Hey meiden, Hoe gaat het met iedereen? Het is stilletjes hier Ik heb besloten in de wachtweken niet meer hier op de site te komen, in de hoop dat ik het wat meer los kan laten, wat niet lukt als ik iedere dag weer op deze site blijf komen. Ik ben sinds deze maand gestopt met temperaturen, dus ik weet niet wanneer mijn eisprong is, maar mijn vroegste eisprong was op dag 12. Dat zou vandaag zijn, wat dus inhoudt dat ik na vandaag even niet meer hier zal komen. Ik geloof eigenlijk niet zo dat het helpt en ik erger me dood aan de opmerkingen dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar feit is wel dat sinds wij zwanger proberen te raken ik er juist heel veel mee bezig ben en er nooit een maand was dat ik er weinig mee bezig was, daarom wil ik op zijn minst proberen of dat echt niet de oorzaak is. Ik wens iedereen heel erg veel succes en ik hoop over 2 weekjes weer wat mensen te kunnen feliciteren. Liefs Toetje
Toetje doen waar jij je goed bij voelt meid. Hier vandaag weer werken een late pff totaal geen zin aan maar ja Donderdag trouwens naar de vk
Hallo lieve dames, Mounia, ure welcome schat. Toetje, ja klopt het blijft iets speciaals. Wens jullie verder alle geluk en liefde toe in jullie huwelijk. Verder moet je doen waar je goed bij voelt meid, succes! Hier een berichtje van Tirti: Batuhan haalt sinds gisteren zelf adem gelukkig en de coffeine die hij krijgt om zijn hersens te prikkelen is ook stopgezet. Morgen gaan ze zijn bloed prikken, en als die coffeine uit zijn lijf is en hij 72 uur lang geen 1x een zuurstofdaling heeft gehad dan mogen ze naar huis. Nu vraagt ze jullie om te blijven bidden/duimen dat hij goed zal drinken en dat hij geen 1 zuurstofdaling krijgt anders gaan die 72uur steeds opnieuw in. Dus dames jullie duimen zijn nu heel hard nodig en van harte welkom! Liefs Roosje,
hoi allemaal Niet heel veel geschreven hier.. Danjo super meis dat het allemaal goed is en nu gaan genieten.. enise hoe is het met jou! trili hoest met jou en je man en je zoon.. mounia een knuf van mij toetje gewoon doen waar jij je goed bij voelt. all: dikke knuff van mij wij zijn weer thuis en hebben genoten van een weekendje weg.. vind het trouwens raar dat ik nog steeds een raar gevoel heb in mijn onderbuik en wat geirriteerder ben als anders.. weten jullie dat kan je een snel ei heb naar hormonen.. weet niet hoor.. wil er wel bij vertellen dat mijn ongi flink minder was als anders.. ik denk dat ik gewoon moet afwachten en anders effe bellen met de hospital .. ga nog effe genienten van 4 dagen vrij.. liefs yippie
Tril; natuurlijk blijf ik duimen voor jullie! Wat een fijn nieuws. Toetje; sorry als mijn opmerking je geirriteerd hebben. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Hopelijk levert het wat op nu je minder op de site komt. Yippie; als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor! Geniet nog van je vrije dagen!
Hallo meiden, Vandaag mag ik nog wel hier komen van mezelf @Tirtil, ik zal ook extra hard voor je duimen, ook al kom ik niet op de site. Ach, misschien even komen kijken hoe het gaat kan geen kwaad he, als het maar niet weer iedere dag is @LizaM, welke opmerking? Ik heb geen vervelende opmerkingen gelezen hoor, dus maak je maar niet druk. De enige reden dat ik hier even weg wil blijven is om uit te sluiten dat het vele eraan denken de oorzaak is dat het niet lukt en helemaal niet dat iemand iets vervelends gezegd zou hebben. Integendeel, ik vind het bijzonder prettig dat je hier met mensen erover kunt praten die het begrijpen. Dus geen zorgen maken he want je hebt niks verkeerds gedaan .
@LizaM, ik snap al welke opmerking je bedoeld (ja sorry, maar was nu wel nieuwsgierig wat je bedoelde dus ik heb terug gekeken). Je bedoelde je verhaal over afleiding zoeken nietwaar? Maar dat was toch helemaal niet vervelend? Ik vond het juist heel lief dat je dat vertelde, je stak me zo een hart onder de riem. Nogmaals dus: geen zorgen om maken
Even een vraagje; kan je eitje springen door Pregnyl en kan er later dan nog een eitje springen, wat toen nog niet groot genoeg was?
hey girlz, Ben al tijdje niet geweest... trek het even niet, ben zo teleurgesteld en bang. Misschien over een tijdje weer. Lieve meiden geniet van jullie zwamgerschappen en de rest heel veel succes en wie weet tot gauw. dikke kus
Lieve tirtil ben blij voor jullie meis Hopes lieverd rustig aan doen he en doen waar jij je goed bij voelt en je mag me altijd pben he.
Hoi meiden, wat is het rustig hier! Danjo, heb je een fotootje van je echo? Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen de vooroplevering van ons huis. Dan gaan we zelf kijken of we nog verbeterpunten zien en kunnen we die aankaarten. Misschien dat ze dan eindelijk het aansluitpunt van de buitenlamp die achter de regenpijp zit, gaan corrigeren. Nog 4 dagen tot mijn NOD. Ik ga het wel weer spannend vinden. Ik heb wel een paar keer steken en krampjes gehad waarvan ik me afvroeg wat het was. Ik voel me verder absoluut niet zwanger maar het is toch elke keer weer spannend. Mocht het nodig zijn, heb ik dit keer de 2 voor 5 testen van het Kruidvat liggen. hihi
Hey lieve meiden weer een update Zoals jullie al hoorden van roosje haalt ons zoontje sinds zondag zelf adem en dat gaat gelukkig heel erg goed hij heeft als laatst zondag om 8 uur s'avonds 1 zuurstof daling gehad en verder nog niet. En hij moest een minimale hoeveelheid halen met zijn voeding wat hij zelf moest drinken dat haalt hij ook al vanaf zondag dus ze hebben eindelijkkkkkk! die maag sonde die door zijn neus in zijn maag zat voor zijn voeding er vandaag ook uit gehaald. Wat is het toch fijn om Batuhan's gezicht zonder al die slangetjes en draden en pleisters etc te zien het enige wat hij nu nog heeft is, hij ligt vast aan de monitor voor zijn hartbewaking en zuurstof registratie. Ze hebben gisteren de coffeine gestopt die zijn hersentjes prikelde om hem goed door te laten ademen. ze hebben vandaag bloed geprikt om te kijken of die coffeine gehalte laag is in zijn bloed dus dat het zijn ademhaling niet meer beinvloed maar dat hij het helemaal zelf doet. En daaaaaaaar komt het grote nieuws ik hoor als het goed is vandaag hoe lang hij geen incidenten meer moet hebben dus bijvoorbeeld 48 uur of 72 uur zonder maar 1 zuurstof daling zodat hij naar HUIS kan Hij wordt zaterdag precies 4 weken. We hadden niet gedacht dat we hem zo '' snel'' weer naar huis zouden krijgen want afgelopen vrijdag zeiden ze nog dat ze daar niets over konden zeggen etc. Ik hoop dat alles goed blijft gaan want het is aan de ene kant toch wel eng als hij naar huis gaat stel dat er iets gebeurt.. en we hetr niet merken maar de neuroloog had beloofd dat ze hem niet naar huis stuurt voordat ze ''zeker'' weet dat het goed gaat met hem
@tirtil wat een heerlijk nieuws! Wat zal het lekker zijn als ie thuis is en je hem lekker de hele dag kan knuffelen!
Ik heb te snel gejuicht ik ging na het typen van het bericht naar hem toe ben nu ook in het zh hij heeft weer een zuurstofdaling gehad. Ik ben weggelopen omdat hij hij haalt normaal al oppervlakkig adem maar nu zag je op de monitor dat hij even stopt met ademen en dan snel weer begint te ademen net dat zijn zuurtsof gaat dalen. Ik weet het hij is ook in bad etc geweest vandaag ik moet niet al te veel verwachten. Maar het ging zo goed.
Waarschijnlijk is zijn badje wel erg vermoeiend geweest. Maar liever dat ie dat in het ziekenhuis heeft dan dat je hem lekker thuis hebt en het gebeurt, toch? Ik kan me wel voorstellen dat het tegenvalt.