Tril; oh nee, dat meen je niet, ik leef zo met jullie mee. Iedere keer die tegenslagen, ik heb met jullie te doen. FreeWilly; nu in een tent gaan liggen is toch geen doen! Wat raar dat je dat deden. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt. Als je niet tevreden bent over de aanpak van de psycholoog dan moet je dat zeker bespreken of anders verder zoeken hoor! Het moet goed klikken met zo iemand anders behaal je misschien wel niet de doelstelling die je hoopt, of is het traject veel langer. En daarbij komt ook nog eens dat die mensen super duur zijn (of hoeven jullie dat niet te betalen) voor dat geld mag je wel tevreden zijn! Yippie; hoe is het verder met jou?
Hoi. Liza m hier gaat het wel goed.. vind alleen dat mijn lichaam vreemd doet..(maar dat doet het wel vaker ) Daarnaast zit ik momenteel in mijn ei volgens mij want heb weer lekker koppijn.. Dus opzich gaat het redelijk met me.. wat betreft de iui en wat er allemaal gebeurt is gaat het goed.. ben blij met een maandje rust en zie uit naar het gesprek. dus ddat is mooi.. en tot die tijd.. doen we hier gewoon ons best.. Hoe gaat het met jou dan lizam. liefs van mij.. yippie
tirtil: jee meid ik hoop dat je mannetje snel opknapt en mee naar huis mag zo kun je als gezin nog niet genieten van elkaar
@Lizam, je hebt gelijk hoor, we moeten het ook aankaarten. Maar de verzekering betaald, dus dat scheelt weer. We wilden eerst graag een christelijke psycholoog, maar dat was idd onbetaalbaar. Iig moeten we het gaan aankaarten ja, want anders werkt 't niet. Aan de rest: idd was het vet koud en zelf vonden we het ook belachelijk dat ze ons in tenten lieten slapen, maar ja, anders kostte het E20,- extra p.p. en dat waren we niet van plan. Hopelijk heeft het bestuur zich nu voor volgen jaar bedacht en huren ze dan een binnenlocatie met slaapplaatsen af
Jeetje Tirtil, wat een tegenslagen hebben jullie al moeten verwerken de laatste tijd. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel weer de goede kant op gaat en dat de kleine mee naar huis mag! Freewilly; veel plezier bij het bedenken en inkopen van jullie inrichting. Wij hebben dit eind 2007 gedaan en het lijkt soms nog maar net geleden. Een leuke tijd ga je tegemoet! De rest van de meiden ook heel veel sterkte en plezier met de komende activiteiten. Heb helaas niet op iedereen een persoonlijk antwoord! @all; Bij mij nog steeds niks. Maar heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen ofzo. Vrijdag en zaterdag wel een beetje last van borsten en had veel dorst. Maar sinds zondag helemaal nergens meer last van. Heb ook vertien dagen progestan gebruikt, dus het zullen wel bijwerkingen zijn geweest. Nu vanaf zondag niks meer gebruikt, maar ook nog geen ongi, eigenlijk om gek van te worden. Maar een bijwerking van de progestan is ook dat het je ongi kan uitstellen. Dus daarom wilde mijn mannetje nog niet testen. Vanmorgen was m'n temp nog wel hoog. Morgenochtend nog een keer tempen en dan donderochtend ook en als ie dan nog hoog is ook gelijk testen. Dus donderdag laat ik weer van me horen! Of eerder als de ongi toch morgen al komt... Dikke knuffel voor iedereen
Hoi meiden We hebben de sleutels! Was nog wel heel wat commotie, ongeveer anderhalf uur na de oplevering werden we er weer uitgezet door de brandweer omdat er in de straat gasexplosies in het riool waren geweest. Er bleek een gaslek ergens in onze straat te zitten. Er was zelfs een camerateam van de lokale tv en ik ben geïnterviewd! hahaha Maar na ongeveer twee uur kwamen we terug (waren maar gaan lunchen) en toen konden we er weer gewoon in gelukkig.
Tirtil meis ik heb je gisteren ff gesproken ik duim heel hard voor jullie mannetje hoor knuffel. Free heerlijk ff shoppen en goed dat het enigzins toch rust geeft. FT heerlijk de sleutel nu ga je snel zwanger worden weet het zeker ( ff andere gedachtes) Hopes lieverd hoe is het nu met je? Zeehondje spannend meid ik duim voor je Hier vrijdag bloedverlies gehad spoed echo laten maken maar beebje maakt het goed ( echo in album). Moet nu rust nemen dus ben ff niet aan het werk helaas. vrijdag weer een echo
Hoi dames, Ben ik weer, druk gehad laatste dagen maar ook ziek geweest (en soms nog). Deze dagen ff rust genomen. Hoop dat het verders goed met jullie allen gaat. Danjo, take it easy meissie. Ft, gefeliciteerd met de sleutel. Nou shop ze erop los. Zeehondje, spannend meid ik duim voor je. Tirti, wens je veel sterkte schat. Yippie, hopelijk is een vruchtbare rustmaand. Freewilly, beterschap meid. Hoop dat je nu inmiddels opgeknapt bent. Mounia, hoop dat het nu ook beter met je gaat meis. All, dikke knuff. Liefs,
@Danjo, da's schrikken! Gelukkig gaat het goed met de beeb. Doe maar lekker rustig aan hoor! Mooie echo trouwens. @Roosje, bah wat vervelend, ziek zijn. @de rest, dikke knuffel!
Even ego-berichtje; zoals jullie zien aan mijn banner ben ik helaas toch ongi geworden. Waarschijn heeft het gebruik van de Progestan de ongi uitgesteld. Mijn temp was ook vanmorgen pas iets lager (36,8) en vanmiddag ongesteld geworden. Moet nu morgen gelijk voor een uitgangs/startecho en dan mag ik weer beginnen met spuiten. We gaan er weer met volle moed tegenaan! KNUFFEL VOOR IEDEREEN DIE HET GEBRUIKEN KAN!
Ft, tjah wat aan te doen niks behalve rusten. Zeehondje, dikke knuff meid. Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen, ik blijf duimen.
@FT joepie je hebt de sleutel! @yippie succes met alles meid! @zeehondje balen meid! succes met de volgende poging!knuff @danjo dat is schrikken meid!rust maar goed uit,knuff! @roosje voor jou ook een knuff! voor de rest ook een dikke knuff! slaap lekker iedereen, liefs mounia
wat een stilte hier zeg! vandaag de straat stenen en muurtjes etc uit gezocht nu kijken wanneer ons tuintje gedaan gaat worden.. groetjes yippie
ow wat leuk yippie! wij gaan zondag waarschijnlijk even naar ikea, ik wil graag nieuwe eetstoelen en nog wat dingetjes voor op balkon,heb er zin in!
FT; heb ik je al gefeliciteerd met de sleutel? Geen idee meer maar bij deze! Een drukke tijd dus voor je. Yippie; heerlijk om je tuin mooi te maken! Je vroeg trouwens hoe het met mij gaat; ik ben erg misselijk en geef te veel over. Maar goed ik hoop dat dat snel voorbij is en dat het echte genieten begint.
@LizaM dank je! Wat rot dat je zo veel overgeeft. Laten we hopen dat dat snel overgaat! @Mounia en Yippie, heerlijk he, lekker shoppen! hihi @de rest, dikke knuffel en groetjes