Hoi meiden Ik ben vanmorgen gebeld door het ziekenhuis en we hebben een afspraak gemaakt voor mijn kijkoperatie!!! Dinsdag 1 september ga ik onder het mes! Ik vind het zo lekker dat er nu een datum staat.
ft idd gewoon weten waar je aan toe ben.. en het is net voor je vakantie geloof ik he.. nou suc6 met wachten al die tijd.. wij hebben 7sep het 2e gesprek met de maatschapelijk werker.. en 7 en 30e sep gesprekken ivm de icsi/. greets yippie
We hebben het tot na de vakantie uitgesteld. Ik moet 31 augustus weer gaan werken en ben dan de volgende dag weer afwezig. Maar goed, het is niet anders. Spannend, die gesprekken voor de ICSI! Hebben jullie veel baat bij de gesprekken met de maatschappelijk werker?
ft vandaag hebben we het eerste gesprek gehad maar moet eerlijk zeggen het was is goed.. merk ook aan mijn mannetje dat hij blij is dat hij ergens zijn ei kan leggen.. dus hopelijk nu mooi tot de icsi samen werken aan relatie en genieten.. en vooral de teleurstelling netjes opruimen en niet in de parkeergarage stallen. zodat we in januari er tegen aan kunnen gaan.. ik kan het mensen aan raden want de weg die we gaan is niet makkelijk en soms is een neutraal persoon even een stabilisator in je gevoels leven.. liefs yippie
Yippie; wat fijn dat het eerste gesprek goed is verlopen en dat je mannetje er ook een goed gevoel bij had! De weg die jullie in gaan is zeker zwaar dus het is heel fijn dat je hulp krijgt. Het is dus nog even spannend wat er voor Milou uit gaat komen. FT; wat fijn dat er een datum staat! Weet je mooi waar je aan toe bent. En jammer voor je werk dat je er een dag bent en dan niet meer, maar dit is vele malen belangrijker! Ondanks wat klachten ben ik in de zevende hemel. Ik moet het rustig aan doen maar de kleine in mijn buik doet het erg goed. Lief dat je ernaar vraagt.
@Yippie, het is voor onze mannen ook zeker niet makkelijk om te weten dat de oorzaak van de vruchtbaarheidsproblemen bij hen ligt. En daarbij gaan mannen er toch anders mee om en praten mannen er ook nauwelijks over. Mijn man dacht ook altijd dat hij er erg nuchter onder was, maar dat blijkt toch echt niet zo te zijn. Fijn dat ie er nu iig wel over kan praten met iemand.
liza tuurlijk vragen we daarna jullie horen er gewoon bij hoor.. net als tril, roosje, enise, danjo volgens mij heb ik nu de zwangeren of moeders gehad.. en natuurlijk freewilly, mounia, ft,en alle nieuw kommers Als ik iemand vergeten denk je zelf er ook bij.. liefs yippie Dikke knufffel voor jullie... voor iedereen een dikke knuffel...
effe snel een berichtje over milou.. niertjes zijn waarschijnlijk wel goed maar ze denken aan een hoefijzer nier.. is neit zeker.. met drie maanden maken ze weer een echo.. het is verder goed wat de kinderarts was zeer te vreden kan ook niet anders als met zo mooi meisje! leifs yippie
Yippie; dat is goed nieuws, althans zo klinkt het want ik heb nog nooit gehoord van een hoefijzer nier. Zegt dat alleen iets over de vorm maar niet over de functionaliteit?
weet ik zo niet maar met 3 maanden weten ze het zeker.!! verder gaat alles goed met mijn meisje.. liefs yippie
hey meiden. Alles goed met iedereen? Denk nog wel aan jullie hoor alleen er is de laatste tijd veel gebeurd. Kom later wel weer mee typen batuhan is nu wakker dus ga even naar hem kijken SUcces met alles !
Yippie, goed nieuws! Danjo, hier ondanks de gebroken nachten afgelopen week goed. Hopelijk ook met jou en je zw. Tirti, sterkte meid! Denk aan je... All, dikke knuff.
Vanmorgen naar de gyn. geweest. We hebben uitleg gekregen over de IUI-behandeling. De IUI zal plaats vinden met mijn eigen cyclus, dus zonder hormonen of testen. Dit omdat mijn cyclus en eisprong regelmatig zijn. We staan nu op de wachtlijst voor IUI en dat duurt waarschijnlijk enkele weken. Dat zou gunstig kunnen uitvallen voor mijn volgende cyclus. *duimduim* Al met al een positief resultaat.
Hallo meiden, Ik heb een tijd geleden afscheid genomen van het forum in de hoop het zwanger worden wat meer los te kunnen laten, wat in wisselende mate ook lukte, helaas zonder het gewenste resultaat, namelijk een zwangerschap. Nu zijn we aan het einde van het halfjaar op de natuurlijke manier proberen aangekomen en hebben we morgen een gesprek voor IUI. Het vertrouwen heb ik er eerlijk gezegd niet meer zo in, maar de hoop blijft toch weer iedere maand terugkomen. Ach, jullie zullen het vast herkennen. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat, zal eens wat gaan teruglezen. Groetjes Toetje
@Toetje, welkom terug meid. Wat jammer dat het nog steeds niet gelukt is. Ik heb ook mijn "hoop" gevestigd op IUI, maar ben er ook wel een beetje huiverig voor. Bang dat het idd niet aanslaat. @Timon, lekker snel zeg! Ik ben heel erg benieuwd hoe het je gaat verlopen. Ga je dmv ovu-testen je eisprong opsporen dan?
lieve toetje welkom terug helaas.. even voor jou hoef je niet terug te lezen wat mij betreft. wij gaan in januari voor icsi.. liefs yippie