nou mounia kan weereens niet slapen haha (het is nu 2.18 uur) iedereen van jullie ligt lekker te slapen (dus ja ik praat nu eigenlijk tegen mijzelf haha) ik hoop dat Roosje nu ook lekker slaapt, want die kon niet slapen door haar verstopte neus, dus die loopt nu te snuiten denk ik. en FT droomt nu van 24 maart dan krijgt ze de sleutel van haar nieuwe huisje enise ligt nu dolgelukkig in bed!eindelijk na 2 jaar zwanger! en danjo heeft nu al een mooie zwangere buik! enne danjo niet uit bed rollen he! hahaha tirtilsiko ligt nu niet bij haar kleintje ik hoop dat haar kleintje snel gezond naar huis toe kan! en Lizam ligt nu met een met haar 9 weken buikje in bed freewilly ligt nu te piekeren of de tegenpartij hun bod voor een huis wel of niet zullen accepteren (ik hoop het wel en anders komt er hoop ik snel een nog leuker huis op jullie pad!) en yippie heeft (als ik het goed las) nu vakantie! dus die kan lekker uitslapen....? en ik zit nu achter mijn pc (nee echt? haha) met een glas fristi naast me. en samen met mijn fristi zit ik even zwangerschapspagina te bekijken. ik heb vandaag mijn cyclusbanner weer goed op datum gezet, en ik kijk heeeeeeeel af en toe naar de zwangerschaps banners ik weet al precies welke ik ga nemen 8) dan denk ik ook van oooow mounia wat doe je nou! zometeen word ik nooit zwanger... maar ja ik moet nu positief blijven denken en het allemaal op me af laten komen. zoals jullie merken heb ik echt niks te doen en blijf maar door typen haha. met mijn oog gaat het trouwens weer veel beter! gelukkig! en zie ik nou goed dat we maar met 4 meiden zijn in de NOD lijst?! eigenlijk alleen maar beter dat betekent veel zwangeren, maar wel erg stilletjes! (o jee hier komt mijn angst weer dat ik als enige ga overblijven haha,altijd als ik ongi ben ben ik wat emotioneler) zeehondje en ilayda zie ik er nog niet bij staan. hoe is het trouwens met jullie meiden?en toetje heb ik ook even niet gezien? nou ik ga mijn glas fristi naar de keuken brengen en naar bedje toe, ik spreek jullie snel! liefs mounia
En mounia is de weg een beetje kwijt hahahahha Meis vervelend dat je niet kon slapen moet zeggen heb ook een onrustig nachtje gehad. Nou ik ga snel even wat lezen en dan weer naar het werk
hahaha nu ik nuchter en wakker achter de pc zit moet ik wel ff lachen, echt niks te doen. vervelend danjo dat je zo onrustig nachtje heb gehad! werkse!
@mounia, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens bang ben dat het nooit gaat lukken en ik vermijd idd angstvallig alle winkels, banners en uitspraken over "als we een kindje hebben dan...". Ik liep met mijn vriendin in het park zondag en toen hadden we het over het nieuwe huis. Ik zei dat ik het kleine kamertje maar in een neutrale kleur ga behangen zodat als ik zwanger ben (idd, gevaarlijke uitspraak ) we dan niet het hele kamertje opnieuw hoeven behangen maar dat we dan met wat aankleding of zo er kleur in kunnen brengen. Dus ze zei: Je hebt nog tot eind mei voor je het echt moet klaarhebben, dus wie weet kun je toch gelijk gericht gaan behangen. Dus ik zei: Ja, dat zou cool zijn. Waarop zei zei (op zo'n zachte, lieve toon): Het zou zo mooi zijn als het ook eens echt cool is, ipv altijd "het zou cool zijn". Maar voorlopig heb ik nog niet het gevoel dat het snel gaat gebeuren... En dan ben ik weer bang dat ik door dat soort gedachtes het een soort van 'op me afroep' dat het niet lukt... Het is allemaal niet makkelijk, er zijn zoveel twijfels over zoveel dingen.
lieve mounia en fair tale hier nog zo een... ik twijfel ook als een koe word vast niet zwnger dat geluk lacht ons niet toe en veel meer.. maar net wat jullie ook zeggen laten we hopen dat we ook eens zwanger mogen raken.. meiden ik denk veel aan jullie en ook aan de rest.. soms denk ik aan de meeting en dan komt er bij mij het gevoel van kan ik dat wel aan al die lieve meiden met een mooi buikie.. en dan denk ik gelijk jullie hebben er ook allemaal zo lang op gewacht.. ik schrijf dit hier neer omdat ik wil dat jullie dit weten.. yippie kan er momenteel effe niet zo heel goed tegen geloof ik.. maar ook dat komt ooit weer goed. dikke knuff van mij
Oh lieve meiden, wat herken ik toch alles! En zo onverwachts krijg je toch het goede nieuws te horen. Ik heb er vertrouwen in dat jullie ook straks aan ons het goede nieuws mogen vertellen. Weet dat het makkelijk klinkt, maar tis echt zo! Want daar geloof ik in! Allemaal proberen positief te blijven, dikke knuffel!
Hier nog iemand die het allemaal zo goed herkent. Yippie; dat is ook de precies de reden dat ik nog twijfel of ik wel naar de meeting moet komen. Ik zou jullie graag willen ontmoeten omdat jullie in mijn moeilijkste periode mijn steun en toe verlaat zijn geweest maar ik weet ook dat het toch (misschien stiekem) moeilijk is voor een aantal. Ik wens jullie allemaal kracht en moed toe om deze periode door te komen. En een snel een mooie dikke buik van een heel mooi wondertje.
mounia meid leest dat je s'nachts niet hebt geslapen. met mij gaat het goed dames ik ga morgen afrijden voor de 2 keer voor me rijbewijs ik hoop dat ik slaag oja een stomme vraag maar hoe reken ik me nod uit bij mij is elke maand verschillend lees onder me bericht wat moet ik aanhouden?
enise dankje meid ben echt zenuwachtig nu hoe gaat het met je zwangerschap nou mijn nod moet dan ongeveer 27 maart zijn 26 februari voor het laatst ongi.heb de gemiddelde genomen das 30 dagen
Ilayda suc6 morgen duim voor je dat je slaagt en dat vrijdag de 13e voor ons beide maar een top dag mag worden
Ja geloof het best! Ik was ook iedere keer zenuwachtig.. heb pas de 4e keer mijn rijbewijs gehaald. Echt, door de zenuwe maakte ik constant fouten, echt niet normaal. Maar kreeg alsnog mijn rijbewijs, voordeel van twijfel haha Vindt het nog steeds eng tijdens het rijden. Heb er echt een trauma aan overgehouden. Met mijn zwangerschap gaat het gelukkig goed.. De ongi pijn wordt ook stukken minder
@Yippie, heeeeeele dikke digitale knuffel meid! Ik hoop dat je uit je dipje kunt komen. Het is ook zeker niet makkelijk, ondanks dat je het iedereen heel erg gunt. @Ilayda, ik zal voor je duimen! Ik ben zelf vanwege zenuwen pas de vijfde keer bij Rijkswaterstaat geslaagd! Ik moest verplicht 4 keer bij het CBR afrijden voordat je bij Rijkswaterstaat terechtkon. Daar ben ik gelijk geslaagd. hihi
hey meiden, yippie en FT ik snap jullie gedachtes ook hoor (en de rest van de meiden ook). zulke dingen blijven altijd moeilijk en onzeker. over de meeting stel dat iedereen zwanger zou zijn behalve ik dan zou ik het wel moeilijk vinden om te gaan. en de vraag "word ik ooit zwanger" zal altijd door mijn hoofdje spoken want ja dat kan ik nu ook niet weten en ik wil zo graag. maar ik probeer positief te denken, en heb super zin in de icsi behandeling. @ilayda ik hoop dat je morgen slaagt meid!succes! @lizam gewoon komen hoor naar de meeting de rest van de meiden een super dikke knuffel, ik vind het ook heel lief van de meiden die zwanger zijn hier ons niet vergeten zijn
Even tussendoor, om even te lachen: Twee domme blondjes zitten te kletsen. Zegt de ene: Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Zegt de ander: Oh, waren het moeilijke vragen?