Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen is blijkbaar druk. Ik heb een weekend cursus gehad.

Ik hoop eigenlijk dat ik niet alles zal hoeven te weten. Want dat zou betekenen dat ik zwanger zal zijn. ;)

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Dat zou idd heel mooi zijn als je niet alle ins en outs weet. Ik heb helaas ook veel meer verstand van cyclussen, hormonen en weet ik wat allemaal dan mijn vriendinnen die al kinderen hebben! hihi Die hebben bijv. nog nooit van een luteale fase gehoord. hihihi

Zij weten dat een cyclus een x-aantal dagen duurt, er een eisprong is en je een aantal dagen ervoor en max 1 dag erna vruchtbaar bent. hihi De ongeduldige typjes weten ook nog wel dat er zoiets bestaat als ovu-testen. (oh ja, en zij weten wel wat het is om over tijd te zijn... minpuntje voor mij ;))

3. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hahaha ook ik heb dat in mijn omgeving, vriendinnen bellen mij ook altijd als ze een vraag hebben over zwanger worden/cyclus enz.
    hopelijk leer ik ook niet meer bij doordat ik snel zwanger mag wezen :D

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    o ja morgen heb ik de 2de folikelmeeting, dan krijg ik waarschijnlijk ook meer te horen over de punctie. spannend dus!

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Succes!!

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Spannend Mounia! Ik ben morgen weer op locatie, maar ik zal 's avonds wel even kijken hoe het is gegaan. :D

7. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo meiden,

al veel te lang niet geweest hier, maar alle vrije uren breng ik door in ons nieuwe huis zo'n beetje. 't Schiet mooi op hoor, maar is nog niet klaar.
    Ik heb de laatste weken niet meegelezen, maar ben jullie niet vergeten.
    Als we weer een beetje gesetteld zijn hoop ik weer vaker te komen en weer mee te kletsen.

Ik hoop dat 't met jullie allemaal goed gaat.

Tot binnenkort,

groetjes,

FreeWilly

8. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    free, veel succes met jullie huisje, en geniet ervan!

timon en ft, thanx!

2de FM was goed gegaan, 17 eitjes waarvan 6 rijp en de rest bijna rijp.
    en ik krijg waarschijnlijk aanstaande donderdag de punctie!

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; wat spannend donderdag de punctie al! Eindelijk!!! 6 al rijp en nog een hoop bijna is volgens mij erg goed.
    Donderdag is dan de punctie, wanneer weet je dan hoeveel eitjes ze weg hebben kunnen halen? En wanneer is dan de tp??
    Sorry op dit onderdeel weet ik echt nog heel weinig. Hoe kijk je er zelf tegenaan?
    Oh, ik ga zo hard voor je duimen, nu al!

FreeWilly; er komt vast weer een tijd dat we je vaker zien, succes met het huis.

10. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Lizam, ze gaan alle eitjes weghalen, ze denken dat er van de 17 sowieso 11 goed bruikbaar zijn om te laten bevruchten. (dat zien ze pas echt in het lab na de punctie)
    ik krijg dan binnen 2 dagen als goed is een telefoontje van het zh om te horen hoeveel er bevrucht zijn en waneer ik moet komen voor de terugplaatsing (dat is meestal 3 dagen na de punctie).
    en dan 2 weken wachten voor de zwangerschapstest!
    nu kijk ik er wel positief tegenaan, alles gaat nu meer dan goed, maar daarom ben ik wel banger dat ik weer teleurgesteld gaat worden, altijd waneer iets goed gaat dan gaat het snel weer mis.
    maar ja ik hoop wel dat het lukt natuurlijk!!!
    hoe is het met jou verder?

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nou, duidelijk dat we flink moeten duimen. Geweldig dat je zoveel (bijna) rijpe eitjes hebt.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Da's idd een hele mooie score, Mounia! Spannend hoor, ik duim voor je! Doen ze ook terugplaatsingen in het weekend (voor het geval dat het zo uitkomt?)

13. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ja terugplaatsingen doen ze in het weekend (neem aan van wel iig)

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Mounia; klink erg hoopvol inderdaad! 11 eitjes zou best veel zijn volgens mij. Spannende weken dus voor jullie.
    Is het nog spannend of er voldoende goede zaadjes worden gevonden bij je man of moet dat wel goed komen?
    Ik hoop zo dat ik je over twee weken kan treffen op het andere onderdeel!
    Met mij gaat alles zijn gangetje hoor, hier en daar wat klachten maar dat weegt niet op tegen het mooie gevoel!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ja het is wel een beetje spannend of mijn man wel genoeg zaadjes heeft, maar de artsen verwachten dat er genoeg zal zijn.
    ik hoop ook jou snel ergens weer te spreken haha.
    fijn dat het zo goed gaat met je ondanks je klachten :)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hier ben ik weer. Dank jullie wel voor alle felicitatie's en het meeleven, superlief van jullie. Het was idd een lange zware bevalling maar allemaal de moeite waard toen ik mijn schatje in armen ontving.
    Met mij gaat het stukken beter, en mijn kleine doet het goed gelukkig.

Ik gun het jullie vanuit mijn hart dames, en ook ben ik nog steeds aan het duimen voor jullie.

Ik zal gauw bijlezen.

Liefs dikke knuff Roosje,

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    roosje, wat leuk dat even wat komt schrijven :) ik miste je al erg hier!
    ben blij dat het zo goed gaat met jullie, dikke kus!

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Mounia super meid ik duim voor je hoor
    weet je al of je er 1 of 2 laat terug plaatsen?

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Roosje, ik heb zo aan je gedacht de afgelopen tijd! hihi Ik heb toen bij mijn broer gezien hoe ontzettend zwaar die eerste dagen kunnen zijn. Gelukkig dat het zo lekker gaat met jullie prinsesje.

@Mounia, morgen is het zover meid! Spannend he?

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    jaaa morgen de punctie!ooow wat ben ik zenuwachtig en ik heb vandaag zo'n erge last van mijn buik, maar het is voor het goede doel!

danjo, dank je mop! ik laat er het liefst 2 terugplaatsen, maar de arts wil liever eerst 1 terugplaatsen mits het van topkwaliteit is.
    de andere keren (die hopelijk niet hoeven) worden er wel altijd 2 teruggeplaatst.

Share This Page