Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    FT hahaha ja kende ik al, maar blijft grappig :)

ilayda zou leuk zijn als je ook kan met de meeting!

nou ik ga slapen, ben echt super moe!slaap lekker iedereen!

2. lieve jullie...

wat is het toch fijn om hier gewoon eerlijk te kunnen zijn..

maar ik wilde het gewoon gezegd hebben voor me zelf.. en ik weet het is herkenning voor velen en ik denk dat jullie allemaal weten wat ik bedoel..
    ik zeg nu ook nog niet dat ik niet kom... en ik zal ook zorgen of in ieder geval me best doen om vrij te zijn/ te krijgen..
    en dan zie ik wel...

voor jullie in ieder geval slaap lekker..

ik ga morgen lekker een weekendje weg..
    heerlijk..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ilayda moet je ff de lijst opzoeken meenden 8 mei haha in utrecht

Hier vandaag the big day ga zo eerst nog even werken

yippie heerlijk ff weekend eruit

meiden die ik in mn tel heb stuur jullie een sms als ik klaar ben vanmiddag zal rond half 5 worden

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Danjo schat heel veel succes ik denk aan je

Ilayda ik hoop dat je slaagd meid! :D heel veel succes

Yippie ik snap je gevoelens heel goed ik hoop dat het snel jullie ''beurt'' is.

Mounia ik heb echt gelachen gisteren had jij niks te doen ofzo :p dat stuk wat je typte met je glas fristi :p Kom je weer snel langs ik denk dat Batuhan tante mounia wel erg heeft gemist :D Ow ja trouwens er is een verpleegster in opleiding die ook mounia heet die nu bij hem is hihi

Meiden even snel weer over Batuhan. Hij heeft vanochtend een EEg gehad dat is zegmaar dat hij allerlei elektroden op zijn hoofd kreeg om zijn hersen activiteiten te meten bij bijv licht flitsen en geluiden. Nou het was wel een eng gezicht weer al die draden overal op zijn hoofd. Batuhan is morgen alweer 3 weken wat gaat de tijd snel. En we hebben nog niet eens ''echt kunnen genieten'' Tuurlijk genieten we veel van hem maar ik bedoel hij is nog maar 2 dagen thuis geweest en bijv buiten lekker wandelen etc is er niet van gekomen. Maar komt goed allemaal met de wil van Allah. Hij krijgt om 11.15 ook een oogonderzoek omdat kinderen die te veel/weinig? zuurstof hebben een oogafwijking kunnen krijgen. Ze gaan hem eerst oogdruppels geven om er voor te zorgen dat zijn pupillen groter worden en dan gaan ze bij beide oogjes een spreider inbrengen :( :( :( om het goed te kunnen onderzoeken ik denk niet dat ik het durf om daar bij te zijn. Lijkt me zo verschrikkelijk om hem te zien met die spreiders in zijn oogjes. De zuster zei ook dat zijn ogen dan helemaal open gesplits worden en dat zijn oogjes dan van binnen rollen. Dat durf ik echt niet te zien. Ik ben al 3 dagen vreselijk! duizelig ik denk dat de spanning de vermoeidheid nu wel omhoog komt. Ik heb ook nog eens vanmiddag om half 2 een gesprek met de neuroloog (arts van Batuhan van de High care afdeling) Ik hoop dat we goede uitslagen krijgen.

Het is vandaag een grote dag en voor danjo (hoop dat alles goed is lieverd) en voor Ilayda ik hoop echt dat je slaagt meid ik denk aan je :D

En voor ons: uitslagen van de hersen activiteiten of het wel goed functioneert en de uitslagen van een eventuele oogafwijking en het gesprek...

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo meiden,

Hoe gaat het daar?

@Tirtilisko, ik kan me voorstellen dat je het allemaal eng vindt en ik hoop dat die ellende allemaal snel voorbij is en dat je snel met volle teugen kunt gaan genieten van je kleine ventje. Succes straks met de uitslagen.

@Ilayda, succes met je rij-examen.

Over die angst dat het ons nooit gaat lukken, dat is zo herkenbaar. Ik ben ook wel eens bang dat het nooit gaat lukken, maar ik was eigenlijk meteen toen we begonnen al bang dat het bij ons niet gemakkelijk zou gaan. Niet heel reëel om daar meteen bang voor te zijn, dat weet ik, en nu ben ik ook bang dat het juist door mijn gedachten niet goed lukt, maar ja, hoe kun je dat dan stoppen? Hoe kun je die knop omzetten en jezelf dwingen te denken dat het wel gaat lukken als de angst dat het niet lukt zo groot is. Ik vraag mij nu steeds af: heb ik het goed aangevoeld dat het bij ons niet gemakkelijk zal gaan of gaat het juist moeilijker omdat ik zo negatief denk? Tja, ik zal het nooit weten en het enige dat ik kan doen is proberen vertrouwen te houden. Ik heb veel respect voor de meiden die al zo lang bezig zijn en toch positief kunnen blijven, wil ik toch even zeggen.

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Toetje; wat is je verhaal herkenbaar! je omschrijft precies de gedachtes die ik ook had. En wat denk je, ik heb me volledig gestort op het helpen van vrienden die echt hulp konden gebruiken. Ik deed hun boodschappen, kookte iedere dag voor ze en deed nog het een en ander bij hun in huis, en die maand is het gelukt (misschien dat je IUI ook wat bijgedragen heeft hoor!). Dus probeer afleiding te zoeken, niet zomaar afleiding maar echte afleiding! En dat is heel erg moeilijk maar wie weet helpt het. En ik duim natuurlijk voor jullie.

Tril; dat lijken me ook geen prettige onderzoeken om bij te zijn. Hopelijk zijn de uitslagen vandaag. goed. Ik duim verder voor jullie.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @yippie tuurlijk kan je hier eerlijk zijn meid, daar zijn we voor! en veel plezier dit weekend!

@tirtil ja ik kom snel weer langs schat!zorg je wel ook goed voor jezelf lieverd, en fijn dat de uitslagen goed waren!

meiden, de uitslagen van de kleine van tirtil waren goed trouwens :D

@ilayda ik ben heel benieuwd of je geslaagt bent!

@toetje wat herkenbaar zeg, zo dacht ik ook in het begin (mischien bij mij wel iets realitiser omdat mijn schoonouders ook vruchtbaarheidsproblemen hadden) maar ik snap je heel goed.
    we moeten gewoon positief blijven hoe moeilijk dat soms ook is, en in de dips zijn wij er voor elkaar!

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @tirtil, ik kan me voorstellen dat je daar niet bij wilt zijn! Maar dat hoeft denk ik toch ook niet per se? Ik hoop zo voor je dat ie snel lekker mee naar huis mag.

@Ilayda, en en en?

@Danjo, spannend meid, ik hoop goed nieuws te horen.

@Toetje, dat zijn idd de vragen waar we denk ik allemaal wel eens mee worstelen.. Wat als het komt door wat we zelf denken?

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden met danjo is gelukkig ook alles goed :D :D :D :D :D Sorry schat dat ik niet terug kon reageren maar ik ben superrrrrrrrr blij voor je :D Ik heb ook vandaag alleen maar goed nieuws gehad gelukkig! :D Nu ilayda nog :D

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier was de echo weer helemaal goed het hartje zien en horen kloppen
    ben zo verschikkelijk blij he

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    super danjo! :D

12. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dames, helaas ben ik voor de 2e keer gezakt :(
    mischien 3 keer scheepsrecht

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    aaah jammer ilayda! maar niet de moed verliezen hoor! je gaat hem halen weet ik zeker ;) :D

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    ilayda; balen meid! Drie keer is vast scheepsrecht. Wat ging er mis?

Danjo; hier ook even; ik ben super blij voor je!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ilayda balen meis maar de moed niet opgeven hoor

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi lieve dames,

Hoe gaat het ie op deze grauwe dag? Hier lui/moe en nergens zin in.

Ilayda, jammer meid en hopelijk is de 3de x scheepsrecht.
    Danjo, gelukkig dat het allemaal goed is gegaan gisteren. Geniet er nu maar lekker van!
    Mounia, Toetje, Yippie een dikke knuff meiden. Ook jullie tijd zal gauw aanbreken, kijk maar naar de rest! Ik zal voor jullie blijven duimen!!!
    Tirti, fijn dat de uitslagen goed waren meid. Voor je het weet ben je met de kleine thuis aan het genieten. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf anders kom ik je persoonlijk weer gek maken haha.

Liefs Roosje,

17. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    nou, invoegen ging lekker heb vrachtwagen enz. ingehaald rotondes ging goed heb voetgangers enz. voorang gegeven. op een gegeven moment zei hij we gaan naar die kerk daar oke ik rijden ik zag het bord niet verboden in te rijden .wilde net inrijden hij zei kijkt dit bord. ik zei niks toen zei hij rij maar door je bent bijna ingereden. oke
    ik moest ergens keren zag fietsers aan de rechterkant komen. hij zei dat ik niet naar links hebt gekeken :-S heb overal goed gekeken.
    toen moest ik ergens rechtdoor rijden. maar de rechterrijbaan ging opeens rechtaf was nergens aangegeven geen borden zag op de rijstrook opeen een pijl naar rechtsaf ik zei shit oops hahha schoot uit me mond gelijk signaal naar links gegeven naast me stond een zwarte auto wilde eerst gaan omdat ik het niet zag maar ik stopte wel gelijk.ben gezakt omdat hij zegt dat ik niet ver vooruit kijk jammer echt jammer maar ja volgende keer beter

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @roosje dank je wel schat!

@ilayda balen meid, heel jammer!

hoe is het met de rest van de meiden?

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ilayda, balen meid!

20. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo meiden,

@Danjo, wat een mooi moment moet dat zijn geweest, de echo. Ik ben blij dat alles goed is en ik kan me voorstellen dat je blij bent. Geniet er maar van meid.

@Ilayda, balen zeg. ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.

@Roosje, wat een mooie banner heb je. Het blijft toch bijzonder he, je trouwdag. Wjj zijn in september afgelopen jaar getrouwd, al een half jaar geleden dus, maar het voelt alsof het nog maar net was. Ik hoop dat die herinnering voor heel lang blijft hangen.

En hoe gaat het met de andere meiden?

Hier gaat alles zijn gangetje, heb het heel druk nu, al zorg ik daar zelf wel voor. Ik ben gewoon dingen aan het zoeken om te voorkomen dat ik de hele dag aan zwanger worden denk en ik moet zeggen dat het wel werkt. Vandaag de hele dag in de tuin gewerkt en gisteren bezig geweest met mijn website. Ik wil proberen zo bezig te blijven, dan gaat de tijd misschien ook sneller, we zullen zien.

Deel Deze Pagina