als ik het goed begrepen heb heeft ze morgen een gesprek met de arts en dan hoort ze ook of er goeie emmys zijn ingevroren
Aha, dank je danjo, dan weet ik waarvoor ik moet gaan duimen! FT; leuk voor je vriendin, hopelijk kunnen jullie snel een vriendje/vriendinnetje voor hem laten groeien
@Timon, ja het steekt wel een beetje. Maar goed, ik kan er toch niks aan veranderen en ik geniet ook altijd wel van alle kleintjes om me heen. Gelukkig weten ze allemaal wat het voor ons betekent en houden ze er allemaal zo veel mogelijk rekening mee.
Pfff, kreeg net een telefoontje. De gyn heeft donderdag een begrafenis en mijn afspraak is verzet naar de 21e. Is wel maar 5 dagen later, maar toch...
Dit is heel fijn. Doet ook best wat met je als je weet dat ze echt wel aan jullie denken. Geniet er maar lekker van. Wij hebben gisteren de baby van mijn nichtje gezien. Wat een heerlijke hummel.
Elke dag uitstel is teveel, he FT? Morgen krijgen wij telefonisch de uitslag van het 2e semenonderzoek. Ik ben erg benieuwd, ook ivm de vervolgprocedure en het tijdsbestek hiervan.
Oh idd spannend! Dan weet je wat gerichter wat je te wachten staat. Dat vond ik zelf wel heel prettig. Dan is de ergste onzekerheid iig voorbij. @Danjo, wat een gave ticker heb je!
Ik wil gewoon dat we niet te lang hoeven te wachten voor allerlei onderzoeken of wat in de mmm. Anders schiet het gewoon niet op. dus er een beetje (veel) bovenop zitten.
Ik hoop dat je dat lukt. In september 2008 zijn we voor het eerst in het ziekenhuis geweest. Toen werd ik eerst twee maanden naar huis gestuurd om te tempen en tijdens de tweede cyclus op 3 verschillende dagen bloed te laten prikken. Toen in februari eindelijk een HSG gehad en daarna weer voor 6 rondes naar huis gestuurd. Die zijn nu voorbij en ik zou dan meteen kunnen bellen voor een afspraak voor een kijkoperatie. Maar de vervangend gyn wilde eerst een gesprek, dus dan schuift de operatie weer een maand op. En dan maar hopen dat er geen zomerstop in de ok is...
Ft wat een domper weer oke het is 5 dagen maar elke dag in de mmm is teveel. ja gaaf is mn ticker he ben zo blij he dat het nu al zover is dit had ik nooit durven dromen ( al wist ik in mn hoofd dat het ooit goed zou komen). Gisteren in ondertrouw geweest het is straks echt huisje boompje beesje ( Ben de gelukkigste vrouw on eard) Meiden hoe zit het met een meeting??? wil jullie nog wel weer een x zien he
FT; balen hoor dat je nog langer moet wachten. Hoop dat je wat dingetjes te doen hebt, dan gaat de tijd in ieder geval iets sneller. Timon; en heb je de uitslag al gekregen? All; 8 mei 2008 voor het eerst naar de HA (een jaar na stoppen met de pil) - 19 mei 2008 gyn - 25 juni 2008 HSG - 4 februari 2009 kijkoperatie (7 maanden later dus) - 2 maart 2009 begonnen met hormonen! Je bent dus idd erg lang bezig voordat er van alles in werking wordt gezet. Voordat je alle onderzoeken hebt gehad...pppffff En dan was er bij ons allebei niks aan de hand natuurlijk. Als er wel iets wordt gevonden gaat het denk ik iets sneller.
@Zeehondje, mag ik vragen als er niks uit de onderzoeken kwam waarom ze voor OI zijn gegaan? Je zou verwachten dat ze dan gelijk IUI zouden doen. (Ik had trouwens mijn HSG op de dag dat jij je kijkoperatie had!) @Danjo, kan me voorstellen dat je nooit had durven dromen van dit resultaat. Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het ons gaat lukken, maar ik kan me er helaas geen voorstelling meer van maken dat ik ook daadwerkelijk zwanger zou zijn. Hoe was je ondertrouw? Het leukste van de ondertrouw vond ik nog dat we een dag vrij kregen. hihi
Idd zeehondje waarom hormonen als je eitjes gewoon goed groeien? Bij ons is ook niets gevonden en ik ging (na veelste lang gewacht te hebben) over op IUI zonder homonen (natuurlijk wel pregnyl) Ik ben behoorlijk geschrokken, heb een knobbeltje in mijn borst ontdekt, morgen kan ik naar de huisarts, helaas had ze vandaag echt geen tijd meer)
Wij hebben nu eerst 4x o.i. gehad, dan +/- 6x i.u.i. De gyn. gaf als reden aan, dat als het allemaal niet lukt je pas na drie jaar in aanmerking komt voor ivf. Dus 4x en 6x later, dat zou dan precies 3 jaar na het stoppen van de pil zijn. Vandaar...
Bij ons zeiden ze alleen dat je na 2 jaar in met IUI kan starten. Toen zijn we ook gestart. Wij zouden eerst 6x krijgen in eigen cyclus en dan nog eventueel 3x met hormonen. Tja, iedere gyn pakt het weer anders aan. Gelukkig heb ik zoveel niet nodig gehad. Ik hoop voor je dat jij dat ook niet nodig zal hebben!
even kort (later zal ik even goed op iedereen reageren) donderdag word ik gebeld over of ik cryo's heb ja of nee. en LizaM , meid ik snap je gevoel, ik had vorig jaar ook een knobbeltje in mijn borst. gelukkig was het een goedaardige cyste.
@Liza, ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent! Laat je morgen wel even weten hoe het ging bij de dokter? @Mounia, ik vind het zo vervelend voor je dat ze je zo lang in spanning laten! Het schuift elke keer weer op! @Yippie, hoe is het met jou meid? @Zeehondje, nou snap ik het. Wel lekker dat er iig iets gebeurt.