Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh nee Mounia! Hebben ze ook verteld waarom niet? Ik vind het zo erg voor je! :(

@Roosje, hoe gaat het meid? Alles lekker met de kleine?

@Zeehondje, balen zeg! Nu maar hopen dat ze snel weer wegtrekken!

@Timon, je kunt volgende keer anders een overzichtje van de categoriën vragen. Dat verklaart een hoop. Caterogrie A zijn snelle zwemmers, B trage zwemmers, C misvormd en D dood. (Als ik het goed onthouden heb).

@Liza, ja ik vind het idd lekker dat er weer eens wat gebeurt. We waren vandaag bij de anesthesist en toen vond ik het toch wel spannend worden! Het idee dat ze echt gaan opereren is toch wel spannend. hihi Maar goed, alles om ons doel te bereiken toch? Alles was goed, bloeddruk en hartslag waren mooi. Nu dinsdag nog naar de gyn en dan 2 aug mijn NOD afwachten. Als het goed is kunnen ze dan gaan inplannen. Dan hoop ik wel dat het niet al te kort voor mijn vakantie is. We gaan 15 augustus een weekje weg.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Oh, nee Mounia; wat een tegenvaller!! Ik begrijp dat je er even doorheen zit. Ook ik vraag me af of je weet waarom het niet gelukt is. Sorry, ik ben er even stil van, ik weet even niet wat ik moet vertellen tegen je.... Een hele dikke knuffel voor je!

FT; een operatie is spannend maar zeker te doen. Ik moet wel zeggen dat ik een korte week thuis heb gezeten. Mijn buikspieren bleken erg strak te zijn waardoor ze erg lomp heeft moeten doen, daar heb ik veel last van gehad. Ik hoop ook voor je dat het niet te dicht op je vakantie zal zijn.

Zeehondje; ook een knuffel voor jou. Twee cytes is niet grappig. Weten ze waardoor dit komt? Of is het echt een bijwerking van de hormonen? Ik hoop dat de gyn gelijk heeft en je gewoon zwanger terug komt van vakantie!

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nee hè Mounia, ook al vervelend nieuws vandaag. Ik leef met je mee, heel veel sterkte de komende tijd.

De cystes ontstaan (als ik het goed heb) doordat er meerdere eitjes groeien door de hormonen. De grootste springt en die anderen moeten vanzelf weggaan. Soms gaan ze dus niet vanzelf weg en vullen ze zich met vocht en dan ontstaat er een cyste.
    En de gyn had het er over dat ik gewoon zwanger kon raken. Dus nieuwe eitjes groeien nu gewoon wel weer in mijn eierstokken!

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb je al gesproken maar hier nogmaals een dikke knuff schat!

FT, hier gaat het met vallen en opstaan (lees gebroken nachten icm herstellen) alhoewel ik eigenlijk niet mag klagen want dit is waar ik 2.5jr van droomde.

Zeehondje, ik hoop dat de cytes gauw verdwijnen en dat je gauw zwanger raakt.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Roosje, het mag dan zijn waar we allemaal voor knokken, maar dan kan het best nog wel zwaar zijn hoor. ;) Ik heb de eerste dagen van mijn broer en zijn vriendin van dichtbij meegemaakt en dat was ook echt loodzwaar! Dus je mag best wel klagen hoor. hihi

6. lieve mounia geen woorden hier.. meis wat een ellende..

neem de rust en de tijd.. en we bellen nog wel..

liefs en een dikke knuffel van yippie

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, FT! Ik heb het opgeschreven.:)

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #8109 Timon, 17 jul 2009
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
    Jeetje, wat ellendig voor je. Hoe lang denk je ertussen uit te gaan?

Dikke knuffel

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    @ FT: Ik duim voor je dat het positief voor je gaat uitpakken. Zou mooi zijn als het begin augustus kan gebeuren en dan toch op een fijne wijze vakantie vieren.

@ Zeehondje: Dus ze doen niets bij je? Dat is dan gunstig. Hopelijk gaat alles helemaal goed. Wel fijn om te weten dat je gewoon zwanger zou moeten kunnen raken.

11. sttt ik ga jullie vertellen dat ik binnen nu en ???? weer tante ga worden... mijn broer belde net of ik hun zoon op wou halen.. hij is inmiddels hier.. dus het word een dag van wachten..

liefs yippie..

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yippie spannend ben benieuwd haha
    dus je bent vandaag oppas leuk.

Ik kruip mn bedje weer in even kijken of ik nog 2 uurtjes slaap kan pakken

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Goed dat jullie er zo mee omgaan. Hij kan er zeker niets aan doen, maar sommige voelen zich wel eens erg schuldig ofzo. Fijn dat hij dat niet heeft.
    Tja, heel het traject duurt te lang!

Yippie; wat spannend!

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik begrijp wat je bedoelt, en bedankt dat ik mag klagen hihi.

Yippie, spannend meid. Hou ons op de hoogte, ik krijf weer een flashback van toen ik moest bevallen haha. Wens je schoonzus veel sterkte!

Timon, jullie ook veel succes en hopelijk duurt het niet lang meer.

All, knuff dames.

15. hahha lieverds

nou we zijn weer oom en tante...

geboren om 8.45.. het is een meisje en ze heet milou anne..
    ja naar mij vernoemd zo gaaf!!!

we zijn samen met de grote broer gelijk naar de hema gefiets en hebben daar een rose pakje mt 50 gekocht die lars gegeven heeft.. was wel lachen hij liep te schreeuwen in de Hema Milou Milou.. dus dat ging goed.
    Nu ligt lars hier lekker in bed.. zodat moeder en kind ook even lekker kunnen rusten vanmiddag gaan we daar weer heen..

dus ik ga genieten van mijn 3e nichtje maar deze is het bijzonderste.. omdat wij als eerste wisten van haar komst.. k naar bijna alle controles en echo's ben mee geweest..
    Dus is het gewoon mijn meissie..

een trotse tante die er niet genoeg van kan krijgen..

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Yippie,

Gefeliciteerd met je nichtje, kan me voorstellen dat je de trotse tante bent als je er zoveel bij betrokken bent geweest. Wat lief van je neefje on door de Hema zijn zusje te roepen haha.

Veel plezier straks bij haar en ook gefeliciteerd voor de ouders natuurlijk!

Liefs,

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaaaf Yippie! Gefeliciteerd met je nichtje. Heerlijk dat je neefje zo reageert op zijn zusje.

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Gefeliciteerd Yippie met je nichtje. Zo te horen is het inderdaad een bijzonder nichtje voor je, hopelijk kan je echt van haar genieten.

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    gefeliciteerd yippie met je nichtje!!! :D

timon, fijn dat jullie er zo goed mee omgaan, en het wachten duurt altijd maar lang he

hier gaat het verder al wat beter, ik ga vandaag een grote schoonmaak houden heb er opeens zin in haha

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    o ja meiden bedankt voor jullie lieve woorden, we hebben geen cryo's omdat het ZH alleen maar toppers invriezen, en die van mij waren net geen toppers (scheelde 1 cel).
    dus al die bevruchtte eitjes voor niks...

Deel Deze Pagina