vandaag de pregnyl gehad. Binnen 24 en 36 springt dan het eitje. We hebben deze rondes (4x) geen iui, maar moeten zelf sex hebben. Morgen ook beginnen met het vaginaal inbrengen van progestan bolletjes (wie heeft dit ook?).

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou zet hem op zeehondje

met die bolletjes heb ik geen ervaring

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Damesssssssssss,

Bedankt voor jullie felicitaties! Wij zijn heeeel erg blij en gelukkig! We hebben vandaag de hele familie persoonlijk bezocht en het goede nieuws verteld. Dit kon echt niet door de telefoon :D

Maandag ga ik naar het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een echo.. Hoop dat alles goed gaat!

Met mij gaat het goed, voel me niet anders dan gister. Heb nog steeds last van lichte ongi krampen. Begin wat gevoeligere borsten te krijgen en dat is het voorlopig :D

Hoop dat de rest mij snel mag volgen!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lekker genieten meid.
    Je zult wel met 7 weken een echo krijgen is normaal als je behandelingen hebt.
    En dacht alwel die is rondje familie aan het maken haha

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx dames voor de uitleg, ik ga het zo ff uitproberen maar dan zonder te plaatsen haha.

Enise, geniet ervan meid. Groot gelijk heb je, zoiets moet echt persoonlijk verteld worden. Op naar een goede echo!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal
    Ben uit mn bed gevallen hahaha

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Danjo, haha, ik zie het, niet bezeerd? :)

@Zeehondje, ik ken die bolletjes niet, maar heb begrepen dat je iets in kan brengen wat het millieu beter maakt voor de zwemmertjes en er is ook iets dat een innesteling meer kans geeft. Ik hoop in ieder geval dat het jou deze ronde helpt ;)

@Enise, geweldig zo'n familierondje, zoiets moet inderdaad persoonlijk verteld worden. Ik hoop dat je die echo snel krijgt want ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten, spannend.

Ik voel me al wel weer beter gelukkig. Begin alweer wat meer hoop te krijgen, maar ik denk er wel over om eens zo'n zelfinseminatiesetje te bestellen, misschien dat dat werkt, want op de normale manier lijkt alles er meteen uit te lopen zodra mijn man zich terugtrekt :oops:
    Ik weet het nog niet zeker hoor, twijfel nog. Iemand van jullie ervaring met zelfinseminatie?

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ENISE, GEFELICITEERD!

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meiden ik ben in het zh even snel snel snel update Hij ligt og steeds aan de 35% zuurstof en drinkt om en om fles en via de sonde hij moet eerst zijn zuurstof afbouwen en zijn flesjes op drinken dus zonder hulp via de sonde en dan 48 zonder zuurstof en sonde en dan pas naar huis ik zei ik hoop dat we zo rond volgend weekend thuis zijn of naar huis gaan ze zeiden dat ze dat niet verwachten :( Dus hij ligt hier nog wel een tijdje ik mag hjier wel bij hem slapen dus ben hier al sinds donderdag 24 uur bij hem. Willen jullie allemaal dua's blijven doen

Sorry dat ik niet op iedereen reageer heb niets gelezen :( ga gelijk weer n aar boven

Enise had je al gesproken SUPER gefeliciteerd lieverd

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Danjo, haha hoe heb je dat nou geflikt? Hoop dat er niets ergs is gebeurd! Zou wel fijn zijn als ik snel een echo krijg, maar had ook zo'n vermoeden hoor. Want iedereen die in MMM zit, krijgt sneller een echo.

@Roosje, nogmaals bedankt meid! Idd nu op naar een goed echo!

@Toetje, was zeker geweldig! We kwamen bij iedereen binnen, we waren alleen maar lachend aan het staren en iedereen wist het gelijk! Dus we hoefde niks te zeggen :D

@Milla Rose, bedankt meid!

@Tirtilisko, jij ook nogmaals bedankt! Ik zal blijven bidden voor jullie. Het is belangrijker dat hij helemaal hersteld is voor hij naar huis mag. Nog even geduld meid en dan mag je hem helemaal bij je hebben ;)

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; wat is het toch heerlijk he als mensen zo blij voor je zijn. Nu wachten op de echo, zal inderdaad in de 7e week zijn. Hopelijk zien jullie dan een hartje kloppen. Ik duim verder voor jullie!

Tril; ik duim ook verder voor jullie, maar zoals enise al zei het is beter dat hij echt goed beter is voordat hij naar huis komt. Wel fijn dat er verbetering in zit.

Toetje; Ik heb geen zelfinseminatiesetje gebruikt maar wel een keer een spuitje van de apotheek omdat ik zo'n last had van schimmelinfectie en mijn vriend niet wilde infecteren. Ik heb toen een 5 ml spuitje gehaald bij de apotheek, helemaal niet duur.

Danjo; ik vraag me inderdaad ook even af hoe je dat voor elkaar krijgt. Sliep je nog? Wel uit kijken he!

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oei Danjo, ben je echt uit bed gevallen? Ik dacht dat je het als uitdrukking bedoelde omdat je zo vroeg op was. Sorry dat ik lachte, had dus niet door dat je echt uit bed was gevallen :oops:

18. hier is de ongi gearriveerd dus zet mij maar op 10 april..

hih kan roosje weer oefenen lol..

nou dagdag allemaal..

ben moe en moet veel werken zit in een ruk van 6 en in totaal.. 46,5 uur.. nog 2 dagen en dan ben ik er heerlijk 10 vrij... heb lekker vakantie dan..

liefs van mij

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi meiden,

Hier een lekker poets/verwendag gehad, de boel aan kant gezet en daarna een maskertje/massage/heerlijke lunch en een hete douche gehad onder het genot van het lekker zonnetje.

Danjo, zo wat heb jij allemaal gedaan waardoor je eraf geflikkert bent?
    Toetje, probeer eens een kussen onder je bibs nadat je man zich terug trekt voor een half uurtje (dus blijven liggen he) of als je lenig bent de handstand te gaan doen (ja ik weet klinkt beetje weird maar hoor vaak dat het bij mensen helpt)!
    Enise, voor je het weet ben je alweer 7 weken!
    Yippie, balen meid maar op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Dikke knuff van mijn kant... Ik heb het op gegeven na het tig x geprobeerd te hebben gisteren, dus de lijst bewerken laat ik aan iemand anders.

Liefs Roosje,

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere..

Zwangeren in Januari
    - LizaM
    Zwangeren in Februari
    - Danjo
    Zwangeren in Maart
    -Enise

NOD Maart