Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hopes vandaag is je Nod, ik blijf voor je duimen.
    Hoe voel je je verder?

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meiden wat een rust hier zeg

Hopes spannend meis

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Het is hier idd erg rustig. Maar ik heb het ook te druk om hier veel rond te hangen. :(

Meiden, goed nieuws, 24 maart krijgen we de sleutel van ons paleisje! Dus dan kunnen we beginnen! De eerste domper is er ook al, de vloerenlegger kan pas week 16 aan de gang, wij hadden op week 15 gehoopt! Maar goed, we kunnen in de tussentijd toch wel veel doen.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ft, gefeliciteerd met jullie paleisje alvast.
    Danjo, het is hier idd rustig.

Hoop dat iedereen het goed maakt.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fairy Tale, gefeliciteerd! Nu wij nog :D

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,
    ik ben weer ongi , ik ga straks even mijn nod enzo uitrekenen , dan geef ik de goeie datums door voor in de lijst.
    mijn oog gaat gelukkig weer veel beter haha

@free ow wat spannend, ik hoop dat ze met dat laaste bod akkoord gaan! ik ben benieuwd!

@FT gefeliciteerd met je paleisje! :D

@roosje dank je meid. hopelijk voel jij je snel ook beter!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, beterschap lief. Met mij gaat het beter gelukkig.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Kunnen we geen deal maken? Jij zwanger in de periode dat ik de sleutel krijg, ik zwanger als jij je sleutel krijgt? :)

9. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, geweldig! DEAL!

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Mouinia balen meid

Meiden hoe is het met Tirtil ff al nik sgehoord.

Hopes hoest met jou meis.

Ft mooie deal gemaakt hoor haha

Ik ga werken ben alweer aan de late kant doeiiiiiiii

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; balen van je ongi, en beterschap met je oog.

Tril;hoe is het ?

FT; Wat fijn dat jullie bijna de sleutel hebben. Moet je nog veel doen?

Hopes; hoe is het met jou?

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @LizaM, het wordt casco opgeleverd dus alles moet er nog in, de keuken, de badkamer, de vloer etc. Veel wordt gedaan, maar zelf moeten we ook nog het een en ander doen. We hebben er twee maanden voor ingepland, dus dat moet goedkomen. :D

@Danjo, alweer bijna tijd voor een echo! Spannend hoor!

Ik heb 5 april een babyshower van een vriendin! Mag ik weer lekker shoppen voor babyspullen! Blijft leuk. :D

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ft meid wat fijn dat jullie eindelijk aan de slag kunnen.

Danjo meid heb je vanochtend gesproken je had me gebeld.

Ik voel me weer heel :( :( :( Want we kwamen van ic en zouden op de High care afdeling ofzo komen te liggen. Maar mijn zoontje kwam op een normale zaal waar bij kon slapen etc. Maar hij is vandaag toch overgeplaatst naar de High care afdeling :( :( :( En mag niet meer bij hem slapen dit is net als de intensive care zo anders dan toen hij op die andere zaal lag ik heb iedergeval wel vanaf donderdag met hem geslapen. Was zo fijn ik kon hem gewoon bij me in bed nemen en dan was hij zo rustig en sliep zo lekker :( wat ga ik dat toch missen wat ik ga ik mijn kleintje toch weer missen. Ik ben zo bang dat die bloeding ernstige beschadigingen heeft aangericht ze weten niks maar hoe groter hoe meer we kunnen zien. Ik hoop dat er niks aan de hand zal zijn. Maar hoe of wat dan ook we houden ontzettend! veel van hem heel veel! Hij heeft nog steeds vaak sat..... nog wat dalingen weet niet hoe je dat typt van zijn zuurtstof. Ik vind het zo erg dat ik vandaag naar huis moet en niet meer als ik mijn ogen open doe hem zie liggen. Of niet mijn armen kan strekken en hem kan aanraken. We weten helemaal niks de artsen zijn in boeken aan het onderzoeken waarom hij zo oppervlakkig adem haalt. Dat maakt het zo moeilijk je weet niks, je weet niet hoe lang dit nog gaat duren. Ik voel me zo machteloos

14. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Tirtilisko: wat erg dat het weer achteruit gaat en ik kan me voorstellen dat je heel bang bent. Hopelijk is het maar een korte terugslag en gaat het snel weer beter.
    @FairyTale: gefeliceteerd met jullie huis.
    @Mounia: balen van je ongie, gelukkig gaat het al beter met je oog. Eerst je man met z'n neus, nu jij met je oog. 't Is toch wat.

Wij hebben vanmorgen opnieuw een bod gedaan. Ik vrees dat als ze hiermee niet akkoord gaan het einde verhaal huis is, maar hij is zo mooi! Dus ik hoop zo dat ze ermee akkoord gaan! Erg spannend!

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Free bedankt meid. Ze zeggen niet dat hij achteruit gaat. Hij moest eigenlijk naar de ic op de High care afdeling komen. Maar er was geen plek en besmettelijke ziektes waardoor ze opname stop hadden. Dus daarom kwam hij op een normale kamer. Het drinken gaat gelukkig goed als hij wakker is drinkt hij meestal zijn flesje op. EN anders via de sonde en hij beweegt ook meer. Alleen zijn ademhaling en dat fladderige bewegen

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @tirtil. Ik kan me voorstellen dat het wel een tegenslag is als je net lekker een paar dagen hem zo dicht bij je hebt gehad! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat, zodat je hem weer bij je kan hebben. Mag ik trouwens eens vragen waar CanimOglusum voor staat?

@Freewilly, wat vervelend dat het niet wil lopen zoals jullie willen! Maar soms kan het toch nog wel goed uitpakken als jullie aangeven dat als ze meer willen, het van de baan is. Het is immers niet makkelijk een huis te verkopen in deze tijd. Hoeveel verschil zit er nog in wat zij willen en wat jullie te bieden hebben?

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Mijn lieve zoontje betekend dat

18. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tirtilisko, meid wat vervelend voor jou dat je niet meer bij hem mag slapen. Hoop dat ze dat snel weer goedvinden! Lijkt mij ook niet leuk :(

@FreeWilly, spannend meid!

19. tril ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.. weet dat ik voor je bid..
    liefs van yipie

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tirtil ik hoop dat ze toch erachter gaan komen snel wat het nou kan zijn, jammer dat je niet meer bij hem kan slapen!ik bid veel voor de kleine schat, hopelijk komt het snel goed allemaal.

@free haha ja het is toch wat hier he, rode neuzen,zere ogen haha. jammer dat ze waarschijnlijk met het laatste bod niet akkoord willen gaan, maar ik hoop het wel voor jullie!

@FT babyspullen zijn altijd leuk! :) shopse!

Share This Page