Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise NOD april 4-4 Toetje 10-4 Yippie 12-4 FairyTale hopes toetje zeehond mounia IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje
hey meiden ik weet dat het nog april is maar als batuhan zo doorblijft gaan denk ik dat ik niet mee kan met de meeting. Want hij had gisteren middag geen dalingen en in de avond en nacht was het weer raak en nu vanochtend weer. Dus ik denk niet dat wij snel thuis zullen zijn. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. En stel dat we over 2 of 3 weken naar huis gaan dan is hij net een paar daagjes thuis ik weet niet of dan de ''risico'' moet nemen om hem dan zo mee te nemen en aan iemand anders achterlaten wil ik ook niet. Want batuhan gaat sowieso met een monitor voor hart, ademhaling en saturatie registratie mee naar huis dus als ik dan naar de meeting zou komen moet ik hem van de monitor afhalen. Dat lijkt me niet slim. We weten natuurlijk niet hoe het zal verlopen maar ik DENK dat ik niet mee kan. Ik hoop dat jullie mij begrijpen. ik denk het wel he
tirtil tuurlijk begrijp ik dat schat, kus voor jou en de kleine! danjo en yippie bedankt voor de lijst.
Hoi dames, Hoe gaat het hier? Ik zt hier met lappie op het balkon, in dit lekkere zonnetje en een koude frisse drank. Tirti, tuurlijk is het begrijpelijk! Veel sterkte meid en een dikke knuff aan batuhan van me. Mounia, ja doe ik zekers meid voor mijn bestwil en de kleine natuurlijk. Danjo, ik heb er wel verstand van maar zag de vraag van Mouni pas later. Ilayda, graag gezegd meid. All, dikke knuff
ilayda: gefeliciteerd meid danjo: ik kan wel quoten maar niet met een plaatje erbij tir: jeetje meid, ik zou idd ook het risico niet nemen maar hoop dat jullie mannetje snel mee naar huis mag all: dikke knuffel met mij gaat het redelijk word wel gek van de onzekerheid van wanneer ik nu ongi word of niet heb geen eisprong, dus ook onregelmatige cyclus zit nu op dag 33 kon ik maar even in mijn buikje kijken...
@Roosje, wat lekker zeg, lekker buiten op het balkon in het zonnetje. Ik zit hier in een bijna leeg kantoor omdat iedereen buiten de deur aan het werk is of vrij is. hihi @Caruli, ik kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt. Wat zou het fantastisch zijn als we dat soort dingen zelf in de hand hadden he?
Hallo daar, poosje geleden dat ik hier was. 't Is ook best druk. @Ilayda, gefeli met je scheurbriefje @Toetje, balen dat je ongie bent. Niet leuk zo hè... @Tirtil, natuurlijk is het logisch dat je misschien niet mee komt als je kleintje dan nog maar net thuis is Wij hebben een bouwplanning gemaakt voor ons huis en zijn bezig met een keuken uit te zoeken. We hebben de eerste offerte binnen, maar die is E3.500,- teveel. Dus met die offerte gaan we shoppen bij andere winkels. Spannend. En wat heerlijk hè die zon! Genieten gewoon! Groetjes!
hey meiden, ik kom net thuis van een dagje shoppen en teras zitten, was erg leuk. @caruli ja dat heb ik ook vaak , kon ik maar even in mijn buikje spieken, ik hoop dat je snel wat zekerder word van je cyclus. @roosje oo lekker met je lappie op balkon, zit ik nu ook haha. @free lekker bezig lees ik, veel plezier met de aankopen voor jullie nieuwe huisje! de rest is denk ik genieten van het weer, ik hoop dat het de rest van de maanden lekker weer blijft! (maar dat zal wel niet haha)
@Freewilly, hier hebben wij onze keuken besteld: http://i-kook.nl/i-kook-vestigingen.323.0.html Wij hebben wel een vriendenprijs gekregen, maar ze zijn sowieso een stuk goedkoper als Mandemakers, Keukenmaxx etc.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise Zwangeren in April - Caruli NOD april 10-4 Yippie 12-4 FairyTale hopes toetje zeehond mounia IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje
ow wat zonde dat de laatste berichten zijn verwijderd! maar ja... lekker weertje vandaag hier, hoe is het met de rest van jullie?
Hey mounia idd erg lekker weer het is hier 22 graden hoorde ik. (ik zit binnen in het ziekenhuis daar niet van hahah maar was wel lekker toen ik hierheen kwam)
hihi dankje wel schat hij lag daar tegen de borst van mn man aan met het joggings pakje aan die hij van tante mounia heeft gekregen
iedereen is zeker genieten van het mooie weer, ik zit lekker een dagje thuis op balkon met m'n lappie