Hallo meiden, Ik ben al erg lang niet meer hier op zp geweest en het doet me eerlijk gezegd wel goed. Om deze reden wil ik mij dan ook afmelden bij dit clubje. Ik heb het erg prettig gevonden hier mee te mogen schrijven en waardeerde jullie steun heel erg, ik wil jullie daarvoor dan ook bedanken, maar ik merk dat het beter voor me is om even niet meer hier te komen. Ik wens iedereen heel veel geluk en snel een een wolk van een baby in de armen. Liefs Toetje
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van osteopathie bij vruchtbaarheidsproblemen? Ik las er een artikel over op www.osteopathiegouda.nl (bij 'links'). Als het binnenkort niet gelukt is bij ons dan ga ik daar misschien wel een afspraak maken.
heey meiden wou jullie ff vertellen we krijgen een meiddddd zo leuk hahaha ben zo blij ( ook als het een jongen was geweest hoor)
Toetje; ik hoop dat je ons snel kan laten weten dat je zwanger bent (dat laat je toch wel even weten nietwaar?!). Yippie; balen meid, een dikke knuffel voor je! Zeehondje; ik heb gebruikt gemaakt van acupunctuur toen ik maar niet zwanger werd. Ze kunnen met name helpen als je eitjes niet goed groeien of je eisprong niet goed is of als het innestelen maar niet wil lukken. Zelf ben ik er erg positief over. Hier kun je ook nog eens naar kijken. Tril; hoe is het met je mannetje?
Hey meiden, Oh........wat ontzettend lief dat jullie zo aan me gedacht hebben, de berichtjes en al die felicitaties! Super! Wordt er gewoon verlegen van.................. En idd, de 'oudere' garde en meiden van dit topic moeten dit jaar zeker aansluiten op de zwanger lijst hoor! Volg en denk aan jullie.......... liefs
@Danjo, wat gaaf een meisje! Om mij heen krijgt echt iedereen jongens. Het zou mij ook niet uitmaken, allebei heeft het zijn leuke kanten.
@Esser: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! @Danjo: leuk! Een meisje Hier een lijst gemaakt vanavond met prut die we nodig zijn als we gaan klussen in ons huis, wat een stapel zeg :S. Verder maandagavond een paar druppels oud bloed gezien direct nadat we gevreeen hadden. Het is onrustig van binnen en ik denk dat de ongie één dezer dagen wel komt. Maar ik hoop niet morgen, want dan ga ik mee met schoolreisje van groep 3 en 4 van de school waar ik werk... We hebben ook een vet leuk plan voor de zomervakantie, want misschien gaan we een klein weekje naar Denemarken en daarvan twee dagen naar Lego-land. Mijn man is gigantische fan van Lego, is echt zijn hobby. Dus voor hem natuurlijk helemaal super als het door gaat, maar het lijkt mij ook gaaf een keer naar Lego land te gaan, zou wel een in vervulling gaande kinderwens zijn, dus ik hoop dat 't wat wordt.
Vanmorgen alweer bruinverlies. Ronde 26 heeft dus ook niks opgeleverd... Het is nog ff wachten tot het doorzet, en dan gaan we met frisse tegenzin ronde 27 in... :x
Hoi hoi dames, Hier een verdwaalde bolletje, hoe gaat het met jullie? Esser, van harte gefeliciteerd meissie. Ik wens je een gezonde/voldragen zwangerschap toe, nu de rest nog! Danjo, een meissie heerlijk geniet ervan! Ft, ik hoop dat het niet doorzet meid. En zo ja op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen, en hopelijk geslaagde kansen. Fw, klus ze en veel succes met jullie nieuwe huisje. Mounia, Tirti, Caruli, Enise, Zeehondje, Toetje...etc een dikke knuff meiden.
Ft balen meid maar nu mischien ( je hebt het lekker druk dus daar kan het niet aan liggen) Free wat een gedoe dan allemaal he nog ff en dan woon je lekker in je nieuwe huisje
FreeWilly; leuk als jullie vakantieplannen door zouden gaan. Het klussen in huis is vaak veel werk en een heel gedoe, wat willen jullie allemaal gaan doen? Succes met voorbereiden. FT; balen meid, hopelijk is het de volgende ronde echt raak. Voor de rest een dikke knuffel van mij.
Free Willy; leuk Legoland, daar zou ik ook nog wel eens heen willen! En bruin verlies na vrijen HOEFT niks te betekenen. Dat hoop ik ook voor jullie natuurlijk. FT; ongi aan het worden? Jeetje wat k*t weer. Ik vind het zo vervelend als ik zulk soort berichten lees. Ik leef met je mee, weet een beetje wat je voelt. Liefs en een knuffel voor iedereen hier!
hier ben ik ook weer, laatste dagen beetje ziekjes, vandaag ben ik jarig maar niet veel gedaan omdat ik me te ziekjes voel. verder gaat alles goed, ik loop nu echt af te tellen voor 3 juni!!!! @danjo ik had je nog gesmst maar super zeg een meid! @toetje veel succes verder meid! @FT jammer meid! @free wat spannend nu met jullie huisje, het schiet echt op! @roosje knuff terug!nog even meid de rest ook een dikke knuff!
Hallo meiden, ongesteld geworden vannacht. Flink buikpijn enzo. Maar ik hoop dat dit een eenmalig 'geintje' is. 57 dagen! gloeiende. Straks ben ik nog maar eens per jaar ongie ofzo. Scheelt een hoop gedoe iedere maand, maar is niet zo handig als je een beebje wil hè. Anyway, als we in 't huis gaan klussen zal ik geen last hebben van ongie, dus da's wel beter. @LizaM, wij gaan de keuken en badkamer en toilet beneden totaal vernieuwen. Verder overal behang eraf, nieuwe erop, verven en sausen... Op zolder komt er nieuwe isolatie, een dakraam erbij en wordt een kamer afgetimmerd. Beneden willen we een vensterbank vervangen. Er zijn twee grote, vaste kasten, die we van planken willen voorzien. Dus, veel werk...
@free zo 57 dagen! ik hoop ook voor je dat het een eenmalige "grap" was. hier gaat verder alles rustig, ben een dagje rustig thuis, pleegje is nu lekker aan het spelen.
Hallo, Ben al heel lang niet geweest Ronde 39 is een Feit maar die slaan we over, omdat de clomid teveel wisselwerking heeft (2 ronde genomen) krijgen we 25 mei al een laproscopie om de ouwe ei blaasjes weg te prikken zodat de foute hormonen weg gaan uit me lichaam. Eind juni zullen we dan weer verder gaan met onse Harte wens . Sorry voor de ego Liefs
Mounia; een dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd! Hopelijk voel je je snel weer beter. FreeWilly; wat een lange cyclus! langzaam aan lijkt je cyclus steeds wat langer te worden. Ik zou het wel even goed in de gaten houden. Wel fijn als je niet ongi bent tijdens het klussen. Dat is niet meer klussen maar een hele verbouwing! Wij hebben ook heeel veel gedaan toen we in dit huis kwamen. Tis veel werk maar het wordt vast heel mooi.