Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mounia, miste jullie ook hoor! Spannende dag voor je morgen, ik duim voor je schat!

FT, heel lief van je dat je steeds aan me moest denken. Het waren geen makkelijke dagen maar wat je ervoor terugkrijgt is alle moeite waard. Ook voor jou blijven mijn duimen draaien meis.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Roosje; fijn dat het nu weer allemaal z'n gangetje gaat. Nou ja, z'n gangetje, een echt vast ritme zal er vast nog niet inzitten?!

Mounia; hopelijk is er maar één terugplaatsing nodig om jullie wens in vervulling te laten gaan.

FT; lekker in je huisje bezig las ik, heerlijk is dat hè?

All; Vandaag een fm, vanavond nog 1x gonal-f en dan morgenavond de pregnyl. Helaas nog geen inseminatie (volgende ronde wel), maar we gaan er gewoon vanuit dat deze keer mannetje's zwemmers erg hard en ver gaan zwemmen!

3. Suusje09

Suusje09 Niet meer actief

Hier al 29 maanden bezig

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; heeeel veel succes morgen!!

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank je wel meiden!!!!

zeehondje, succes meid

suusje, jij ook al zo lang bezig :( helaas welkom hier (maar wel gezellig natuurlijk ;) )

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia heel eerlijk ik zeg ook 1 2 geven toch iets meer kans op een mk dan 1 maar goed is jouw keus
    spannend meid ik denk aan je

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Zeehondje, ze gaan volgende week de tuin bestraten en verder hebben we nog een waslijst aan kleine klusjes die nog gedaan moeten worden, maar we zijn het even behoorlijk zat. hihi Ik hoop idd voor je dat je mans zwemmers erg hun best gaan doen.

@Mounia, vandaag is het zo ver!! Heel veel succes lieverd!

@Suusje, 29 maanden, da's een tijd zeg! (Ik zit inmiddels ook al aan de 25 realiseer ik me nu!) Zijn jullie al met de mmm bezig?

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; hoe is het gegaan???

Suusje; helaas, welkom hier. Hopelijk is het snel raak voor je!

9. beckie

beckie Lid

6 feb 2008
    30
    0
    0

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Idd het gaat nog niet op rolletjes maar dat heeft ook tijd nodig.

Ik duim voor de zwemmers van je man!

Mounia, je zult wel aan het rusten zijn van de punctie. Ik hoop dat er velen berucht worden en dat het een geslaagde ICSI mag zijn, ik duim voor je meis!

Suusje en Beckie, welkom helaas dames.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

de punctie is achter de rug, en ik vond het vreselijk!
    de eerste prikken vielen op zich wel mee, maar op een gegeven moment deed het zooo veel pijn!en het duurde zo ontzettend lang.
    door de injecties die ik had gekregen had ik een onwijs droge mond, en ik was ontzettend misselijk geworden, heb ook moeten overgeven.
    maar het reslutaat is super goed! 20 eitjes!!!

ik ben rond 12 uur weer richting huis gegaan, en heb nog steeds veel pijn en weer moeten overgeven, het gaat nu sinds een uurtje weer ietsjes beter.

zaterdag word ik gebeld over hoeveel bevruchtingen er zijn, en als die er zijn heb ik zondag de terugplaatsing.

danjo, ik heb nog even gepraat met de arts en we plaatsen er in eerste instantie nu 1 emmy terug.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lijst langer dan een jaar bezig; zeehondje 25 maanden (dit is maand 26 trouwens en die is ook al bijna voorbij.)

Suusje; idd helaas welkom hier. Ook al zolang bezig en zonder resultaat of misschien een mk?

Mounia; wat een mooie opbrengst, daar moet zoiezo toch één mooie bevruchting uit voortkomen! wel balen dat je zo hebt moeten overgeven. Hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte meid.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Mounia, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. :( Het is toch eigenlijk oneerlijk dat het zo veel moeite moet kosten he? Maar 20 eitje, da's super! Nu maar hopen inderdaad dat dit gelijk je laatste punctie is geweest. Ik duim iig voor je meid!

@Beckie, helaas welkom hier.

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; wat balen dat het zo pijnlijk was en dat je zo over hebt moeten geven. Ik duim voor je dat je dit niet nog een keer hoeft. Wat goed dat ze 20 eitjes weg hebben kunnen halen. Nu weer spannend dus tot zaterdag. Doe het even lekker rustig aan, hopelijk voel je je dan snel weer beter.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het klinkt heftig, Mounia. Brrrr, niets voor mij.

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    thanx meiden, het gaat vandaag weer wat beter alleen nog flinke buikpijn.
    ik ben zo zenuwachtig voor morgen , dan hoor ik dus hoeveel bevruchtingen er zijn.

liefs mounia

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid nu komt de spannende tijd aan.
    Mijn kaarsje brand voor jou meid ik hoop het echt zo voor jullie
    dikke knuffel

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Logisch dat je het zo spannend voor je is. Hopelijk kan je prinsesje je voldoende afleiding geven om de tijd door te komen. Mijn duimen draaien overuren voor je!

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    danjo en lizaM dank jullie wel lieverds!
    en mijn prinsesje is idd een goede afleiding :)

20. zo he veel gebeurt hier.. mounia heb veel aan je gedacht..

roosje super dat het weer de goede kant op gaat..

free leuk je even weer te zien..

veel nieuwe gezichten hier..

hier gaat het allemaal de goede kant op ben vandaag terug gekomen van een midweek weg met mijn werk dus ben lekker afgedraait.. maar goed vreselijk gelachen dus wat wil de mens nog meer.

iedereen een knuffel van Yippie

Deel Deze Pagina