Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @toetje doe waar jij je het best in voelt! ik hoop je over 2 weekjes weer te zien!knuff!

@FT nou hier draaien mijn duimen hoor, ik hoop op een wondertje deze maand voor je!en succes met het huis :)

@hopes meid, ik mistte je al. doe lekker waar jij je goed bij voelt. ik snap je angst ook , heb ik ook!dikke knuff!

@yippie dikke knuff terug! en geniet nog van je laatste dagen vrij!

@tirtil je weet he ik denk altijd aan jullie, dikke knuff!

ik ga morgen (vanmiddag dus eigenlijk) naar de KNO arts, ik heb denk ik weer een oorontsteking te pakken.
    hoor aan 1 kant niks meer, ben er in 2006 al voor geopereerd, maar voor mijn gevoel niet geholpen.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Toetje; fijn dat je het zo opgepakt had. Toen ik je reactie zag en mijn reactie nog eens las begreep ik wel dat het ook anders over kon komen. Gelukkig kwam het zo niet over. Meid ik duim voor je!

Mounia; succes bij de KNO, hier nog eentje met regelmatig oorontstekingen, en tig operaties. Hopelijk valt het mee. Wat hebben ze de vorige keer bij jou gedaan?

Tril; wat lijkt me dat verschrikkelijk om te zien bij je kindje. Hopelijk is dat de laatste geweest en kwam het inderdaad door het badje.

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haai ladies,

@Yippie, idd als je het niet vertrouwd gewoon bellen meid!
    @Hopes, doe rustig aan meid! Dikke knuff!
    @Tirtil, geef niet op he? Het is een sterke mannetje, hoop dat ie snel naar huis mag.
    @Fairy Tale, spannend meid!
    @Toetje, natuurlijk mag je hier altijd komen ;) Gekkerd :D

Met mij gaat het prima! We zijn er met mannetje gisteren even lekker tussenuit geweest.. lekker samen gezwommen bij een prive zwembad&sauna.. Was heerlijk! Volgende week gaan we verhuizen, dus de komende dagen gaan we het druk krijgen met inpakken. Ik moet zeker oppassen met zware dingen tillen, maar daar hebben we mannetje voor :D

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh spannend Enise, verhuizen volgende week. Gaan jullie ook in een tijdelijk huis of hebben jullie de sleutel al gehad?

Lekker dat je er nog even tussenuit bent geweest, dan heb je even lekker helemaal kunnen uitrusten en ontspannen voordat je er straks tegenaan moet! Moet je alles nog inpakken? Wij waren heel ver van tevoren al begonnen met spullen die we niet meer nodig hadden zodat het niet allemaal op de laatste week aankwam.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Fairy Tale,

We gaan tijdelijk bij mijn schoonouders wonen en krijgen in de 2de week van april de sleutel. We gaan deze week beginnen met inpakken, dan hoeft het idd niet in 1 x. Maar mag helaas niet zo veel doen en dat is maar goed ook.

Vandaag ben ik namelijk erg geschrokken. Heb last gehad van bloedverlies en niet weinig ook. Heb gelijk mannetje gebeld, daarna naar het ZH en mocht komen voor een echo.. gelukkig zag alles er goed uit en zagen ze een hartje kloppen. Heb wel nog buikpijn en iets minder bloedverlies.. hoop echt dat het goed blijft gaan. Ga nu lekker naar huis wat uitrusten..

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo meiden,

als ik de laatste pagina's teruglees zie ik dat er nogal wat meiden een beetje moedeloos worden af en toe. Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven.

@Danjo, tof dat de echo goed was.
    @Ilayda, balen dat je gezakt bent joh. Hopelijk gaat 't de komende keer wel lukken dan.
    @Roosje83, wat een mooie banner heb je!
    @Tirtilisko, wat jammer dat het nu toch weer wat achteruit ging, terwijl het zo goed ging. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
    @Enise, wel ff schrikken zeg, maar gelukkig leek alles toch goed op de echo. Doe maar lekker rustig aan, meid!

En wij: HEBBEN EEN HUIS! :D:D
    het is dus gelukt! We hebben ons bod gewoon vastgehouden en toen kwamen ze over de brug, afgelopen vrijdag. De sleutel- en naamoverdracht is 26 mei. We zijn echt superblij!

Free-Willy

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dat zou schrikken zijn geweest zeg Enise, gelukkig is alles goed en heb je fijn het hartje horen kloppen!

En freewilly, gefeliciteerd met jullie huis, super leuk zeg en al best wel snel krijgen jullie de sleutel, leuk en spannend hoor!

En ik word met de dag zenuwachtiger.... Ik denk dat ik zondag ga testen. aaaaaaaahhhhhhhhhhh! Dat duurt nog zoooooooooo lang!

8. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @enise hoopt dat het nu goed gaat verder geen bloedverlies meer?
    @freewilly gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
    @mounia succes morgen
    @tirtil insalah komt alles goed meid

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Freewilly, onwijs gefeliciteerd! Goed dat jullie hebben vastgehouden. :D 26 mei schiet ook al lekker op zeg.

@Enise, jeetje, dat is schrikken! Ik zou het idd heel erg rustig aan doen nu! Gelukkig zagen ze een hartje kloppen. Volgens mij is dit zo'n beetje voor het eerst dat ze dat kunnen zien toch? Zo rond week 6?

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @lizam ja erg vervelend idd al die oorontstekingen, de laatste operatie hebben ze dat bot achter mijn oor schoongeboort, na de operatie heb ik er erg lang pijn van gehad.

@enise succes alvast met de verhuizing!

@freewilly JOEPIE je hebt je huisje :D wat leuk zeg dat het toch nog is gelukt!

@zeehondje ja als je wil testen kan het laaang duren he die laatste dagen!succes!ik hoop dat het raak is.

@ilayda dank je meid

vandaag ben ik dus naar de KNO geweest, ging goed gelukkig.
    ze waren wel ffies met me bezig maar gaat gelukkig allemaal goed nu.

dikke knuff meiden!
    liefs mounia

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    niet bijgelezen doe ik morgen even

Meiden hebben jullie al zin in de meeting

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    :whistle: jaa ik heb er zin in!

wie gaan er nou precies mee? ik hoop iedereen haha

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog een beetje in dubio zit. Ik heb het wel eens eerder gedaan met meiden van een ander forum en toch op de een of andere manier was het daarna niet meer helzefde. :oops:

Bovendien hebben we het in die periode natuulijk heel druk met het huis.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft heb niet het gevoel dat het bij ons ook zo was
    het was zon leuke dag dat ik enorm veel zin heb om weer af te spreken t was geweldig

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Het was idd heel erg schrikken, maar het gaat nu beter. Heb nog wel last van bloedverlies, maar gelukkig minder als gister. Blijft dus afwachten en er is nog steeds geen zekerheid. Wel natuurlijk dat gister alles goed was, geeft toch een beetje hoop.. maar ook weer bang dat het ineenkeer toch mis kan gaan..

Fairy Tale, idd het was nog net te zien, we hadden echt geluk dat we het hartje konden zien kloppen.. en verder zal alles eruit zoals een ongeveer 6 weken vruchtje :D

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    ben hier alweer even niet geweest :oops:
    ben ook niet meer zo bezig met zwanger worden
    maar wil jullie even laten weten dat ik toch nog wel aan jullie denk hoor :D
    en hoop dat iedereen hier snel zwanger raakt

enise: jee meid dat zal idd schrikken zijn geweest, doe het maar rustig aan
    ik hoop dat het goed blijft gaan ;)

ik zie dat jullie weer een meeting hebben?
    wanneer en waar gaan jullie naartoe?

veel plezier meiden!

en allemaal toi toi toi :D

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Caruli,

Wat leuk dat je hier even langskomt! Het was idd even schrikken, maar helaas blijf ik maar bloeden en het is vanavond meer geworden....

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @FT ik heb ook geen ander gevoel ofzo gekregen na de laatste meeting die we hadden. mischien omdat ik de meeste al vrij goed kende (msn enzo) en verder alles was super gezellig! ik kijk er nog steeds met een lach naar terug!we waren ook echt een groep. nou meid denk er over na, ik hoop dat je komt!(als je wil natuurlijk ;) )

@enise zo meid wat schrikken zeg! gelukkig zag alles er top uit!

@caruli leuk dat je even komt kijken!de meeting is 8 mei, in utrecht, welke plek weet ik nog niet.

meteen maar even vragen aan iedereen over 8 mei, wat voor plek zouden jullie willen zitten?
    ik zat te denken aan een rustig eettentje ofzo?
    met zn alle aan 1 grote tafel,en wat hapjes enzo.
    ik hoor het wel en dan zoek ik het uit ;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wat een rust hier zeg

Caruli meeting is in utrecht neem aan weer zelfde plaats (meetinpoint standbeeld) en vanuit daar weer ergens wat eten etc

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Weer een paar dagen niet geweest hier, heel erg drukjes gehad met hollen van her naar der en bezoek enzo. Het is wel heerlijk weer deze dagen, ik word er helemaal happy van.

Enise, meissie rustig aan doen en kijk het ff aan!
    Freewilly, dank je meid. Gefeliciteerd met jullie huis, leuk om ernaar uit te kijken.
    Mounia, beterschap lieverd.
    Tirti, veel sterkte meid en onthoud wat ik je heb gezegd!
    Danjo, ik heb er ook zin in. Hoop dat alles goed gaat met mijn zw tegen die tijd zodat ik er dit keer wel bij kan zijn.
    Hopes, meid je moet doen waar jij je goed bij voelt. We zijn er voor je!
    Caruli, leuk je weer ff te 'lezen'. Hopelijk gaat verder alles goed met je.
    All, een dikke knuff van mij.

Hier vanochtend al het een en het ander thuis en buitenshuis gedaan, strak ffkes naar Tirti maar nu eerst lekker lunchen op het balkon onder het genot van dit zonnetje.

Deel Deze Pagina