Dat verschilt blijkbaar toch wel per ziekenhuis. Hier hebben ze geen vermoeden van endo of iets, maar is het standaard procedure.
@Liza, wat vervelend dat je klachten hebt. Maar gelukkig gaat het redelijk, van wat ik begrijp. @Zeehondje, ik vind het helemaal niet gek dat je er zin in hebt. Zo kan ik ook niet wachten op mijn operatie.
hier word het ook wel veel gedaan maar mischien omdat ik dus wel en paar keer zwanger was geweest dat ze zoiets hadden alles is toegangkelijk
lizam, ow een week na danjo, nu kan ik het dan goed bijhouden haha, geniet er zeker van meid! hopelijk volgen wij jou snel! zeehondje, nee is niet raar hoor, ik had ook veel zin in de ICSI, nu heb ik het gevoel van het gebeurt nu écht! ik heb m'n eerste blauwe plek te pakken haha, tot nu toe na het spuiten geen last van plekken, maar ben er trots op haha het is voor een goed doel! ik ga nu eventjes wat eten, fijne avond iedereen en weltrusten!
Dat zou idd heel goed kunnen ja. Het is bij ons nog nooit gelukt en bij mijn HSG moest ze aan één kant ook wel flink druk erop zetten om mijn eileider door te spuiten. @Mounia, welterusten meid! Ik vind sowieso dat je trots mag zijn op het feit dat het spuiten zo goed gaat hoor! Petje af.
Ik werd net gebeld door de afdeling gynaecologie. Mijn gyn is met zwangerschapsverlof (geloof ik) dus ik krijg een plaatsvervangende gyn. Dat wist ik al. Maar ze had mijn telefoontje van gisteren besproken en hij wil me graag eerst even zien om het dossier door te spreken. Ik heb nu dus een afspraak staan op 16 juli. De afspraak met de anaesthesist hebben we daar gelijk achteraan gepland. Ik hoop maar dat dit geen verdere vertragingen oplevert.... Als ie me eerst weer naar huis stuurt word ik echt gek!!
Ik ben nog niet zover in de mmm om meer dan een inwendige echo te hebben gehad. Niet dat ik dat persé wil, maar het is wel prettig als alles een beetje vlotjes verloopt en ik weet dat het bij mij wel/niet goed zit. Snappen jullie het nog?
Ja ik kan het me voorstellen. Maar over het algemeen zijn ze vrij makkelijk in het weer naar huis sturen. Al zijn er zeker veel meiden die veel sneller door de mmm gaan als ik. Sommigen zijn pas een half jaar geleden naar de ha geweest en zijn nu al met behandelingen bezig.
Wij hebben deze week ons 2e gesprek met uitslagen. Natuurlijk hoop ik dat ze uiteindelijk zullen zeggen dat er bij geen van beide iets aan de hand is. Dan hebben we die check gehad. Maarja, zover is het nog niet.
timon; niet om je te ontmoedigen hoor; maar bij ons beide is er ook niks aan de hand en toch nog geen zwangerschap. Dus het kan alle kanten op. Maar ik snap dat je wilt weten of alles goed zit bij jullie!
Als we zeker weten dat er niets met ons mis is dan is het 'gewoon' wachten tot een kleintje bij ons wilt komen. Maar nu kan het nog alle kanten op.
hoi meiden daar ben ik weer, alles goed hier?? 2,5 weken geleden zaad ingeleverd,onze huisarts belde 2 weken geleden zaad is van verminderde kwaliteit zien we wel vaker zeiden ze we moeten over 12 weken weer inleveren na me zomervakantie om precies te zijn.
Jeetje wat balen meid. En eigenlijk wel een rare uitspraak toch? "zien we wel vaker". Alsof het heel normaal is! Hopelijk is het de volgende keer beter.
stom dat ik vergeten ben om te vragen wat de kwaliteit nog precies is zal het de volgende keer zeker vragen ook van de 1e test
@ilayda, raar dat ze zo weinig info geven en dat ze zo laconiek reageren. Verminderde kwaliteit kan van alles betekenen. Maar het klinkt ook weer niet als heel slecht.
FT ow wat goed zeg, het schiet nu een beetje op!ik denk/hoop niet dat de arts je weer naar huis stuurt hoor, je bent nu ook al zo'n tijd bezig! ilayda, geen leuk nieuws zeg! ik hoop dat de volgende test wat beter is! timon, je weet idd nooit hoe alles kan lopen, toen mijn man de uitslag kreeg van zijn slechte zaad had ik wel zoiets van "he he oke hier komt het door!" voor stellen waarbij niks aan de hand is lijkt het mij ook erg moeilijk! die kunnen zich niet aan een reden vasthouden (zoals bijv slecht zaad). kortom het is altijd moeilijk, want de kinderwens is groot. ik ben trouwens benieuwd hoe het met roosje is, ze is zeker genieten van haar kleine meisje ik heb weer allemaal klusplannen in mijn angenda staan (echte klus plannen haha) ik wil de huiskamer deur schilderen, een muur terugzetten tussen 2 kamers, nieuw bed,nieuwe kast. dus ik krijg het drukjes haha
We hebben de uitslagen gekregen! Bij mij is niets aan de hand, maar mijn man zit vrij laag met zijn hoeveelheid zaad. Je moet tussen de 2 en 20 miljoen zitten en hij zit op 2,5 miljoen. Het kan dus wel lukken,maar meer is altijd prettiger. Nu moet hij over 2 weken opnieuw inleveren en nog 2 weken wachten op de uitslag. Nu gaat het wel vlotter en dat is fijn. Ik moet zeggen dat we dit nuchter op hebben gepakt. Het is misschien niet helemaal goed, maar er is sowieso iets aan te doen.
timon, wat fijn dat jou uitslagen goed zijn! maar wel balen van het zaad zeg, hebben ze ook gezegd hoeveel er van die 2,5 miljoen goed is? je bent weer een stap dichterbij je kinderwens, hoe raar het ook klinkt, teminste zo voelde het toen wel bij mij. succes met alles!
Dat is ook zo. Je bent weer een stapje dichterbij. We hebben niet gehoord hoeveel goed is. Even opschrijven zodat mijn man dat de volgende keer kan vragen. Goeie tip!
ja opschrijven helpt echt, deed ik ook haha. ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar bij mijn man vonden ze ook 2 miljoen zaadjes, de ha zei toen "ach jullie hebben een duwtje in de rug nodig" en we dachten dus dat word IUI. maar nee van die 2 miljoen zaadjes was alles slecht beweegelijk,misvormd,dood enz. hopelijk heb jij een wat slimmere arts/ha die wel goed kan lezen, en zijn dus die 2,5 miljoen zaadjes die ze hebben gevonden bij jou man superrrr zaadjes sindsdien vraag ik altijd echt alles aan die artsen, ze worden helemaal gek van mij, ik wil altijd alles goed weten.