Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gelukt! Alleen heb ik het wel via deze site http://nl.tinypic.com/ gedaan, dmv de plaatje op te slaan en daar te downloaden en de link hier te plakken. Deze manier vind ik makkelijker, aangezien die andere manier me niet wil lukken.
Dank je meis. BUIK bedoel je haha. Ja zit al in de 28ste week joh, wel snel maar als het aan mij ligt mag het sneller (positief bedoeld hoor)! Nou dames mijn duimen draaien voor jullie overuren dat jullie ook gauw een buikje mogen showen.
Vind je buik niet heel groot mn vriendin is net zover en al heeeel wat dikker vind het wel een mooi buikje Ik was uit mn bed gevallen omdat ik dus al om 5 uur beneden zat hahahaha Tirtil meis hij is daar in goeie handen meis ik duim dat je mannetje het gauw weer goed doet.
Dank je meid, ben echt benieuwd hoe groot die aan het eind zal zijn. We zien het van zelf wel... Hahaha het was dus figuurlijk en niet letterlijk hahaha.
@roosje wauw mooie buikfoto hoor! heb je nog goed kunnen slapen ivm je verstopte neus? @danjo zo 5 uur uit bed is vroeg! @yippie balen van je ongi meid! @toetje fijn dat je je wat beter voelt! ik heb geen ervaring met zelfinseminatie maar je kan die spuitjes en potjes gewoon bij de apotheek halen. succes! @tirtil ik had je nog gesproken vandaag, ik hoop dat je je kleintje gezond en wel snel naar huis mag meenemen! ik ben niet zoveel online geweest, ik heb denk ik een oogontsteking te pakken niet leuk!
Mounia, dank je. Beterschap lieverd, ik slaap nog steeds een beetje met moeite ivm dichte neus maar het gaat gelukkig wel stukken beter. Er is ook bijkomen kijken dat mijn oor (ivm griep) dicht is, hoor alleen van de andere kant. Ik ga zo de deur uit richting sportschool, spreek jullie laters dames. Doeg,
Dank je Ilayda! Hoop dat het snel week 7 is jaa hihi.. ga zo het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Roosje, heeeel mooi buikjeeeee
Goedemorgen dames, Ben ik weer, moe en heb slaap. Enise, bedankt. Voor je het weet heb jij er ook zo 1, dus geniet er lekker van.
Ohh ben nu al erg ongeduldig Trouwens, mijn banner klopt weer niet, snap er niks van. Er staat nog 190 dagen te gaan..
Nou, de aantal weken en dagen klopt wel. Maar 'Slechts 190 dagen te gaan' klopt niet. Dat moet veel meer zijn.. Ah ja Roosje, vraagje he. Heb nog steeds last van buikpijn. En dat straalt naar mijn bovenbenen is dat normaal?
Ach joh zolang de weken maar kloppen, of anders kun je een andere banner nemen. Die pijn die je nu beschrijft had ik ook voor ongeveer 2 maanden ongeveer.
@Enise, GEFELICITEERD! Echt super tof! Ennuh, is dat geen bandenpijn wat je voelt? @Mounia, beterschap met je oog @Toetje, ik zou ook eerst met een kussen onder je billen proberen. Maar ik lees hier ook wel regelmatig dat het niet uitmaakt als het gelijk weer terugloopt, omdat er tocht wel voldoende sperma bij de baarmoedermond komt. @Titilisko, fijn dat het al zoveel beter met je baby gaat en dat je bij hem mag slapen. Als het zo doorgaat heb je 'em voordat je 't weet alweer lekker thuis joh! Hoe gaat het verder met jouzelf, zo kort nog na de bevalling. Je hebt helemaal niet goed lekker uit kunnen rusten... Vandaag doen we een derde bod, alweer 3500 meer Maar we kwamen te weten dat het wordt verkocht door Meeus en niet particulier. Dat maakt het afdingen misschien wel moeilijker. Anyway, we zitten met dit bod wel aan onze max zo ongeveer, dus hopelijk gaat het het nu worden.
Dank je FreeWilly! Lijkt op bandenpijn ja Roosje, jaa probeer er zeker van te genieten. Laat het maar lekker komen, heb ik er allemaal voor over. Was alleen bang dat het niet goed zou zijn zoveel pijn.