Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    FT; wij moesten na de HSG ook eerst het weer 6 mnd zelf proberen. Daarna pas de kijkoperatie.
    Ik hoop dat de kijkoperatie toch snel gepland kan worden.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft 3 augustus is the big day
    we houden het klein hoor 3 aug hebben we 20 man en dan geven we 8 augustus feest voor de rest van de fam en vrienden zon 60 man

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wat leuk! Ik hoop dat je net zo'n mooi weer hebt dan als wij hadden! Wij hebben het ook heel klein gehouden, alleen ouders, broers en zussen (wel met aanhang en kinderen uiteraard :D). Wij houden er allebei niet van om in de belangstelling te staan en vinden een feest met dansen leuk voor bij een ander. ;)

4. lieve jullie...

hier even een ego bericht van yippie..

ik wil jullie even bij praten hier is de laatste tijd veel gebeurt.
    Zoals jullie weten had mijn man aangegeven na de laatste zaaduitslag dat hij er klaar mee was en wilde stoppen.
    Ik stond hier niet achter maar merkte wel dat mij man ruimte nodig had. dus samen gehad over evt maatschappelijk werk want hem plaagt meer als alleen de teleurstelling van hem zelf. Zijn broer zwanger etc etc. maar hier stond hij niet open voor.
    Dus voor mij moeilijk (vandaar mijn dip de laatste tijd)
    Wel had ik want dat moest ik nog doen een telefonische afspraak met het ziekenhuis gepland.(dit was vandaag.)
    Omdat mijn vader een zware operatie had gehad hebben we afgelopen zondag bij mijn moeder gegeten. Hier kregen we een goed gesprek o.a over de worstelingen die mijn ouders hebben gekend en dat mijn moeder ook zei soms kom je er met zijn 2en niet uit en heb je gewoon een derde persoon nodig..
    Dit gevoel heb ik dus ook bij ons..Na nog enige tijd te hebben gepraat zijn we naar huis gegaan. Waarop mijn man zij zo heb ik het nog niet bekeken. Ik moest werken en zou hem pas de volgende avond weer zien dus kon hij er goed over na denken.
    Nu is het zo dat hij dus aangegeven heeft maatschappelijk werk te willen en dan weer verder in het ziekenhuis.. dus ik zei maar ik heb donderdag (vandaag) een gesprek dus wat kan ik zeggen.
    Zeg maar zoals het is zei hij.. oke..

Nu ziet er voor ons als volgt uit we gaan eerst met maatschappelijk werk om tafel en we gaan op de wachtlijst voor icsi want daar komen we voor in aanmerking. dit duurt nog wel een tijd maar die kunnen we mooi gebruiken om alles op de rit te krijgen..
    zo een heel verhaal.. maar yippie is blij dat het er weer zo voor staat..

liefs mij

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Yippie, wat geweldig dat ie er nu toch open voor staat! Ik kan me van zijn kant ook heel goed voorstellen dat het zo'n knauw geeft om te horen dat je als man zo'n slecht zaad hebt. Dat moet ie wrsch toch eerst verwerken en mannen zijn over het algemeen niet zo'n praters. En idd, voor het eenmaal zover is dat jullie ook daadwerkelijk gaan beginnen ben je toch weer even verder.

Maar wel super voor je meid!!!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Yippie, dat is een lastige periode geweest. Wat fijn dat je man dankzij jouw moeder is gaan nadenken en tot dit besluit is gekomen.
    Wat heeft het gesprek nu opgeleverd? Staan jullie nu op de lijst voor ICSI?

Ps. Regent het bij jullie ook zo enorm hard?

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yippie; fijn dat alles weer op de rit is. Nu hebben jullie denk ik allebei er een fijn gevoel bij en gaat het helemaal goed komen, dat voel ik gewoon, haha!

p.s. Hier geen druppel gezien! (zuid-holland)

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Yippie; wat fijn dat er een positieve stap gezet is! Hopelijk hebben hij/jullie veel aan het maatschappelijk werk en kun je dat afronden voordat je verder kunt gaan. Wat heerlijk dat je er een goed gevoel over hebt!

FT; Dat is waar ook, sorry ik was het even vergeten (en zie het nu juist ook zo duidelijk in je onderschrift staan) Jammer dat je vervangende gyn nog voor vertraging zorgt. Hopelijk kun je snel geholpen worden.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ach ik ben iig al blij dat er weer eens wat gaat gebeuren. Wat duurt een half jaar toch lang he? ;)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, dan is mijn man jarig!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Veeeel te lang! Onze kinderwens kan toch makkelijk nu vervuld worden? ;)

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    even een ego berichtje (ik reageer snel weer op iedereen!) maar hier is de poging mislukt, ik ben ongesteld geworden :(

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Oh, meid wat jammer! Hoe voel je je er onder? Een hele dikke knuffel voor je!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mounia, wat een naar bericht. Waarschijnlijk had je toch wel aardig wat hoop. Omdat overstimulatie vaak een aanduiding is voor een zwangerschap. Sterkte meid!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mounia, wat vreselijk! Dit had je vast niet verwacht, en wij met jou. Een digi knuffel voor jou!

16. he mounia

balen zeg... dikke knufff voor jou van mij..
    denk aan je lieverd...
    hoop dat er nog wat emobryós zijn ingevroren voor jullie..
    liefs yippie.

ook wij gaan weer een ronde verder hier...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    yippie fijn dat jij en je mannetje eruit zijn gekomen
    komt allemaal goed meid.

Mounia had je al op msn gesproken denk aan je dikke knuffel en hoop morgen op goed nieuws

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Wat voor nieuws krijgt Mounia morgen dan??

Yippie; voor jou een knuffel!

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn vriendin heeft gisteren een zoontje Thijmen gekregen. Als gevolg van hoge bloeddruk hebben ze vrijdag de vliezen gebroken. Ze was inmiddels ruim 38 weken, dus het kon ook makkelijk. :D

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn voor jouw vriendin. Heb jij hier geen 'last'?

Deel Deze Pagina