Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    @ Zeehondje: Wat is o.i. eigenlijk?

@ FT: Jeetje, zo duurt wel even. Blijf er wel bovenop zitten, hoor!

Mijn man had het telefoontje gekregen en heeft alles wat op papier stond gevraagd. Hij had meer miljoenen, maar deel wijkt af. De gyn. wil verder met inseminatie. Om de onderzoekresultaten en het verder traject door te spreken heb ik direct een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Ik wil de tussentijd kort houden. Zo'n traject duurt al lang zat!
    Blijkbaar heeft hij op enkele vragen niet echt antwoord gegeven en dat wil ik toch duidelijk krijgen. Dus weer een briefje schrijven.;)

3. hoi fair tale

hier gaat het goed!! ben blij met de vooruitgang hier we hebben volgende week ons eerste gesprek dus dat is mooi..
    het heeft ook zo zijn voordelen dat je pas na de bouwvak op vakantie gaat..
    lief dat je er naar vraagt!

hoe gaat het met jou dan..

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik ben blij voor je dat het nu allemaal in gang gezet kan worden!

Ik zit weer ff een beetje in een baalperiode. Maar dat gaat ook wel weer over. Donderdag heb ik iig weer een afspraak staan met de anesthesist voor de narcose van de kijkoperatie. En dan komende dinsdag heb ik een gesprek bij de vervangende gyn. En dan maar hopen dat ik komende cyclus geopereerd kan worden en dat we daarna kunnen beginnen met de IUI. :D

@Zeehondje, OI is ovulatie inductie. Mijn man heeft ook (gelukkig) wel meerdere miljoenen, ze hebben de laatste keer een opwerktest gedaan (voor IUI gaan ze het zaad "opwerken", alle slechte en dode cellen worden eruit gehaald en het wordt optimaal bewerkt zodat de goede cellen de beste kans krijgen) en toen bleven er ong 6 miljoen zaadcellen over. Genoeg voor IUI dus. :D

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden bedankt voor de felicitaties.

Ft spannend meid

Yippie voor jou ook weer een spannende periode en lekker hoor na de bouwvak , kan nu nog lekker allemaal

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi,
    haha, ik wist wel wat o.i. was hoor. Iemand anders vroeg dat, maakt niet uit.
    Mijn mannetjes zwemmers zijn ook twee keer getest. De tweede keer ook om te kijken of het goed genoeg voor inseminatie was. En dat is het!!!
    Helaas gister spotting en vandaag ongi geworden. We zouden deze keer overgaan op iui, maar waarschijnlijk gaat dat net niet lukken omdat we naar Frankrijk gaan. Wel balen, weer een ronde verder. Maar misschien brengt de vakantie wel geluk. Want ik ga wel gewoon hormonen gebruiken!

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    danjo, nogmaals gefeliciteerd meid! :D

FT, ow wat spannend allemaal zeg, het zal vast voelen van "nu gebeurt er écht wat" of niet? veel succes met alles, ik hoop dat je snel weet hoe en wat meid.

zeehondje, meid ik ga duimen voor je, hopelijk doet frankrijk goed!

timon, oke dus het word waarschijnlijk IUI (maar dat krijg je dus te horen over 2 weken neem ik aan? ) succes met alles!

yippie, had je al gesproken, maar meid goed bezig hoor, en succes met alles, dikke knuff!

lizam, hoe is het met jou??

als ik iemand vergeten ben, sorry!

hier gaat verder alles weer goed, heb nog geen nieuws of ik cryo's heb, ben er erg kwaad over, morgen hoor ik meer.
    en we hebben ons pleegzorg aanbod vergroot, wie weet binnenkort krijg ik een 2de pleegkindje :) spannend allemaal!

iedereen een knuff, liefs mounia

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik vind het idd ook zo raar dat ze daar zo moeilijk over doen! Je kan het toch gewoon ff doorgeven!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat vond ik ook al ft maar mounia morgen toch maar wel ff zeggen hoor dat het rare praktijken zijn.

ik hoop vor jou dat er nog wat goeie emmys zijn

10. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    #8090 3tulpje, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    Sorry meiden, foutje van mij, verkeerde forum waar ik aan het typen was.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    @ Mounia: Wat stom dat ze nog steeds niets kunnen/willen zeggen! :x

We gaan door voor de IUI, maar zullen over 2 weken meer doorspreken.
    Ik dacht dat na 2,5 miljoen 4,6 wel voldoende zou zijn, maar hier zat afwijking in. Stom dat hij niet zei hoeveel, want daar vroeg mijn man wel naar. :(
    Nog even wachten en dan weten we meer.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    timon, ja heel stom!!!
    oke de cijfers die jij noemt zijn genoeg voor IUI, nu nog even navragen of al die cijfers ook goede zwemmertjes zijn, ik vergat het ook altijd hoor, je krijgt zoveel in 1 keer te horen.
    succes , en ik ben benieuwd!

tulpje, foutje kan gebeuren ;)

iedereen een knuff en slaap lekker!
    liefs mounia

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weet je al iets meer?

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; vreemd hoor dat ze het niet even door kunnen geven. Maar ik duim gewoon vandaag voor een goede uitslag.
    Wat leuk een tweede pleegkindje! Dus het bevalt jullie goed.

FT; wat fijn dat er stappen gezet gaan worden! Bij mij gaf het toen zo'n opluchting, is dat voor jou ook zo?

Timon; ook voor jullie wat meer duidelijkheid, alhoewel over twee weken pas echt. Hoe voel jij je er onder? En je man/vriend?

Yippie; wat fijn dat jullie volgende week al een gesprek hebben! Ik ben benieuwd.

Zeehondje; balen dat je nog een maand moet wachten, iedere maand is er weer eentje, maar inderdaad wie weet doet de rust je goed!

Ik ben dus gisteren naar de HA geweest, ze denkt dat er niets is maar kan het niet uitsluiten. Dus volgende week naar het ziekenhuis. Ze gaan dan eerst voelend onderzoeken en kijken aan de hand daarvan wat ze verder kunnen en willen. Gelukkig ben ik er nu wel rustiger onder. Dit kan en mag gewoon niet zo zijn!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    LizaM, ik moest (en wou) ook naar het zh, ze hebben bij mij een echografie gedaan. veel succes en het zal vast niks zijn, maar ik snap je stress had ik ook.

ik hoor na half 2 vanmiddag meer of ik cryo's heb, spannend dus!!!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    En al wat gehoord meid

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia??? Als het goed is weet je ondertussen meer?

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat mounia een feestje aan het vieren is?!!!

Zelf kan ik helaas geen feestje vieren. Voor de tweede keer zijn er cystes ontstaan. Vorige keer een kleintje van 20 mm, nu eentje van 32 en eentje van 48 mm! Mag dus geen hormonen spuiten en dus ook geen iui.
    Maar we zijn in mijn vruchtbare periode lekker op vakantie in Frankrijk, dus wie weet doet dat me goed. De gyn zei heel lief; je zou niet de eerste zijn die op een onbezorgde vakantie zwanger raakt!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hier geen cryo's :( voel me echt even ellendig, en neem ook even een pauze kwa behandelingen

Deel Deze Pagina