Zeehondje; balen dat je ongi doorgezet heeft. Vinkje; wat vervelend dat je cyclus zo rommelt. Gewoon vrijen wanneer je zin hebt is ook veel fijner dan altijd maar moeten, en ook dan maak je gewoon kans. tril; wat fijn dat hij thuis is! Hopelijk kunnen jullie nu echt van hem gaan genieten en wordt het een rustige periode. FT; wat balen van je ongi. Yippie; wat fijn dat de reunie zo leuk was, heb je weer contact met mensen die je al lang niet gesproken had? Danjo; dank je voor deze update van Hopes. Het is wel fijn om af en toe te weten hoe het met haar gaat. Doe haar de groetjes als je haar weer 'spreekt'. FreeWilly; wat balen dat je zo'n gedoe hebt gehad met je onder- onderburen. Heeft hij ook aangegeven waarom hij zo'n last had van jullie onderburen? En hadden jullie dat ook? Mounia; volgens mij kan het ook geen kwaad het duurt nog even voordat je echt kunt starten. En idd wie weet....
@free wat naar van je onderburen! @enise eindelijk de sleutel! heb een drukke dag gehad, ga nu even lekker in bad! fijne avond iedereen!
hoi hoi weet effe niet meer wie het vroeg maar mijn vriendin van vroeger heb ik weer kontact mee ne dat hou ik ook wel.. daarnaast was het gewoon super.. nu ga ik zo slapen ben moe.. drukke dag gehad ben jarig en heb veel visite gehad laatsten zijn net de deur uit.. afwas maschine draait dus kan ook zo lekker slapen.. knuffels van mij
ja vermoeiend maar ook wel leuk.. haha jij ben dus dinsdag jarig dat wist ik al... hyve he.. verklapt een bol.. dagdag lieve mensen..
Ik kreeg dit net van mijn zusje toegemaild (over een vriendin van ons): "Kreeg net slecht nieuws over N... d'r zwangerschap te horen: Bij de 20 weken echo is geconstateerd dat 3 van de 4 hartkamers te klein zijn en 1 te groot, dat komt omdat de hartklep lekt. En dan is er een stuk tussen de longen en het hart wat met elkaar in verbinding staat, dat moet met de baby mee groeien, en dat kan nu dus misschien wel gebeuren, maar het kan ook gaan krimpen. In het gunstigste (!!!) geval, voldraagt ze haar zwangerschap nu tot 9mnd en zodra het kindje geboren wordt moet het direct geopereerd worden. Maar er is dus ook een kans dat ze alsnog haar kindje verliest voordat ze moet bevallen... Echt verschrikkelijk!" Zo zie je maar weer dat het toch werkelijk een wonder is als alles goed gaat! Sorry, maar ik moest het even delen...
FT, ooh jeetje!! Je mag idd erg blij en dankbaar zijn als je een gezond kindje krijg!! Wens hun veel sterkte met alles, lijkt me echt niet makkelijk! Yippie, gefeliciteerd meid!
Yippie; nog gefeliciteerd met je verjaardag! FT; wat een rot bericht zeg, Ik hoop voor ze dat alles goed komt. Een onbezorgde zwangerschap is voor hun dus weg. Zelf probeer ik er maar aan vast te houden dat het meestal wel goed gaat, anders draai je door.... Mounia; een drukke dag voor je, maar hopelijk weer een erg leuke.
Hoi hoi dames, Ik heb het onwijs druk gehad de afgelopen dagen vandaar mijn afwezigheid. Mijn moeder vertrekt zondag op vakantie voor 4 weken en mijn man maandag op zakenreis voor 2 weken, ben dan wel alleen. Hopelijk beval ik niet als hun er niet zijn pfff. Tirti, geweldig meid dat de kleine nu thuis is. Geniet er lekker van met z'n 3en! Mounia, lekker drukjes met de kleine. Heerlijk is dat he, nou jij ook geniet ervan! Yippie, gefeliciteerd meid! Danjo, fijn om te lezen dat de echo's tot nu toe goed zijn heerlijk. Enise, jullie ook gefeliciteerd met de sleutel en veel klus/verbouw/verhuisplezier. Ft, wat balen van die vriendin. Ik hoop dat ze een voldragen zwangerschap krijgt en dat de kleine het daarna gauw goed maakt! Wens haar veel succes/sterkte. Zeehondje, balen van je ongie meid. Hopelijk duurt het niet lang meer meissie. Vinkje, klus ze! Het moet ook leuk blijven, dus gwn doen wanneer jullie er zin in hebben. All, dikke knuff. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zo ja mijn excuses ervoor! Liefs Roosje,
@FT ow wat erg meid voor je vriendin, ik wens ze veel sterkte toe! @LizaM ja een drukke en ook zeker een leuke dag! het is echt genieten met die kleine, echt zo leuk! @roosje ja zeker heerlijk! ik hoop dat je kleintje dan nog even blijft zitten dan, knuff ik ben vandaag lekker de hele middag met de kleine buiten geweest en ik heb super schattige kleertjes (weeer haha) gekocht. verder heb ik AMC even gebeld want ik bloed nog steeds, ze zeiden dat ik me geen zorgen hoef te maken , gelukkig. iedereen een knuff, liefs mounia
Hoop het ook! Ow wat leuk nieuwe kleertjes, tell me wat waar en hoe haha? Gelukkig dat je je geen zorgen hoeft te maken betreft de bloeding, voor jou ook niet lang meer he! Dikke knuff Roosje,
roosje, klopt het duurt niet lang meer voor de ICSI en zeker nu ik dat kleintje heb gaat de tijd zo snel! haha ja ik heb een heel schattige roze spijkerstof jurkje gekocht, en een blauw spijkerjurkje, en dan helemaal gecombineerd met truitjes enz haha , staat haar echt zo schattig!
We duimen vol goede moed voor je! Ja geloof het best, je hebt je handen nu vol waardoor dr tijd vliegt! Aah zo schattig, spreek me aan op msn als je er bent ok!
@Mounia, da's waar, je hebt nu een heerlijke afleiding zodat de tijd niet zo lang lijkt te duren. @LizaM, gelukkig gaat nog steeds het overgrote deel van de zwangerschappen gewoon goed hoor. Ik hoop altijd maar dat "wij" (vrouwen die er veel moeite voor moeten doen om zwanger te raken) onze portie verdriet al gehad hebben (hoewel die vlieger ook niet altijd opgaat, maar we houden de moed erin.) @Roosje, gaat je man ver weg? Ik kan me voorstellen dat je je wel even alleen voelt dan, maar de tijd gaat best snel hoor.
hoi dames, Effe erg druk gehad. Mijn leidinggevende heeft een andere baan, en we moesten natuurlijk een afscheid feest organiseren. Het was erg leuk. Wel balen dat ze weggaat. Verder veel verjaardagen. Ik zit het hele weekend er mee vol mounia, leuk zeg kleertjes kopen voor zo kleine meid. En je hebt zulke leuke dingen voor een meisje. Ik heb een nichtje van bijna 1. En ik shop mij helemaal gek voor haar. Ik ga dadelijk over 3 weken naar Amerika. Dat is helemaal een leuk shopland voor die kleintjes. Dus dan ga ik mij weer uitleven. FT: Wat vervelend voor je vriendin, sterkte daarmee. Ik ben ook wel eens bang inderdaad, als je dan eindelijk zwanger bent, dat je ook zulk verdriet kan krijgen. Maar je hebt gelijk dat het weinig voorkomt. yippie: van harte nog met je verjaardag. Was het gezellig! Lizam: hoe gaat het met jou! De rest liefs allemaal ME: ik ben nu op dag 21, ik weet eerlijk waar niet wanneer mijn eisprong is. Misschien is het al geweest. Of het is vandaag. Ik had wel vanmorgen een beetje bruinverlies. (nooit gehad tijdens mijn ei). Maar begin van de week had ik erg veel slijm verlies. Ach het zal wel deze week ongeveer zijn gebeurd. We doen het nu gewoon wanneer we zin hebben. En ik geniet ook gewoon van een heerlijk wijntje (met mate natuurlijk). Voor heen deed ik dat niet, maar toen was ik er echt teveel mee bezig. De aankomende weken is het weer vakantie tijd, en dan zijn er minder kids op mijn werk. Dus dan gaan we lekker veel leuke dingen doen. En donderdag lekker naar Amsterdam voor konningendag. Dus lekker veel afleiding. Ik hoop wel dat het een beetje mooi weer blijft. Nou meiden een heel fijn weekend, tot schrijfs liefs
Hoi dames, Ft, ja en dat maakt het moeilijker. Ik hoop met lekkere weer en wat dingen plannen dat de tijd idd snel voorbij gaat. Vinkje, jij ook fijne weekend.