FT; de moed erin houden is heeel belangrijk! Het is soms heel oneerlijk verdeeld, helaas. Met mij gaat het steeds wat beter. Ik werk nu maximaal twee uur per dag en kan meer binnen houden (eindelijk). Val nog wel te vaak flauw. Morgen weer naar de vk. Lief dat je het vraagt. Wat rot dat je niet weet wanneer je ei nu is geweest. Goed dat je er minder mee bezig probeert te zijn en klust wanneer je zin hebt.
zo hier ben ik ook weer even.. wil jullie toch even delen dat ik vrijdag een dinnetje op visite had die een icsi wondertje hebben ( want ook bij hun is spontaan bijna onmogelijk) maar wat is het geval ze is ZWANGER.. gewoon spontaan.. echt zo gaaf.. Dit wilde ik jullie even laten weten.. gewoon te bemoediging.. liefs van Yippie
Yippie super het lijkt echt de maand van de wondertjes ik heb in de maand april nu al zoveel wonder verhalen gelezen. Vinkje balen dat je dat niet weet maar je doet er goed aan om het te doen wanneer jullie zin hebben. Hier een mega druk weekend gehad maar wel leuk donderdag gaan we de babykamer etc bestellen heb dr zin aan
Hoi hoi dames, Hier ben ik home alone, met mijn pleegbroertje op de bank. Ik met de lappie op schoot en hij kijkend naar tekenfilms, ik voel me echt helemaal *** vandaag (denk door de afscheid van mijn mam én man, het weer en de hormonen die er een potje bovenop doen). Vanavond afspraak bij de vk staan, al heb ik geen zin om vandaag naar buiten te gaan. Yippie, echt leuk te lezen over die dinnetje van je. Ik hoop dat de rest hier ook mag genieten van het spontane, ik duim voor jullie! Danjo, take it easy meis. Welke babykamer wordt het of hou je dat geheim? Veel bestelplezier met de babykamer. All, dikke knuff Liefs Roosje,
Yippie; wat een goed nieuws van je vriendin! Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. En klopt dat ik deze maand heel veel wonder-verhalen gehoord hebt. Hopelijk komende maand hier ook een aantal!
Zelf net fm gehad en moet vanavond nog 1x gonal-f spuiten om eitje nog iets te laten groeien. En dan morgenochtend pregnyl spuiten. 24 tot 36 uur later heb ik dan mijn eisprong. Dat is mooi op koninginnedag. Zou een mooie datum zijn toch?????
boe ik ben er nog wel hoor en ik werk en hier gaat het GOED zit lekker in mijn vel dus wat wil de mens nog meer.. liefs van mij..
yoehoe, ik ben er ook nog hoor. Ik heb eigenlijk weinig te melden. Het gaat goed met mij, voel mij ook prima. Morgen lekker naar Amsterdam, echt zin in. lekker feesten!!!!!!!
heey meiden hoe is het hier ik duim nog volop voor jullie hoor. hier erg druk gehad jarig geweest babyshoppen in de tuin van mannetje zn neefje bezig en nu zo naar de vk en dan weer werken
hoi hoi.. danjo heb je het gehoord dde dader van gisteren lag in deventer.. ik was in apeldoorn gisteren heb gelukkig niets gezien was in het oranje park.. maar hoe een sfeer zo snel kan veranderen pff was heffie.. liefs ik ga zo werken.. yippie
Yippie ik wist het maar hij is overleden dus verder niks van vernomen. Gelukkig waren wij bij mannetje zn neefje druk aan het werk wel op de radio gehoord hoe en wat maar niet in de stad
hey meiden, hier ben ik dan ook weer haha ik had het heel druk, maar leuk druk! ik ben lekker veel opstap geweest , was weer erg gezellig allemaal. was idd erg schrikken wat er met koninginnendag is gebeurt in apeldoorn,erg triets allemaal. hoe is het verder met jullie??
Hoi allemaal Ook hier enorm druk, maar het gaat eindelijk opschieten!! De keuken staat, de zolder is af en de voorslaapkamer is vandaag behangen. Morgen alles klaarmaken voor de spachtelputz van woensdag en dinsdag het kleine kamertje nog behangen. Al met al begint het einde in zicht te komen.