@FT ja ik kan altijd zo genieten van al dat shoppen haha @ilayda ja normaal gesproken ga ik altijd naar utrecht (ik woon dichtbij) maar dit keer gaan we naar amsterdam. wat toevallig dat je zo dichtbij woont, en balen van je ongi meid!knuff
Dank je wel meiden voor de lieve woorden/knuffels. Natuurlijk van mij ook voor iedereen een hele dikke knuffel. Wij hebben vandaag ons nieuwe tvmeubel gekregen en omdat de oude tv wel erg groot was om erop te zetten hebben we ook gelijk een flatscreene gekocht! Echt super mooi... - Ben gister weer naar de gyn geweest voor een uitgangs-/startecho. Alles was goed, geen cystes. Dus mocht gelijk weer beginnen met Gonal-f om eitje(s) te laten groeien. Volgende week woensdag terug voor fm en dan gaan we er weer voor!
Ilayda, balen van je ongie meid. Hier een dikke knuff... Zeehondje, wat fijn dat je meteen aan de slag mag. Ik wens je veel succes/geluk en sterkte! Groetjes allemaal,
Hihihi nou ik niet hoor! Wij zijn aan de klus gegaan (de echte klus, niet de spreekwoordelijke). We (lees: mijn man) zijn begonnen met het verleggen van de leidingen voor de keuken en toilet. Ze hadden de rioolpijp voor het toiletafvoer verlegd en toen ze het pijpje van het fonteintje wilden verleggen, bleek daar de waterleiding te liggen... hihi Wij (de meiden) hebben ondertussen bij de Hema gordijnen voor de slaapkamers besteld.
FT heerlijk om lekker bezig te zijn in je nieuwe huisje. Hier nog steeds rust ik word er een beetje moe van maar ja tis niet anders. Yippie ook weer wakker
Ft, hier ook 1 die aan de klus is gegaan vandaag. Heb de boekenkast en douchekasten in elkaar gezet, mijn broer is bezig met de babykamer af te maken en daarna komt de grote schoonmaak.
@FT lekker aan de klus zie ik succes! @roosje en jij ook al! leuk hoor al dat klussen ik ben vandaag ook lekker bezig geweest, eerst naar ikea en wat balkonmeubeltjes gekocht enzo. ben er helemaal blij mee @zeehondje veel kijkplezier met je nieuwe flatscreen! @de rest een dikke knuff! ik heb morgen een afspraak bij pleegzorg, ze willen me eindelijk in andere systemen zetten (dus andere regio's) want 't gooi is zo rustig. ben dus heel benieuwd!
Ja hier net klaar met klussen, nu ff een douche nemen en lekker slapen. Ik bel je morgen meid, en veel succes met je afspraak!
@Mounia, wat spannend! Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal zover door de keuring bent gekomen en alles klaar hebt, dat je dan ook graag een kindje zou willen helpen.
haha yippie Mounia fijn dat er wat meer shot in komt spannend hoor. Ik hop dat je gauw een kindje mag opvangen dan zal de tijd voor jou ook wat sneller gaan
hiih ik kom effe zeggen en tegen me zelf kletsen ben de laatste die wat gezegd heeft lol.. dat ik 8 mei bijna zeker vrij ben.... trilalolala gr annerieke
Goed hoor duurde gisteren te lang om te wachten op antwoord hahaha. Hoe is het met de rest van de meiden hier? Hopes meisje hoe is het met jou
Met mij gaat alles prima. De waterleidingen in het huis liggen inmiddels op de juiste plaats en als het goed is zit de bedrading inmiddels ook op de juiste plek in de keuken. Op het werk is het nog steeds flink druk. Het lijkt wel of alle ondernemers ineens haast hebben met hun jaarcijfers! hihi Ik grapte hier al dat ik net zo goed dan de rest van het jaar vrij kan nemen omdat mijn werk dan toch al gedaan is! hihi
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Fairy Tale, meid gefeliciteerd! Jullie hebben de sleutels? Wens jullie heel veel succes.. nu wij nog