Hallo, Ik hoorde van fairy tale dat er al een topic bestaat van langer dan een jaar bezig. Dus als jullie het goed vinden sluit ik bij jullie aan. Even over mijzelf, ik ben vorig jaar getrouwd en zijn eigenlijk daarvoor al begonnen met het vrijen voor een kindje. Na een half jaar vond ik dat ik wel een erg rare cycles had. Dus toen ben in doorverwezen naar de gyn. Ze kwamen er vrij snel achter door een operatie dat ik endometriose hebt, gelukkig een lichte vorm. Dus mijn eileiders en eierstokken zijn vrij. Ik heb er vooral veel last van tijdens menstruatie die zijn erg pijnlijk. Daarnaast helaas ook een vmk gehad. Wij hebben nu de tijd tot naar de zomervakantie om zwanger te worden. Als dat niet lukt krijg ik hormoonpillen. Dit krijg ik omdat mijn eitje eigenlijk te traag groeit. En door de endo. Nou ja we zien wel, ik ben rustig. We weten dat het lukt en bij mijn man is ook alles goed. Dus de natuur moet zijn gang gaan hihi. Verder geniet ik heerlijk van het leven en ben een sociaal mens. nou tot schrijfs hopelijk gr vinkje
Vinkje leuk dat je hier ook komt schrijven. Gelukkig is de endometriose niet heel erg en zijn je eileiders toegangelijk wel fijn dat je onder behandeling staat en een stok achter de deur hebt. Hoop dat je toch snel spontaan zwanger raakt meid
Hallo, -danjo: Ik zie dat je 13 weken zwanger bent wat geweldig. voel je je goed. En heb je er ook een tijd over gedaan voordat je zwanger was. Sorry voor al die vragen. Ik zit nu weer op dag 10 van mij cycles. De vorige keer had ik pas op dag 21 mijn eisprong. Maar ik slik voor het eerst deze maand etos zwanger worden. Ik hoop dat mijn cycles wat regelmatiger wordt. Effe afwachten. Ik kijk ook wel enorm uit naar mijn vakantie we gaan 17 mei naar AMERIKA, las vegas en los angels. Een van mijn vriendinnen zegt dan wordt je vast zwanger. Ik zeg wie weet. Vorige maanden deden we vanaf dag 10 om de dag klussen. Daar worden wij echt gek van. Dus deze maand een andere techniek. Ik voel als goed is mijn eisprong. Dus daar maken we meer gebruik van. Verder gaan we in het begin maar even om de drie dagen of waarneer het ons uitkomt. Er iets minder mee bezig zijn. Vorige keer toen ik zwanger was hield ik er ook geen rekening mee toen werd ik ook zwanger. Ik moet wel zeggen dat ik de echte hoop wel een beetje ben verloren. Ik weet wel dat het gaat lukken maar snel nee dat niet. gr
Vinkje totaal 3 jaar en 8 maanden en 3 mks Heerlijk meid naar America geweldig zal je goed doen. Ik hoop dat die etos pillen niet je cyclus door de war schoppen meid
zo dat heeft erg lang geduurd, je kan met recht zeggen dat je erg blij bent met je zwangerschap. Geniet ervan Ja ik heb ook gelezen dat ze je cycles in de war kunnen brengen. Ik kijk het een maandje aan. Maar eigenlijk valt er niks in de war te krijgen. Dit omdat het al erg onregelmatig is. De ene maand op dag 18 eisprong en dan weer 21. We kijken het aan. Maar bedankt voor de tip. Als ik het idee hebt dat het niet klopt dan stop ik er mee. gr
Maar danjo, heb je slechte ervaring met de etos zwanger worden pillen. Ik ben pas 7 dagen aan het slikken.
Ik lees veel slechte verhalen cyclussen tot 38 dagen zijn binnen de norm he Dus als jij op dag 21 je ei hebt word je op dag 35 ongi wel vervelend dat het langer duurt dan normaal maar niet zorgwekkend. Tis alleen met klussen wat moeilijker. Hier had ik eigenlijk altijd een cyclus van 28 dagen
oke, ja je hebt wel gelijk. Misschien ga ik wel weer over op de dagravit mama/baby. bedankt. Ik denk dat ik mij onbewust toch heb mee laten slepen over het feit dat je er sneller zwanger van kan worden hihi. Misschien een beetje dom. Maar eigenlijk moet ik blij zijn met een cycles van 35 dagen gr
hi vinkje, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik had (zonder hormonen) ook rond dag 20 mijn ei, dus valt volgens mij wel mee. Het is wel voor jezelf irri, want je cyclus is daardoor natuurlijk behoorlijk lang. Succes!
Vinkje welkom hier! Hopelijk heb je geen gelijk en ben je wel snel zwanger. Er niet zo mee bezig zijn is heel moeilijk. Heerlijk dat je naar Amerika gaat, wie weet wat dat op gaat leveren. Wij zijn in Oktober naar Taiwan gegaan, vrienden van ons grapte toen, dan kun je op het geboortekaartje zetten: made in Tainwan, maar helaas is dat niet gelukt. Ondertussen ben ik wel zwanger, nu 14 weken, na meer dan 2 jaar is de tweede IUI aangeslagen.
@Vinkje, welkom. En wat gaaf, Amerika! Ik ben zelf 2 keer in Las Vegas geweest en vond het echt geweldig! Het is echt zo'n kermis, maar er is zo veel te zien dat je je geen moment verveelt. Wij zijn inmiddels bijna 2 jaar getrouwd en we hebben afgesproken dat als we 12 1/2 jaar getrouwd zijn, we in Las Vegas onze trouwerij opnieuw doen, maar dan Vegas-style. hahaha
Enise ik kan al niet meer. Ik ging ervanuit dat het ook niet meer doorging omdat er maar 3 zouden komen.
hallo, @Danjo, ik weet dat ik het zelf moeten weten, jij gaf alleen de doorslag om te stoppen met de pillen. Ik twijfelde eigenlijk toch al een beetje. Vandaag weer begonnen met dagravit. @Lizam Dat was zeker wel een mooie reis taiwan. Ik heb ook een vriendin die zegt nou als je nu op vakantie ben dat lukt het wel. Dan heb je helemaal de rust. Ik zei tegen haar dat moet je ook weer niet te hardop zeggen. Want dan gebeurd het ook niet. Misschien kan ik wel made in Amerika er opzetten hahah. Al 14 weken zwanger leuk, voel je goed. Zeker een fantastastische gevoel naar zo lange tijd. En dat snel zwanger zijn, geloof ik niet in hoor. Ik houd er rekening mee dat ik uiteindelijk hormonen nodig hebt. @ zeehondje, ik zie dat je hormonen slikt. Hierdoor is je eisprong eerder. En heb je veel last van bijwerkingen. Ik hoop dat ik het zonder hormonen kan. Maar ik ben bang dat ik er naar de zomervakantie ook mee moet beginnen. Ik heb een half jaar de tijd gekregen. Nog 5 cycles precies. @ fairy tale, het is ook voor mij nu de tweede keer dat we naar las vegas gaan. Vorig jaar zijn we er twee dagen geweest met ons huwelijksreis. Acheraf veel te kort, daarom terug. Leuk idee van het hertrouwen, moet je zeker doen. Jij hebt er ook al heel wat maanden op zitten. Ik zie dat je een hsg hebt gehad. Ik heb dat ook gehad tijdens mijn operatie dan. Zo zagen ze dat ze niet verkleefd waren. Is bij jou alles goed. En wat gaat er gebeuren bij jou als je zelf hebt geprobeerd
Vinkje goed je gevoel volgen. lekker weer aan de dagravit. Ik heb ook hormonen geslikt clomid in combi met pregnyl spuiten en iui Van clomid had ik wel veel bijwerkingen vooral opvliegers maar goed alles voor een goed doel. Enise ik had echt begrepen en denk mounia ook dat er niks zou overblijven vandaar. Mounia en ik zeiden al dan maar een andere x plannen het zou natuurlijk wel leuk zijn als de rest van de meiden ook gewoon mee kunen
Hi (vinkje), ik heb gelukkig totaal geen last van de hormonen (gonal-f, pregnyl en utrogestan/progestan). Dus het kan ook meevallen gelukkig. Hopelijk heb je geen hormonen nodig inderdaad!
Hallo allemaal, een poosje geleden dat ik hier ben geweest, maar ja. Ik kon deze pagina eerst niet meer vinden en toen had ik 'em eindelijk gevonden en toen ging er van alles mis. Daarna hebben we het hier zo druk gehad met de hele papierwinkel voor het huis, dat ik ff geen tijd had. En vandaag mijn eerste examen gehad van mijn cursus, maar, ik ben d'r weer @Vinkje: welkom hier. Hopelijk mogen jullie snel een kindje ontvangen. @Tirtilisko: hoest met jou en de kleine man? Meiden, gaat de meeting nu wel of niet door? Ik heb 'em gewoon nog op de kalender staan hoor. Als 't in Utrecht is, moet ik wel om uiterlijk 14:30 uur ong. weer richting Overijssel. Maar ik zie nu berichten dat 't niet doorgaat? Als heel veel meiden niet kunnen is het misschien leuk een andere keer te plannen. Groetjes! FW
Fijn dat al het papier gebeuren is geweest ik ken het nog wel pffff. wat mijn betreft gaan we later hoor met een grotere groep zou het toch wel heel leuk vinden als tirtil en hopes en de rest van de meiden ook mee gingen