Pfoe meiden, hebben jullie het ook zo warm? Het is hier op kantoor best heet! Mijn mannetje zit momenteel thuis... De combi niet-zwanger-raken, verhuizen/verbouwen en gezeur op de zaak heeft hem wrsch nu even te pakken. Hij heeft last van duizelingen en waarschijnlijk komt dat door stress... Ik ben wel blij dat ie nu gelukkig de kans krijgt een beetje uit te rusten.
Jeetje, ik hoop dat Mounia snel opknapt en naar huis mag. Ik blijf duimen. FT, als hij even kan bijkomen is dat voor jullie heel prettig. Je krijgt er altijd een tikje van mee. Ik heb geen last van de warmte. In het pand is airco en dat is prettig. Al moet je tussentijds niet buiten komen. Klanten komen echt bij als ze net binnen zijn. Nu waait het lekker door. Alle ramen boven staan open en de deur hier ook zodat het in de woonkamer ook wat koeler wordt.
hey lieverds, ik ben weer thuis! eindelijk. ben nog niet de oude, maar het gaat gelukkig wat beter. ik lees later even bij, ben net net thuis namelijk, dikke kus mounia
Wat fijn Mounia, dat je weer thuis bent. Wat een schrik denk ik is het geweest voor je. Heel veel sterkte meid.
Mounia; wat een goed nieuws dat je weer thuis bent. Hoe voel je je nu? Hopelijk kun je op je eigen stekkie weer snel aansterken. FT; wat vervelend dat je mannetje met klachten thuis zit. Zo zie je maar weer bij iedereen uit het op een andere manier. Duizelig zijn is echt zo vervelend, ik kan er helaas over mee praten. Hopelijk kan hij nu rust vinden en knap hij daar inderdaad van op. Hoe is het met de rest??
hey meiden, ja het is ontzettend heerlijk om weer thuis te zijn, ik heb eindelijk weer goed kunnen slapen! ook veel minder pijn, en mijn buik is minder opgezwollen. ik voel me steeds wat beter,maar moet nog wel heel rustig aan doen. het was geen pretje allemaal, veel pijn en 24/7 op bed liggen. overstimulatie na de punctie duidt vaak op een zwangerschap, mijn hcg was ook gestegen, maar nu ik me weer wat beter voel is mijn goede moed wel aan het zakken...over een weekje kan ik testen dan zullen we het wel zien. FT, wat vervelend voor je mannetje zeg! ik denk dat het wel even goed voor hem is om uitterusten, beterschap!
Mounia; dus eigenlijk was het ondanks alle pijn toch wel een goed teken? Maar overstimulatie wil toch zeggen dat er te veel eitjes groeien? Zijn ze dan doorgegroeid na de punctie?? Ik duim in ieder geval dat het allemaal niet voor niets is geweest!
Mounia fijn dat je weer thuis bent meid gelukkig en mijn duimpjes blijven draaien hoor komt helemaal goed. Ft war vervelend zeg maar laat hem maar even lekker rustig aan gaan doen. sterkte met je mannetje. In mn album staan alvast wat fotos van de babykamer het is nog niet af haha
lizam, ja het is/was zeker een goed teken. overstimulatie is dat de folikels (die hebben ze dus dmv de punctie leegezogen, de eitjes) zijn gevuld met vocht, dat vocht word gehaald uit het bloed,en loopt dan de buikholte in.dus ik heb een hele dikke buik!! het hcg hormoon zorgt ervoor dat het zo erg word en meestal blijft het dan voor langere tijd ook zo omdat je dus steeds meer hcg aanmaakt. en nu is het met mij dus minder,vandaar dat ik bang ben dat de hcg weer is gezakt. ik hoop dat je mijn uitleg een beetje snapt haha anders hoor ik het wel. danjo dank je wel lieverd! en wat een mooi kamertje al zeg!
Ik begrijp je uitleg Mounia. Dus eigenlijk hoe beroerder jij je voelt hoe meer kans je hebt. Klinkt gek maar dat zeiden ze tegen mij ook toen ik zo ziek was van de HCG. Ik hoop voor je dat je geen gelijk hebt en dat er wel eentje is blijven zitten. Nog precies een week en dan weet je meer. Sterkte!
spannend hoor mounia.. hier gaat het goed.. voor iedereen een knuffel en voor alle baby,s een kus van yippie..
Hoi meiden, Ben vandaag weer ongi geworden, stipt op tijd. We gaan nu dus ronde 30 in. Nog 9 dagen en dan mag ik weer naar de gyn!
yippie, fijn dat het goed gaat meid FT, balen! ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen hier de dagen aan het aftellen....spannend
Mounia nog ffkes meid , je mag testen op de dag dat wij in ondertrouw gaan nou dat moet dan toch goed komen. Mijn duimpjes draaien hoor Hoe is het met de rest van de meiden?
FT; jammer meid, toch elke keer weer een klap in je gezicht hè?! Ik hoop dat de gyn. jullie goed kan helpen. Mounia; nog een kleine week wachten, het wordt steeds spannender. Ik hoop hier snel goed nieuws van je te lezen ( en twee dagen later zal ik dan mijn goede nieuws hier melden, afgesproken?!)
@LizaM, ik moest na mijn HSG 6 rondes afwachten en dan kon ik bellen voor een kijkoperatie. Maar mijn vervangende gyn wil graag eerst het dossier doornemen en dat gaat de 16e gebeuren. Dan moet ik wrsch weer wachten tot de nieuwe cyclus voor de operatie. @Danjo, wat leuk dat je in ondertrouw gaat op de dag dat Mounia mag testen! Wanneer is de grote dag gepland?