zo hier ben ik weer dan, gisteren was ik pas laat thuis dus was te moe om nog op internet te komen. ik was bij tritil en de kleine (zaterdagavond ook ff) en het was gezellig! en gisterochtend was ik bij pleegzorg, dat ging ook goed, ik heb wat voorstellen gekregen welk project/instelling zou willen opvangen, tja ik vind alles goed! haha dus ik moet even goed nadenken. verder ben ik blij dat het zonnetje schijnt! @yippie leuk dat je 8 mei vrij kan zijn! @roosje ik ben benieuwd naar het resultaat van het geklus in huis bij je. de rest een knuff!
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, weer is er niks gekomen van het bloed prikken omdat ik s' ochtends gewoon geen fut heb en de laatste dagen slecht slaap in de zin van geen goede houding kunnen vinden pfff. Hier vandaag ook niet veel gedaan behalve de was opgehangen en de andere opgevouwen, zometeen ff op de balkon in het zonnetje zitten. Yippie, leuk dat je ook van de partij bent. Ft, fijn dat er wat vooruitgang komt. Leuke bezigheid voor jullie. Mounia, had je graag gezien gisteren maar ik kon ECHT niet. Zelfs naar het zh ben ik niet gegaan, denk dat het de vermoeidheid van afgelopen weekend is. Ja zodra de kamer klaar is dan zal ik foto's plaatsen, maar hoop je voor die tijd nog te zien. Andere meiden, knuffel Groetjes,
Hallo allemaal, Hoe gaat het met jullie allemaal? Er is minder geschreven dan ik verwacht had in de afgelopen dagen. @Tirtil, hoe gaat het nu met je zoontje? Ik las dat er weer zuurstofdips optraden, is er iintussen weer wat verbetering? Ik hoop het zo voor je. @Freewilly, gefeliciteerd met je huis. Ik ben hier een tijdje niet geweest omdat ik probeerde wat minder aan zwanger worden te denken. En dat lukte ook wel redelijk, tot de laatste paar dagen. Ik dacht mijn eisprong wat eerder gehad te hebben en was al 3 dagen niet lekker en heb toen een testje gedaan (doe ik normaal nooit voor NOD, maar kon me deze keer niet inhouden), maar die was negatief. Dus ik had hem weggegooid, maar toen ik 's avonds thuis kwam en iets in de prullenbak wilde gooien zag ik de test liggen, met een 2e streep. Ik wist niet wat ik zag en er spookte vanalles door mijn hoofd, dus ik heb opnieuw getest maar die bleek helaas ook negatief, is dus waarschijnlijk een opdrooglijntje geweest Ik voelde me zo dom dat ik voor NOD getest had en me helemaal gek had laten maken . Ik heb me in ieder geval voorgenomen om nooooooit meer voor NOD te testen Vanochtend wel nog mijn temp gemeten, maar die was als gedaald, nu dus maar wachten op de Groetjes Toetje
zeker toetje haha ik ga donderdag wel naar de gemeente om het aan te vragen volgende week zal ik het wel hebben
dankje danjo en ft ft klopt me rijinstructeur vond dat ik wel goed kon rijden daarom heeft hij het snel aangevraagd weer
ilayda gef en nu niet te hart rijden he.. want er staan soms va nde flits dingen langs de kant.. ik vandaag ook op 1 april grrr.. ikke
@toetje; soms is het inderdaad moeilijk om je in te houden om niet voor nod te testen. gelukkig heb ik een man die mij echt altijd tegenhoud. Die wil zelfs nog een paar dagen na nod wachten. En tot nu toe ben ik daarna helaas ook elke keer ongesteld geworden. Nu in de bijna twee jaar volgens mij maar 3 of 4 keer getest, elke keer dus negatief. Hopelijk komt er bij ons beide daar snel verandering in! @Ilayda; gefeliciteerd met je rijbewijs. Gelukkig kon je zo snel weer afrijden en is het nu goed gegaan, super! @all; Vandaag dag 8 van de cyclus. Tweede ronde met hormonen (gonal-f) en het eitje is al 22 mm. Dus ik moet om 18.00 uur de Pregnyl spuiten en dan springt het eitje na 32 tot 36 uur. Daarna weer een spannende tijd van ruim 2 weken! Daar zie ik wel tegenop, maar het kan niet anders! KNUFFEL
Zeehondje, geweldig meid! Gaat lekker snel zie ik.. echt fijn! Ik mocht bij de 3e keer op cd 9 pregnyl spuiten
Hey meiden, Hoe gaat het met iedereen? @Zeehondje, ik heb ook nog niet zo heel vaak getest en normaal test ik ook niet voor NOD, maar ik kon me nu gewoon niet inhouden omdat ik al een paar dagen niet lekker was. En net nu krijg ik dan een vals positieve test, grrr. Nou ja, ik hoop maar dat hij snel om de goeie reden positief is, voor iedereen hier Veel succes, hopelijk word dit HET ei! En die spannende weken, die zijn ltijd rot he. Veel succes hoor. Groetjes Toetje
ilayda gefeliciteerd meid! zeehondje wat goed zeg!spannend, ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn! toetje o balen meid, ik ken dat gevoel. en dat testen voor NOD heb ik ook eens 1 x gedaan en ook meteen de laatste keer haha,knuff! roosje rust lekker goed uit schat!
wil iemand trouwens de lijst even weer tevoorschijn toveren? het lukt mij niet haha (hij staat op pagina 494) trouwens de meeting komt alweer dichterbij wie gaan er nou precies mee? als ik het goed heb gezien zijn dat sowieso Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje. slaap lekker iedereen!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD april 4-4 Toetje 10-4 Yippie hopes toetje zeehond mounia IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje