Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; wat leuk om je berichten zo te lezen, je geniet er echt van. 1,5 is ook een erg leuke leeftijd! En fijn dat het zo goed gaat. En dat je over zo'n kindje weinig kwijt mag weet ik, ik heb gewerkt met een kindje dat in de pleegzorg zat. Zelfs intern mochten we nergens haar naar in een notuelen ofzo zetten, altijd een afkorting gebruiken. Toch erg wat sommige kindje mee moeten maken. Geniet er lekker van meid! Weet je voor hoe lang ze zal blijven? Of is dat altijd onduidelijk?

Zeehondje; spannend weer, ik hoop voor je dat het raak is en dat we je in het andere topic mogen verwelkomen!

Yippie; hoe was je reunie??

Hopes; van jou hebben we al een tijdje niets gehoord (of heb ik het gemist) hoe is het??

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam hopes heeft ff afstand genomen, maar alles gaat redelijk goed met dr
    Heb van de week een pbtje van dr gehad

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hier een dikke knuff aan jullie, mijn duimen draaien nog steeds voor de nog niet zwangere!

Liefs Roosje,

4. ihih de reunie was echt vet gaaf...

aangezien wij pas in september verder gaan zal ik mijn best doen hier nog eens te spieken maar weet niet of dat gaat lukken..

hih liefs van yippie

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik ben zaterdag ronde 26 ingegaan. Ik had er ook niks van verwacht, voelde me net als altijd. Ik heb weer een druk weekend achter de rug. Gisteren is mijn broer verhuisd en vandaag heb ik mijn nieuwe vloer mogen schrobben. Wel een heerlijk gevoel dat er eindelijk iets van de lijst klaar is. :D

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Altijd toch weer balen hè FT?!!! Ooit blijft die ongi een keer weg.
    Zelf heb ik er ook totaal geen goed gevoel over deze ronde.
    Ik ga morgen mijn temp afwachten en dan zien we wel.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    meiden eindelijk kan ik jullie super nieuws geven Batuhan is thuis! we zijn mega! blij :D :D :D

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joepie Tirtil, wat een fantastisch nieuws. Dit is de eerste stap naar een fantastisch verder leven, geniet ervan!!!!!!!!!!!!1

9. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tirtil super meid! :D eindelijk weer je ventje bij je, geniet ervan schat!

@LizaM ja 1,5 jaar is echt een leuke leeftijd, ze ontdekt zoveel van de wereld, echt super mooi om dat te zien!het is een crisisplaatsing, maar ik denk dat ze hier een paar maandjes zal blijven.

@FT oow balen meid! dikke knuff en succes met het klussen in het huis!

@yippie leuk dat de reunie zo gaaf was!

@roosje knuff terug! en succes met de laatste weekjes meid,spannend!

@zeehondje hoe is het met jou? ik zie dat je een dag overtijd bent..

@de rest een dikke knuff!

hier gaat alles lekker, de kleine ook!
    ik ben de pil gisteravond vergeten te slikken, ik ga hem nu pas slikken (ik was het vergeten en nu pas denk ik eraan) maar zou t kwaad kunnen dat ik hem nu pas slik? (vanwege de icsi straks)

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier nog geen menstruatie (na vanmorgen een lagere temp van 36,8). Maar helaas ook niet zwanger. Heb net toch een testje gedaan, nega! Nu dus maar wachten op mijn ongi.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    zeehondje, ow wat balen zeg meid

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    -ach jammer fairy tale dat je onig bent geworden. Maar gelukkig had je wel afleiding dit weekend.
    -zeehondje, wat jammer , ik hoop dat je snel ongi wordt. Misschien test je wel te vroeg!!
    - mounia leuke leeftijd 1,5 jaar. Dan gaan ze van alles leren, geniet er lekker van meid!! Ik weet niet of dat erg is dat je de pil bent vergeten. misschien effe bellen daarover

_ ik zit nu op dag 16, ik heb eigenlijk altijd rond 21 mijn ei. Maar ik had gisteren en vandaag wel dat zeurende gevoel in mijn buik, wanneer mijn ei komt. We hebben elkaar beloofd dat we niet meer om de dag gaan vrijen. Ik wordt daar zo moe van,en romantischer wordt het er niet op. Dus ik doe het wel een aantal keer deze week. We werden geadviseerd om geen ovutesten te gebruiken. Dus ik weet niet of we goed zitten. Echt een goed gevoel. Ik heb toch wel een beetje de hoop op gegeven. Want mijn cycles was weer erg raar, mijn menstruatie heeft zich letterlijk verspreid over 14 dagen. En ik heb nog steeds een beetje bruinverlies. :rolleyes:

13. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo daar,

@Danjo, helaas zijn de papieren nog niet klaar voor 't huis.
    @FT, ja, we zijn nog naar keukens wezen kijken. We er inmiddels één uitgezocht en ook de greepjes, kraan enz. Afgelopen zaterdag ook voor een badkamer gekeken en we zijn heel goed geholpen. Maar ja, we kunnen nog nergens een handtekening onder zetten zolang de hypotheek nog niet rond is en ik vrees dat dat nog wel ff duurt... Het zit echt niet mee.
    @Mounia: wat leuk dat jullie nu een pleegkindje hebben. En fijn dat ze opknapt.

Wij hebben gisteren hier gigantisch gedoe gehad met de onderbuurman van onze onderbuurman. Hij had vet harde muziek aan en mijn man ging ff vragen of 't wat zachter kon. En die man werd heel boos, echt niet normaal meer. Een gescheld en zo. Toen zijn wij naar onze onderburen gelopen en hebben samen met hun de woningstichting en politie gebeld. 's Avonds laat hadden we een excuusbriefje in de brievenbus, maar hij gaf als excuus op dat hij last had van zijn bovenburen (onze onderburen dus). Nou ja, dan kun je toch gewoon ff gaan zeggen dat je last van ze hebt??! We kwamen erachter dat het niet zo'n hele lekkere vent is en bekend bij de politie enzo. Heel fijn, zo'n kerel onder in je flat :S

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Free dat is balen zeg

Hier gisteren een echo gehad ons ukkie doet het helemaal goed ben zo blij echt.
    De cyste was ook iets kleiner geworden nou moet ik 11 mei weer komen en dan gaan ze weer kijken zit ie er nog en is ie niet veel kleiner dan maken we een plan van aanpak

15. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mounia, wat leuk zeg!! Je hebt gewoon een kleine rond lopen thuis hihi!! Ze mogen echt blij zijn met jullie.. wat die pil betreft, maakt denk ik niets uit. Tis toch meer om je ongi te plannen?? Wie weet wordt je zwanger door de pil heen omdat je hem 1 x bent vergeten ;)

Tirtil, meid wat ben ik blij voor jullie!! Echt super dat hij weer thuis is :D :D Hoop dat het zo goed gaat met hem.

FT, balen van je ongi!! Wie weet de volgende ronde..

Zeehondje, ohh meid! Dikke knuffel..

Hier gaat het goed dames.. ben druk met werk en school. Volgende week krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning en dan mogen wij ook eindelijk aan de slag :D Heb er echt zin in :)

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Tirtil, wat een supernieuws!! Ik hoop echt dat je nu onbezorgd kunt gaan genieten van jullie kleine mannetje!!

@Freewilly, balen dat je moet wachten op de papierwinkel. Je witl het liefst alles gelijk regelen.

@Enise, spannend, volgende week ook de sleutel! Dat wordt wel een drukke tijd, kan ik je vertellen. ;)

@Danjo, heerlijk moet dat zijn, weer een mooie goede echo. :D

@Vinkje, gewoon spontaan vrijen als je zin hebt is ook wel erg lekker. En ik moet zeggen dat ik rond mijn eisprong toch altijd meer zin heb als anders.

@Zeehondje, het is idd maar afwachten wat er gebeurt. Maar vaak weet je het zelf al he?

17. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    FT, jaa dat geloof ik best! Dat papierwerk is soms al teveel hihi :D :D Maar we hebben er lang naar moeten uitkijken, dus EINDELIJK is het zover!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag is de ongi doorgebroken. Kan morgen wel gelijk naar de gyn. voor een startecho en dan mogen we weer beginnen met de hormonen. Het liefst wil ik eigenlijk gelijk doorgaan met iui, maar daar moeten we nog twee ronden op wachten.

19. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    zeehondje,
    wat jammer dat de ongi echt is door is gezet. Ik ken het gevoel, ik zou heel graag aan de hormonen gaan. Maar ik heb nog 5 rondes. Succes meid en op naar de volgende ronde

fairy taile,
    ik heb daar eigenlijk nooit op gelet dat ik meer zin hebt. Maar ik had de afgelopen dagen veel slijm, dus daar herken ik het aan. Ik weet het niet zeker.

liefs

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Toen ik op een gegeven moment echt mijn cyclus ging herkennen viel het me op dat ik in de vruchtbare dagen veel meer zin heb als normaal. hihi Dat in combinatie met het slijm weet ik dat ik vruchtbaar ben. Dan heb ik op een gegeven moment een dag dat ik een beetje weeïg gevoel in mijn maag heb, beetje misselijk gevoel zeg maar. En ik heb dan een beetje koortsachtig gevoel, dan weet ik dat ik die dag mijn ei heb.

Share This Page