woow het is hier super rustig haha roosje, dank je schat. fijn dat je het gezellig hebt gehad met je bezoek! hoe is het met de rest hier?
Mounia ja het is idd rustig hier, hopelijk zal het drukjes worden met berichten als 'ik ben zwanger' zodat deze lijst afgelsoten kan worden. Hoi hoi lieve dames, Hoe is het op deze zonnige ochtend?
idd rustig hier! een zonnige groet van uit hier.. liefs yippie ik ga weer werken vannavond.. ps: mounia ik was het in je msn..
hey lieverds yippie, sorry meid, me msn doet erg raar haha, hoop je snel weer te spreken! roosje, ik hoop het ook! andere meiden ben benieuwd hoe het met jullie is
Hier nog steeds niks. Maar ook een mega koortslip en al de hele week onrustige nachten met rare dromen dus ik gooi het maar op spanning... Gisteren hebben we de vloerbedekking en gordijnen voor beneden uitgezocht. We hebben van die "in-betweens", dikker dan vitrage en dunner dan gordijnen. Dan hoef je geen overgordijnen op te hangen. Bij die zaak kon je ook van de stof die je uitgezocht had vouwgordijnen laten maken dus hebben we voor in de keuken dezelfde stof in het raam hangen. Ben er helemaal happy mee!
meiden mag ik hier toch weer een beetje mee doen? dan heb ik het idee dat ik hier op het forum nog ergens mee kan doen op dit moment hebben we een pauze en doen we geen behandelingen enzo meer maar ik zit niet aan de pil dus riskeren we 0,01 procent om zwanger te raken zit nu in ronde 52 laatste ongi 2 maart begonnen en nu maar kijken of ik een eigen cyclus heb of niet dus als jullie het niet erg vinden wil ik weer meeschrijven enzo
batuhan gaat achteruit, bloedonderzoeken zijn weer gestart morgen bespreken hoe of wat als het erger wordt misschien weer aan de slangetjes caruli tuuuuuurlijk mag dat lieverd van je afschrijven zal je wel goed doen dat hebben we allemaal wel eens nodig.
@caruli meid gezellig dat je weer mee komt doen! @tirtil o meid, wat een rotnieuws! hopelijk gaat het na deze daling weer snel wat beter,knuff @FT heerlijk spullen kopen voor je huis!voel me altijd ook helemaal happy met nieuwe spullen. ik hoop dat je vannacht weer wat beter kunt slapen meid. hier verder alles rustig
caruli tuurlijk mag je hier lekker kom babelen.. tis niet druk.. hier gaat het goed.. dikke knuf van mij
@Tirtil, meen je niet? Had echt verwacht dat het nu veel beter ging.. sterkte meid, hoop dat het snel weer beter gaat met hem en je lekker kan genieten van je zoontje.. is ook niet leuk dit @Fairy Tale, leuk joh! Nog zo'n 3 weken en wij krijgen ook de sleutel van onze nieuwe woning. Heb er echt zin in hihi @Mounia, hou je het nog vol met wachten tot juni? Nog zo'n 2 maanden meid
meiden Batuhan heeft vanochtend zo ongeveer 6 of 7 dalingen gehad.... Ze hebben bloed afgenomen en willen morgen met het Sophia kinderziekenhuis bespreken wat ze verder gaan doen. Ze denken dat hij dan misschienw eer aan de slangetjes of de coffeine moet we hopen het echt van niet Ik heb morgen ook een gesprek met de arts ik ga ook vragen of het misschien beter is als hij weer naar sophia wordt overgeplaatst. Ja ik weet ook niet meer wat ik moet doen. We zijn nu in het ziekenhuis maar batuhan slaapt dus we zijn even naar boven achter een pc ga zo weer naar hem toe.
Oh meid wat een rotnieuws zeg! Laten we hopen dat ze wat voor hem kunnen doen dat ie weer aansterkt. Ik leef iig erg met je mee! @Caruli, welkom terug! Mijn ongi begint trouwens nu wel door te komen. Ik had ook niet anders verwacht, ik wist toch wel dat ik niet zwanger ben. Ik voel me ook niet anders dan anders.
Hoi dames, Caruli, welkom terug meid. Leuk dat je weer meedoet, hier blijven de duimen draaien voor die 0.01%. Ft, ik word ook helemaal happy van nieuwe inkopen en helemaal als het voor het huis is. Veel inrichtplezier verder. Tirti, schatje ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijden. All, dikke knuff Vandaag met manlief de stad in gegaan, we zijn lopend gegaan en hebben daar een ijsje gehaald en wat inkopen gedaan.
Nou kan dus echt niet meer slapen, dacht ik eens kijken of hier nog meer nachtbrakers zijn, maar helaas, alles rustig. Tril; wat een rot nieuws. Hopelijk nemen ze beslissingen waar jullie achter kunnen staan en gaat het snel echt beter met hem. FT; leuk dat je vanalles aan het kopen bent voor jullie huis. Ik vond dat ook altijd zo leuk om te doen. En balen weer van je ongi. Caruli; welkom terug! ook voor jou duim ik weer mee! Hopes; meid hoe is het met jou? Freewilly; hoe is het met jou en je mannetje? Werkt de rust voor hem? Mounia; pfff nog twee maanden, duurt zo lang als je er nog voor staat. Hopelijk gaat de tijd voor jullie heel snel! (ik hoorde van de week van iemand die bij de eerste ICSI poging in verwachting is!, ik hoop dat het ook zo voor jullie gaat, of eerder natuurlijk!) Ben ik nog iemand vergeten? Ik ben niet helemaal helder. Voor de rest in ieder geval een knuffel!
Batuhan heeft gisteren tussen de 15 en 20 dalingen gehad hij ligt weer aan de neusbril vanochtend was het echt een klap (terwijl ik wist dat hij er weer aan zou gaan) om hem weer met die rot dingen in zijn gezicht te zien. En weer pleisters over zijn gezicht heen. Ze gaan vandaag beginnen met medicijnen ze denken dat zijn voeding omhoog komt en dat hij daarom die zuurstof dalingen heeft. Ik hoop dat het helpt de dokter zei ik wil hem liever als het beter gaat met deze medicijnen naar huis sturen inplaats van dat we weer gaan met coffeine en dat hij dan ook een monitor mee naar huis moet nemen. (dan ligt hij dus thuis ook aan monitor) ik zei dat ik dat echt niet wilde. Ik hoop dat het heel snel beter gaat en dat we EINDELIJK gezond naar huis kunnen.
Hallo lieve meiden, @Tirtilisko, het zit jullie niet mee hè, dikke knuffel meid! @LizaM, dankje dat je ernaar vraagt. Mijn man is wel rustiger geworden nu, maar we zijn nog niet zo tevreden over de aanpak van zijn psycholoog. Voor mij is het nog goed uit te houden. Ik weet iig dat ik niet zwanger ben en heb wat dat betreft een relaxte tijd, maar het kriebelt soms ook wel hoor. Maar nog steeds houft het feit dat mijn man en ik dit samen doen me op de been. Wij hebben nog geen spulletjes gekocht voor ons huis maar zijn ons wel op keukens en badkamers aan het orienteren. Afgelopen weekend hebben wij een weekend gehad van het evangelisatieproject waar wij al een aantal jaren aan meewerken. Ze lieten ons NB in tenten slapen. Nou, dat was één keer en nooit weer. Het vroor -5! Het was zó vet koud! Brrrr. We zijn daarom één avond eerder dan de bedoeling was naar huis gegaan om iig lekker thuis te kunnen slapen, maar ik ben heel ziek geweest onderweg naar huis, dat was echt niet leuk. Heel misselijk, steeds wegzakken, tintelende armen en benen enzo. Maar goed, we zijn heelhuids thuisgekomen en ik heb 14 uur geslapen ofzo. Nu gaat 't wel weer beter gelukkig. Groetjes! FreeWilly
he trili wat een tegenslag weer getsie.. je mannetje nog zo jong en al zo moetne vechten.. we denken aan je hoor.. free grr min 5 en dan in de tent.. brr.. nu lekker weer thuis.. doet het rustig aan he.. en alle anderen Goed Goan of te wel goed gaan in het nederlands haha.. liefs van mij..
@Tirtil, jeetje, ik hoop dat ze snel een oplossing vinden. @Freewilly, een tent, in deze tijd? Kan me voorstellen dat je het voor gezien hebt gehouden! Ik hoop dat je snel opknapt. En heel veel plezier met keukens en badkamers shoppen. @de rest, dikke knuffel.
@yippie dikke knuff! @free wow wat zou jij het koud hebben gehad zeg! ook niks voor mij zoiets haha, gelukkig gaat het weer wat beter. @lizaM ik hoop ook dat het de eerste poging raak is!en idd 2 maanden lijkt nog erg ver weg! @enise ja nog 2 maandjes, duurt lang voor mijn gevoel, maar ik moet binnenkort (april) al mijn recepten ophalen dus het is een vooruitzicht! @tirtil ow wat balen meid ik hoop dat het snel goed komt, dikke knuffel voor jullie! hoe is het verder met iedereen?