Toetje; helaas welkom terug. Heel herkenbaar je gevoel maar voor mij voelde het ook al eindelijk er gaat iets gebeuren! Probeer de moed niet te laten zakken bij mij is de tweede keer aangeslagen! Hopelijk geeft dat je weer wat hoop. Timon; ook spannend voor jullie dus. Ik heb ook IUI gehad in eigen cyclus. Bij mij spoorde ze mijn eisprong op met FM, bij jullie ook? Ik duim dat het precies goed uit zal komen. FT; zoiets is zeker spannend, maar probeer er vertrouwen in te hebben ook dat zal positief voor je werken. (en ik weet dat dat moeilijk is!)
Toetje Hier ook 1 met suc6 verhalen over IUI .2e IUI raak helaas mk na de mk meteen weer de eerste IUI raak dus heb er vertrouwen in hoor. Ik heb wel iui gedaan met hormonen ondanks dat bij mij en mannetje alles perfect was vond mijn gyn het onzin om zonder wat te beginnen. Dus hier clomid en pregnyl gebruikt
Ja, maar ik weet aardig wanneer dit zal zijn dus dat opsporen zal reuze meevallen. Alleen nog die brief ontvangen en zien wat ze dan van ons willen. Misschien wel een gesprek met een fertiliteitsarts. We zullen zien. Eerst maar een paar dagen naar Wenen. Liza: Ik krijg geen onderzoeken (FM of wat) voor de IUI. Het is zelf de ei vinden met de ovutesten en dan bellen voor een afspraak. Maar dan moet ik eerst die brief hebben ontvangen... Toetje: Welkom. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.
Hallo, We hebben vandaag gesprek gehad bij een nieuwe gynaecoloog en we mogen met IUI starten. Eerst 3 cycli zonder hormonen (wel pregnyl), en daarna 3 met hormonen (clomid?). Vandaag al een follikelmeting gehad, nou ja, poging, alleen zag ze geen enkele follikel Wel zag ze veel vocht in mijn baarmoeder wat volgens haar erop kon wijzen dat mijn eisprong al is geweest, maar dat geloof ik niet want ik merk altijd heel goed wanneer ongeveer mijn eisprong nadert en die periode is nog niet aangebroken. Daarnaast heb ik ook nog geen stijging in mijn temp gehad, dus ben ik vrij zeker dat de eisprong nog niet geweest is. Dat wordt dan dus waarschijnlijk een lange cyclus, maar nu vraag ik me dus af wat dat vocht inhoudt want dat heb ik dus al eens eerder gehad voor de eisprong Ik zal het vrijdag nog eens navragen want dan heb ik weer een fm. En hoe gaat het met de rest hier? Het is vrij rustig hier nu he? Groetjes Toetje
Toetje, een begin is al gemaakt. Hopelijk zal het geen lange cyclus zijn, hou het gewoon in de gaten. Misschien dat er vrijdag wel wat te zien is. Succes meid!
hey meiden, sorry dat ik zoveel afwezig ben. toetje, helaas welkom terug hier, en veel succes met alles! geen idee wat het vocht kan zijn. timon, wat goed dat jullie al zo snel kunnen beginnen zeg! succes meid FT hoe is het met jou? yippie, hoe is het met je nichtje? dikke knuffel voor de rest!
@Mounia, hoe gaat het? Ben je al een beetje bijgekomen van de ICSI? Kan me voorstellen dat het even duurt voor je alles weer op een rijtje hebt. Ik vond het best ingrijpend om het zo "mee te maken" en dan sta ik nog aan de zijlijn. Met mij gaat het goed. Ik verwacht zondag mijn ongi weer en voor de verandering hoop ik niet dat ik over tijd ben. haha 1 september staat mijn kijkoperatie gepland en dat is, als alles goed gaat, CD5, dus wel krap, maar goed. Ze doen het ééns per week en een week later zou ik op CD12 zitten, maar ik heb normaal een redelijk vroege eisprong, dus dat wilde ik niet gokken. Maar nu moet ik dus wel 2x op tijd ongi worden. Maar ik geloof dat als het nu iets uitloopt ik het nog wel een week kan verzetten. Maar ik ga ervan uit dat ik weer gewoon op tijd ongi ben.
hoi hoi lieve allemaal hier gaat het super!!! ben helemaal in mijn nopjes ben bezig met een webwinkel te beginnen is erg leuk.. daarnaast het huis aan het schilderen altijd goed als je huis op knapt.. en k werk ook nog hihih en Natuurlijk geniet ik van milou die het giga goed doet.. dus tja wat wil de mens nog meer.. mijn velletje zit weer lekker en ik moet nog op vakantie dat is een mooi vooruit zicht!! liefs yippie meiden ik wil jullie weer zien.... wie is er in voor een meeting!!!! IKke IKke IKke IKke..
Mounia; ook ik ben benieuwd hoe het met je is. FT; gek he dat je nu ineens zit te wachten op je ongi. Ik duim voor je dat als het moet komen het op tijd is. Toetje; Geen idee dat dat vocht zou kunnen betekenen. Ik zou er komende vrijdag inderdaad even naar vragen. Maar wel fijn dat er nu echt stappen gezet worden. Hopelijk is het snel raak. Mag ik je nog een tip geven? Door de pregnyl kun je in je cyclus 'zwangerschapsverschijnselen' tonen die je nog nooit gehad hebt. Ik dacht toen de eerste keer, wauw dat zit goed en het viel toen zo verschrikkelijk tegen dat ik weer ongi werd. Dus mocht je vanalles voelen het kan maar het kan ook erg tegenvallen. Hopelijk ontmoedig ik je hiermee niet maar ik probeer een realstisch beeld te scheppen. Timon; Die brief zal toch wel snel komen nu? Fijn dat je de eerste paar keer zonder hormonen kunt doen, ik neem wel aan dat jij ook pregnyl krijgt? Yippie; wat heerlijk om te lezen dat je velletje zo goed zit, ik word helemaal vrolijk van je berichtje! Wat voor webwinkel ben je aan het opzetten??
hij is nog niet in de lucht hoor maar ik ga een luiertaart creaties en nog meer leuke dingen verkopen via het net.. heb de visitekaartjes al laten drukken de website is in voorbereiding.. de eerste foto's heb ik al dus.. dames!! op zoek naar een leuk kraamkado.. denk aan mij mag je linken hier neer zetten wie weet dat.. liefs yippie
@Liza, het is nu half 11 's avonds en nog geen ongi te bekennen... Maar dat zou kunnen omdat ik er redelijk zenuwachtig van word!
Bedankt voor de tip, inderdaad wel handig om dat al van tevoren te weten. De pregnyl is er net in gegaan, viel me reuze mee Ik hoop alleen wel dat de IUI op tijd zal zijn, die is namelijk dinsdag pas, maar ik heb sterk het gevoel dat mijn eisprong vandaag of morgen is, ik hoop het niet Hoe is het verder met iedereen? Groetjes Toetje
Spannnend, wanneer wil je testen? Of wacht je liever langer? Hopelijk kun je hier snel goed nieuws brengen. Groetjes Toetje
Ik had me voorgenomen dat als er morgen niks is, ik ga testen. Maar ik durf niet!!! Ik durf er namelijk niet vanuit te gaan dat het wel eens raak zou kunnen zijn! Ik vind het zo'n klap als je dan toch ongi wordt! En bovendien denk ik dat het komt omdat ik er zo mee bezig ben... Maar goed, ik wacht wel af. Ik had net wel pittige steken in mijn buik, aan de linkerkant, maar dat kan van alles zijn. En ik had het gevoel dat mijn borsten echt mega zijn, maar ook dat zal wel in mijn hoofd zitten... Ik kan dus niet wachten tot ik weer veilig ongi ben. Alhoewel het nu wel beter uitkomt als het nog twee dagen uitblijft. De operatie op 1 sept is nu al te vroeg, maar een week later is nog te laat. Dus graag nog een paar dagen wachten! Ik heb zo'n hekel aan deze onzekerheid!!! Wordt er helemaal gek van!
Ja, irritant die onzekerheid he! Ik duim voor je mee, maar dan wel dat die ongi juist een paar maanden later komt Ik werd gek van onzekerheid. Heb namelijk gisteren een pregnyl spuit gehad en krijg morgen mijn eerste IUI, maar heb het gevoel of mijn eisprong is geweest. Dus ik heb het ziekenhuis gebeld, maar volgens de gyn is het niet erg als ik vandaag mijn eisprong heb gehad en ik morgen pas de IUI krijg. Oh ik voel me nu zo stom dat ik gebeld heb, bang dat de gyn mij te erg vindt en voortaan misschien denkt: heb je haar weer. Ik weet niet wat ik heb, ben mezelf niet vandaag geloof ik. Tijd om weer met beide benen op de grond te komen. Ik ben blij als we weer 2 weken verder zijn Verder alles goed met iedereen? Groetjes Toetje
Toetje; als je je ergens druk om maakt dan moet je bellen. Dat begrijpt hij/zij vast wel. Als je nu om iedere scheet aan de telefoon zou hangen dan zal het een andere verhaal worden. Maak je niet druk om wat de gyn ervan zal zeggen. ben je zenuwachtig voor morgen? Of zie je er naar uit? Heb je de pregnyl zelf gezet of heeft iemand hem gezet? FT; ik kan me de onzekerheid goed voorstellen. Maar is dit uitgegaan van je langste cyclus?? Ik dacht dan ook wel eens als ik negatief getest had; nu weet ik het zeker wat ik kan verwachten. Ik duim verder voor je en hoop dat de operatie niet meer hoeft!
Ik ben inderdaad best wel zenuwachtig voor morgen, terwijl ik eigenlijk niet zoveel vertrouwen heb. Het wisselt bij mij steeds tussen momenten van hoop en momenten dat ik niet geloof dat ik ooit zwanger zal raken. Morgen vind ik dus best spannend, maar eigenlijk wil ik helemaal niet hopen. Mijn man heeft de pregnyl gespoten. Ik voelde het wel, maar was goed te hebben. Nu heb ik wel een wat pijnlijke plek op mijn buik waar mijn broekrand tegenaan zit te duwen, maar het is goed te hebben. Zo, ik denk dat ik eens wat anders moet gaan doen, even de gedachten ergens anders op richten.
@Toetje, ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt! Dat zou ik ook hebben! En laat ze maar denken hoor! Voor hun is het iets dagelijks, voor jou niet. @Liza, dit is niet uitgegaan van mijn langste cyclus, maar het overgrote deel van mijn cyclussen zijn 27 dagen, dus daar ga ik ook altijd vanuit. En meestal heb ik op een gegeven moment wel bruinverlies, maar zelfs dat is er niet... Mijn fantasie slaat weer gigantisch op hol, maar ik durf er echt niet meer op te hopen.