Door het missen van 1 eiscel al deze ellende nog een keer! Meid neem je tijd en kijk wanneer je er weer klaar voor bent. Een dikke knuffel voor je. Hopelijk kan schoonmaken je gedachten even verzetten!
mounia wil je ff een dikke knuf geven en hou in je achterhoofd een 2e behandeling hoeft niet zo te lopen he
mounia voor jou een hele dikke knuffel... weet we leven met je mee... en idd net wat danjo zegt.. het is niet zo dat de 2e behandeling weer zo loopt.. dikke kus yippie!!
thanx lieverds! ik weet nog niet waneer ik een 2de behandeling ga doen, eerst even niks. hoe is het met de rest?
Met mij gaat het weer lekker. Had wel even een flinke dip naar alweer de zoveelste blije babyfoto's op hyves, maar het gaat wel weer lekker. We hebben zaterdag een feestje gegeven voor onze beide verjaardagen en ter ere van het nieuwe huis. Zaterdag begon met een hoosbui, maar toen de eerste gasten kwamen, hield het op en hebben er de hele middag mensen in de tuin gezeten. Als klap op de vuurpijl waren mijn ouders er ook, terwijl ze eigenlijk pas morgen terug zouden komen van vakantie! Blijkt dat mijn broer en zus daar allang vanaf wisten! hihi Het was echt heel gezellig. En morgen eindelijk naar de gyn. Ik ben heel benieuwd wat de beste man te zeggen heeft. Ik heb even snel zitten rekenen, mijn NOD is 2 augustus, dus de operatie zou kunnen tussen 6 en 12 augustus. Maar de 15e gaan we op vakantie en ik heb echt geen zin om dan niet op vakantie te kunnen (of er erg last van te hebben). Dus als het niet snel kan, schuif ik het denk ik maar een maand op. Dan zou het kunnen tussen 1 en 7 september, dus da's ook niet zover vooruit.
Mounia, je moet doen waar jij je goed bij voelt meid en als dat een time-out nemen is dan moet je dat vooral doen. Hier gaat verder alles goed. Knuff... FT, gefeliciteerd meid. En wat leuk dat je ouders er bij waren en dat je het gezellig hebt gehad. Veel succes morgen bij de gyn!
hoi lieverds als het goed is zit er een bijlage bij.. een gedicht wat ik geschreven heb voor milou haar ouders. de baby die je ziet is milou.. liefs yippie
Bijzonder Soms is iets moeilijks toch heel fijn, gewoon omdat je dichtbij mag zijn. Jullie vreugde, ons verlangen, een traan liep over mijn wangen. We wisten als eerste van jullie zwanger zijn, maar ook van de eerste weeën pijn. Lars kwam gezellig bij ons spelen, tot jullie het geluk mochten delen. Wachtend op een telefoontje van mij broer, vond Lars het allemaal wel stoer. Een zusje was het leuke bericht, bij haar naam, een traan over mijn gezicht. Milou Anne, en Milou ga je heten, deze tijd gaan wij nooit vergeten. Zo dicht bij als wij hebben gestaan heeft ons super goed gedaan. Dat we nog lang samen mogen genieten, van jullie 2 bandieten. Dikke knuffel M en A 18 juli 2009. effe voor het gemak!
FT, ow wat een verassing zeg dat je ouders erbij waren!en ik ben benieuwd morgen hoe het bij de gyn was, en ik zou het dan ook een maand later doen , zou ook niet op vakantie willen als ik mij niet fit zou voelen. roosje, knuff terug! yippie, echt een schatje zeg! en een heel mooi gedicht
Yippie, een heel mooi gedicht. Ik heb de tranen in mijn ogen staan. FT, gefeliciteerd!!! Wat gaaf dat je ouders zo'n verrassing hebben kunnen bezorgen. Ik hoop voor je dat het allemaal zal meevallen waardoor je alsnog voor de vakantie geopereerd kan worden. Het scheelt je toch een maand.
Yippie, pfff ff slikken hoor. Prachtig gedicht meid, Milou boft met een tante als jij. Hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer, ik duim voor je. Knuff
Mounia; je moet idd doen waar je je goed bij voelt! Nog een knuffel voor je! FT; Gefeliciteerd! wat leuk dat je ouders er onverwachts waren! En fijn dat je uit je dip bent. Hoe was het bij de gyn?? Een maandje later is jammer maar lekker op vakantie kunnen is ook wel erg fijn. Yippie; ook hier de tranen in mijn ogen. Mooi gedichtje hoor. Fijn dat het jullie zo goed heeft gedaan. Hopelijk kunnen jullie snel verder voor een vriendje of vriendinnetje!
Pfff, vond het zonde van het wachten! Er is niks nieuws verteld, hij heeft gevraagd of er nog wat veranderd was en heeft verder het dossier nogmaals doorgenomen. Nu maar wachten tot mijn eerste NOD na de vakantie. Dan gebeurt er iig weer echt iets! @Yippie, prachtig gedicht meid!
dank je lieve jullie denk dat velen zich herkennen.. knuffie van mij.. milou moet morgen voor een echo naar het ziekenhuis ik ga met mijn broer mee.. deze echo was bekend bij de 20 weken echo was er wat met het niertje! dus nu effe kijken hoe het er voor staat.
FT; wat jammer dat er zo weinig nieuws was. Yippie; inderdaad heeeel herkenbaar (ik ben het allemaal echt niet vergeten) had toen zo graag willen zien dat mijn beste vriendin het meer met mij gedeeld had, maar helaas, ze waren juist erg op zichzelf. Dus kan me voorstellen hoe bijzonder dit voor jou is. Hopelijk is alles goed met Milou.
milou krijgt maandag de uitslag.. en idd het is heel bijzonder om allemaal zo dichtbij het mee te maken met je broer..en schoonzus.. moet je wel eerlijk vertellen dat mijn broer en ik altijd al 2 handen op 1 buik waren en zullen we ook wel blijven.. lizam hoe is het met jou dan! liefs yippie