waar is iedereen??? snik snik hier verder alles goed, ik ga zo nog grote boodschappen doen en het zal vast super druk zijn in de supermarkten.
He lieve dames, Hoe gaat het met jullie? Het is vandaag weer een lekker weertje, wel ietjes minder dan gisteren. Vanochtendvroeg wat boodschapjes gedaan, wat gewandeld en nu thuis aan het genieten van het zonnetje. Liefs,
hoio lieve jullie hier gaat het goed genoten van een dag vrij heerlijk.. morgen mag ik weer werken tja het hoort er bij he.. dames even een vraag gaat mei nou wel of niet door. verder wens ik iedereen goede paasdagen.. liefs yipie
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise Zwangeren in April - Caruli NOD april 10-4 Yippie 17-4 FairyTale hopes toetje zeehond mounia IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje Ik had mijn NOD helemaal verkeerd geteld! hihi Moet de 17e zijn.
Goeiemorgen allemaal Ik zag dat we een stukje forum kwijt zijn! hihihi Hoe gaat het met jullie? Ik heb gisteren onze zolder (met een hoogte van 4.20 mtr!) voor de helft gewit. Met zo'n stok kwam ik er net bij, maar wat een zware klus is dat zeg! Ik heb echt geen armen meer over en nu moet ik weer vandaag! hihi Maar het is voor een goed doel gelukkig.
haha Ft lekker druk dus Meiden wat is het hier rustig zeg jeetje. Hier ook erg druk met van alles en nog wat maar wel leuk druk
Jeetje Danjo, 13 weken alweer? De tijd vliegt echt voorbij!! Het is hier inderdaad rustig! Iedereen geniet waarschijnlijk van de paasdagen.
Yippie; we zijn een stukje forum kwijt door een foutje van Jan. Daar zal het hem in zitten. Inderdaad voor jou op naar 10 mei. Iemand die ook niet kan slapen? Zucht, mijn vriend wil ook al niet kletsen, gek he?!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise Zwangeren in April - Caruli NOD april 17-4 FairyTale hopes toetje zeehond mounia Yippie IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM Meeting 8 mei Mounia, Tirtilisko, Enise, Danjo, Hopes, Freewilly, yippieajee, Roosje
@lizam zo te zien heb jij niet veel geslapen, ik hoop dat je vanavond heerlijk kan slapen. @yippie op naar 10 mei! @de rest dikke knuff! ik had gister een druk maar super leuk dagje, ik ben eerst naar de zwarte markt in beverwijk geweest, en in de avond heerlijk uiteten gegaan. vandaag lekker rustig aan
Hoi hoi meissie's, Hier ben ik ook ff. Vrijdag kwam een vriendin met haar 2 koters op bezoek bij me, was heel erg leuk. Zaterdag naar de markt/bieb gegaan en in de middag lekker gechilld thuis, zondags naar mam gegaan. Vandaag de was weggewerkt (lees 3 wasmanden opgevouwen, 1 gestreken en de laatste in de was gedaan), vervolgens met manlief ijsje gegeten en wat uitgewaaid langs de zee en nu ben ik thuis aan het bijkomen haha. Morgen een rustige dagje, zal wel weer schoonmaken zijn want de tijd dringt hier voor de klusjes. Hopelijk gaat het goed met jullie allen en hebben jullie een leuke weekend gehad. Liefs Roosje,
Hallo meiden, Ik ben een week niet hier geweest omdat ik het zwanger worden dan wat beter los kan laten en ik moet zeggen, het werkt wel, ik heb er steeds minder aan gedacht en zelfs zo weinig dat ik gisteren schrok toen ik zag dat ik al op dag 11 van mijn cyclus zat, maar meteen werk van gemaakt dus Ik wil echt proberen "er minder mee bezig te zijn" (argh ik haat die zin), dus ook de komende 2 weken zal ik hier wel af en toe komen kijken, maar niet meer iedere dag. Ik hoop dat dat dan het gewenste effect heeft Hoe gaat het met de rest hier? Iedereen een beetje genoten van pasen en het mooie weertje? Groetjes toetje
Toetje wat fijn dat het een beetje gelukt is! Gewoon komen wanneer je er behoefte aan hebt en succes met klussen.
Hoi meiden, iedereen een lekker paasweekend gehad? Wij zijn best redelijk opgeschoten. Vanmorgen nog ff naar Carpet Right geweest. Die hadden een mooie aanbieding op laminaat voor de zolder, dus dat was mooi. Verder is inmiddels de helft van de zolder gewit, nu nog de andere kant van het dak (2 keer helaas) en de muren en dan is dat gelukkig af. Ik ga zaterdag mijn broer helpen verhuizen en dan zondag beginnen aan de ander kant van het dak. Gelukkig gaat de tweede laag gemakkelijker dan de eerste, dus als die eerste keer er maar op zit zal ik blij zijn. Vraagje: ik ben nu zo veel aan het sjouwen en doen (ook best zware spullen). Ik zit in de tweede helft van mijn cyclus, zou dat kwaad kunnen? Niet dat ik veel hoop heb, maar toch...
FT; wat fijn dat het wel opschiet. Vervelend is dat dat je twee lagen erop moet zetten, maar het is allemaal voor een goed doel. Volgens mij kan het niet veel kwaad als je maar niet tot je max gaat sjouwen, dus iets sneller hulp vragen. (ik heb tijdens onze verbouwing zo zwaar gesjouwd dat ik zelfs moeite had mijn urine op te houden, dat is geen aanrader!!!)
Ft het gaat zeker heel erg hard en geniet echt ( ben zo ontzettend gelukkig nu dat is echt met geen pen te beschrijven) Ik hoop echt van harte dat jullie ons snel mogen volgen. Toetje doen waar jij je goed bij voelt meid. Het er minder mee bezig zijn is erg moeilijk want hoe je het ook went of keert je weet altijd wel ong wanneer het de dagen zijn. Hier hadden mannetje en ik dat samen wel maar geen zin was ook echt geen zin. Daarom was iui voor ons wel een uitkomst hoor.
Ft ik zou toch een beetje rekening houden met maar goed aan de andere kant denk ik doe gewoon lekker , er ff niet mee bezig zijn is ook wel fijn