waar zijn jullie dames??? ik zit nu thuis te twijfelen of ik naar beverwijk vandaag zal gaan of niet haha nou ik ga even wat eten en verder twijfelen, een goede zondag iedereen!
nuo ik was in de kerk vanmorgen en nu ga ik bankhangen mijn neefje is hier tot morgen.. en die ligt nu te pitten haha.. groetjes Yippie
Hoi hoi dames, Ben ik weer. Vandaag ook een rustdag hier. Mounia, beterschap meid en gefeliciteerd. Veel plezier in Beverwijk mocht het wel door zijn gegaan. Freewilly, ik hoop ook dat het eenmalig is meid. Anders aankaarten bij je gyn/ha! TanteMars, hoop dat Juni een vruchtbare maand voor jullie zal zijn! Zeehondje en LizaM, knuff terug! Liefs Roosje,
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Zwangeren in Februari - Danjo Zwangeren in Maart -Enise Zwangeren in April - Caruli - Esser NOD FairyTale 11-06-2009 hopes toetje zeehond mounia Yippie IUI/IVF/ICSI Afspraak MMM
hi lieve meiden, even een egoberichtje hoor, sorry. Vanaf vanmiddag heb ik bruinverlies. Zal morgen ook wel helder rood bloed gaan verliezen!
@yippie wat leuk dat je neefje er is! @roosje dank je! en whaaaaa nog heel even voor jou meid!wat spannend! @zeehondje jammer meid ik was gisteren uiteindelijk nog even snel naar beverwijk geweest en het was gezellig. vandaag lekker thuis en lekker schoonmaken haha
Lieve meiden, dank voor jullie meeleven. Volgens mij is onze hypotheek nu eindelijk, eindelijk, eindelijk rond... Dat scheelt... Afgelopen zaterdag hebben we tegels uitgezocht, en ik geloof dat 't nu alleen nog op verf en behang aankomt qua uitzoeken. Kleuren hebben we ook al wel over nagedacht. Nog één weekje... Aangezien mijn man en ik nu niet bezig zijn voor een beebje, ga ik met die enorm lange cyclus nog niet naar de HA. Maar ik hou het idd in de gaten, daarom ook nog steeds een banner, dan kan ik 't goed volgen. Ik wacht eerst maar eens af of het nu nog steeds langer gaat worden of dat dit eenmalig was... Daar ga ik voor eerst maar even van uit. Mocht het, tegen de tijd dat we er weer voor gaan, nog steeds langer dan 45 dagen zijn, dan ga ik wel ff langs de HA daarvoor, want dan is het wel erg lang... Overigens gaan onze vakantieplannen door! Dus, weer wat heel moois om naar uit te kijken voor na de verbouwing, we hebben er nu al super veel zin in! Iemand al eens in LEGOland geweest? Of heeft iemand goede tips voor een vakantie in Denemarken? Groetjes! Free
@FW: Lekker hoor, Denemarken! En fijn dat nu alles rond is. Tipje voor behang: vliesbehang is erg makkelijk om te verwerken, je hoeft dan niet het behang in te lijmen maar de muur. Je behang wordt dus niet zo zwaar en is veel makkelijker te verwerken. Ik zag vanmorgen toen ik naar het werk reed drie ooievaars op de lantaarnpalen langs de snelweg zitten!! Geen wonder dat ze mijn huis niet kunnen vinden als ze daar blijven steken (wel naast het ADO-stadion, hihi.) Het waren er overigens drie, dus als ik er twee moet doorsturen, geef maar een gil. Ik heb aan één genoeg.
@FT jaaaaa ik, hierooo!hahaha kom maar op met die ooievaar @free helaas geen tips voor denemarken ben er nooit geweest, maar ik wens je heel veel plezier! en heel veel succes met het huis het schiet nu echt op he! ik ga straks even naar de kapper, en de stad in
Hey meiden, Hoe gaat het hier?? Hoop dat jullie het allemaal goed hebben @FreeWilyy, spannend meid, hoop dat je alles naar wens kan inrichten. Wij zijn eindelijk klaar met de badkamer en toilet, het is echt super mooi geworden.. ze gaan morgen beginnen met stucen en dan moeten we nog schilderen etc.. denk dat we nog een klein maandje bezig zijn @Mounia, jou dag komt ook steeds dichterbij meid, echt super spannend. Blijf je in de gaten houden
FreeWilly; goede instelling denk ik, in de gaten houden, maar meer effe niet. Fijn dat jullie hypotheek rond is, een zorg minder! FT; je hebt er toch wel eentje je adres gegeven nietwaar? Mounia; zit je haar weer goed?
@Zeehondje, balen meid. We gaan trouwens redelijk gelijk op. Wij zijn bezig sinds 19 juni 2007 en ik ben zondag ongi geworden.
Zeehondje; een knuffel voor je. Zullen we afspreken dat jullie dan samen komende maand zwanger worden?
@lizam ja mijn haar zit weer perfect haha @enise ja het komt echt heel dichtbij! en jij bent alweer 15 weken,wat gaat de tijd snel! @zeehondje balen meid!
Hoi hoi dames, Zeehondje, een dikke vitruele knuff meid. Mounia, ja idd maar ook voor jou he! En is het geworden zoals je het wou je haar? All, knuff. Liefs,
Hoi dames, Was ff zoeken naar deze topic, maar heb hem gevonden. Echt jammer van de laatste berichten die verwijderd zijn maar goed we gaan gewoon verder! Hoe gaat het met jullie? Ik duim nog steeds voor jullie dames, het is jullie van harte gegund om over te stappen naar de andere forum. Mounia, hoe ging het spuiten meid? Hopelijk makkelijker dan eergisteren. Dikke knuff voor jullie allen. Liefs Roosje,
Hoi meiden Hier even een berichtje van ons.. het zaad van mijn mannetje was weer slecht.. dus helaas.. zou onderzocht worden.. en dan evt in sep verder.. De kans is groot dat we ons gaan richting op pleegzorg.. en het ziekenhuis laten voor wat het is.. voor tijdelijk of voor altijd weten we nog niet..