Hey dames, Hoe is het hier? Ziet er behoorlijk rustig uit, hoop dat het met iedereen goed gaat Met mij gaat het ook goed, we gaan morgen beginnen met klussen in onze nieuwe woning. Nou wij niet, maar de ingehuurde mannen. Hoop dat alles goed gaat hihi Fairy Tale, wat goed dat jullie bijna klaar zijn, nu wij nog Wij gaan alle muren glad stucen, dus geen behang.. We moeten wel schilderen, maar dat is ook de enige wat we zelf gaan doen..
Enise hou je er rekening mee dat je verf op waterbasis haalt meid heerlijk lekker aan het werk in je nieuwe huis en dan straks de baby helemaal goed. weet je al ong wanneer jullie erin kunnen?
Mounia gezellig zo in huis he mis je al laat op de msn hahaha FT heerlijk dat jullie lekker opschieten en dan straks in jullie nieuwe huisje klussen voor de beeb ( vaak hoor je dat verandering goed doet ) ik duim iig
Hey Danjo, Al die dingen laat ik aan mijn man over, hij heeft er verstand van, dus zal ook goeie verf halen We krijgen begin juni de keuken en voordat de keuken komt moet alles dus af zijn. Vloer, muren, badkamer, wc enzo.. en als de keuken compleet is, kunnen we verhuizen. Dus dat zal ergens half juni zijn En daarna kunnen we onze babykamer inrichten
Ik weet niet of jou man dit weet verf op water basis is nl wel lastiger strijken met terpetine werkt veel makkelijker vandaar haha
Haha, geen idee joh.. hoorde hem wel iets over latex verf zeggen. Weet niet of dat 'dat' is?? Hij gaat verven, dus wens hem veel succes hihi
@FT zo dat gaat de goede kant op! succes! @enise en jullie ook veel succes en plezier met het klussen en inrichten van jullie nieuwe huisje! @danjo haha ja ik ben niet zo vaak meer op msn he hier gaat verder alles goed, ik ga vanmiddag even met pleegje naar de HA ze heeft steeds last van bloedneuzen.
Oh Mounia, wat vervelend! Hoop dat het niks ergs is.. leuk man zo'n kleine in huis hihi Voor jou nog een klein maandje Mounia, en dan gaat het beginnen
Enise, ja ik hoop het ook, ik denk dat het een oorontsteking is, we zullen vanmiddag wel zien. ja klopt nog een maandje kan niet wachten!
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, bol en waggelend haha. Het is niet drukjes geweest hier, hopelijk allemaal aan het genieten van het zonnetje. Hier drukjes gehad, vandaag rustdag en de komende dagen weer drukke boel hier. Mounia, aan di bloedneuzen kunnen ze meestal niks doen behalve dat de kleine het gewoon rustiger aan moet doen. Mijn neefje heeft er ook last van, maar hopelijk is het niks ernstigs bij haar. Jij nog een maandje voor je ICSI en ik een maandje voor ik ga bevallen haha. Enise, succes met klussen. Hopelijk loopt alles volgens plan en kunnen jullie met de kleine lekker genieten van een nieuw huis, nieuw leven. FT, fijn als het eind in zicht is he. Hopelijk is het ook een vruchtbare maand voor je, zou ideaal zijn! All, dikke knuff. Liefs Roosje,
Hallo meiden, 't is rustig hier, zeg... Wat een verschrikking hè, van koninginnendag. Wij zagen 't bij de Expert op de televisies aldaar en hebben thuis gelijk de tv aangezet. Ik las vanmorgen een krantenbericht dat de dader geldzorgen had en daarom behoorlijk wanhopig en een hekel had aan het Nederlands keurslijf en daarom het koninklijk huis wilde raken... Jammer genoeg blijft 't gissen, ben ik bang. Ik ben dozen aan 't verzamelen voor de verhuizing. Mijn mams komt vrijdag helpen om de eerste dingen in te pakken. Nog drie weken, dan krijgen we de sleutel, als ondertussen ten minste die rotpapieren een keer in orde komen. Spannend! Ik zie overigens dat ik al een paar dagen over tijd ben, hoe kan dat nou weer... Groetjes! FreeWilly
FW, veel succes met het inpakken/verhuizen. Ik hoop dat alles in orde komt zodat jullie aan de slag kunnen. Rust doet wonderen dus wie weet ben je zw, ik zal duimen voor je! Hou ons wel op de hoogte mocht je testen.
@roosje die bloedneus was idd gelukkig niks, haha ja nog een maandje voor ons he @Free wat spannend nog 3 weken , veel succes met al het inpakken!
Dat zou goed uitkomen want daar heb ik nu geen puf meer voor! We hebben het één keer gedaan toen ik net mijn vruchtbaar slijm had dus tenzij het een voltreffer is, verwacht ik er weinig van. @Freewilly, vervelend he, die hele papierwinkel? Ik werd daar zo zenuwachtig van! Ik heb altijd alles graag zelf in de hand en kan er niet zo goed tegen als ik afhankelijk ben van anderen.
@Zeehondje en Roosje: wij gebruiken momenteel een voorbehoedsmiddel, dus eigenlijk kán ik niet zwanger zijn. En aangezien mijn cyclus al heel lang maar wat aanklooit, ga ik er eerst maar van uit dat daar de oorzaak ligt van het overtijd zijn.
oké FW, dan is de kans inderdaad en waarschijnlijk wel heel klein dat je overtijd zou zijn door een zwangerschap. Geeft het wel echt even rust? Vrijen met voorbehoedsmiddel? Of ben je er toch nog steeds redelijk veel mee bezig?
Fw ow op die fiets, de kans is dan idd kleiner maar toch weet je het nooit zeker. Ik hoop dat je je rust nu hebt gevonden.
@Zeehondje & Roosje83, ik heb idd een paar rustige maanden gehad en heb me niet meer zo bezig gehouden met zwanger worden. Voor nu wacht ik 't maar ff af...
@free succes met alles meid hier gaat verder alles goed, ik denk dat ik deze week maar eens mijn recepten ga halen voor de ICSI!