Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi, ben weer terug van een weekje Frankrijk. We hebben het heerlijk gehad. Achteraf gezien waren we blij dat we niet net voor de vakantie de eerste iui konden hebben (ivm cystes). Want ik moet elke keer ook capsules drie maal daags vaginaal inbrengen. En dat is toch niet zo prettig op vakantie. We hebben nu dus een rustige cyclus en nu maar weer ongeveer twee weekjes afwachten. En dan kijken wat er verder gaat gebeuren. Zwanger of iui?!

FT; jeetje wat spannend zeg!

Toetje; hoop idd dat je de eisprong niet te vroeg krijgt, ik duim voor je! Een gesprongen eitje leeft volgens mij nog tussen de 12 en 24 uur. Dus het komt vast wel goed. Hoelaat heb je de inseminatie?

En hoe is het met de rest, heb ik nog wat spannends gemist????

2. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,

was weer even druk want ik heb een pleegje erbij!

ik heb alles gelezen, zal later even reageren, het is nu erg druk hier.
    succes iedereen met alles, en een dikke knuff!

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Mounia, wat spannend, nog een pleegkindje erbij! Jongen, meisje? Zal idd wel druk zijn met twee kindjes!

@Zeehondje, mooi dat je een lekkere rustige vakantie heb gehad!

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meiden hier een ego bericht
    danjo is een getrouwde vrouw ben helemaal happy

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo gefeliciteerd meid!!!! Was het een leuke dag?

Hier ook een heel erg ego berichtje.... Heb vanmorgen de derde zwangerschapstest ooit gedaan, alleen dit keer met een ander resultaat!!! ;)

6. danjo gefeliciteerd hoor!!!

geniet er maar van..

greets uit het oosten..

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Thanks meiden

ft begrijp ik hem goed???????????????????????????????????????????????????

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja!!!!!! Het is nog zo onwerkelijk dat we donderdag nog een test willen doen, want ik geloof er nog niks van. hahahaha En vanwege familie op dit forum zal ik ook mijn banner nog niet aanpassen tot ze het weten. Ik heb met mijn man afgesproken dat als de test donderdag net zo positief is, we 's avonds naar mijn ouders in brabant rijden om het te vertellen. (En mocht mijn schoonzusje dit topic lezen, graag mondje dicht! hihi)

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Danjo meid gefeliciteerd!!!!

FT Wauwwwwwwwwwww :D :D :D :D :D :D gefeliciteerd meid

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mounia; wat leuk voor je, nog een pleegkindje. Is hij/zij nog jong?

Danjo; gefeliciteerd meid. Heb je een mooie dag gehad? Vast wel, kan eigenlijk niet anders hè?!

FT; wat lees ik nou, dit is echt super nieuws. Ik hoop heel erg dat het streepje alleen maar duidelijker wordt!!! En dan toch precies nog voor de kijkoperatie, dat zou echt mooi zijn. Hoop dat wij ook precies voor de iui kunnen melden dat we zwanger zijn.

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Bedankt! En het was al een behoorlijk duidelijke streep! :D Nog niet eens een twijfelgeval. Maar ik ben zo bang dat die tester gewoon niet goed is of zo! hahahah. Maar er is ook echt geen spoor van een opkomende ongi te bekennen, dus het zal wel. :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    FT geloof er nou maar in
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhh meis ik ben zoooooooo blij voor jullie super super gefeliciteeerd
    En euh melden bij het volgende topic he.

Danjo gaat ff dansje maken met dr bekkeninstab auw auw maar benzo happy voor je meid

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hahaha wat een heerlijke reactie! Ik ben nog wel heel bang dat er wat mis gaat of zo, maar ik ben ook wel zooooo blij! Nu weten we iig dat het dus toch mogelijk is om het zelf voor elkaar te krijgen. ;)

Ik ga morgen ochtend weer een test doen, ik wil zeker weten dat het echt zo is. hahaha

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tuurlijk angst blijft altijd wel even hoor meid heeft iedereen wel.
    Maar gaat helemaal goed komen. Nou morgen nog een keer testen en dan toch echt gaan geloven hoor.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ft; even wat vraagjes hoor. Maar ben je weleens zwanger geweest (mk)? Heb je hormonen gebruikt? Was er iets uit de hsg gekomen of is er iets met het sperma van je mannetje?
    Want volgens mij zit jij in hetzelfde schuitje als wij. Alle onderzoeken goed en toch zo lang moeten wachten op een zwangerschap.
    Als dat zo is geeft dat hoop voor ons!!!!!

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    #8196 LizaM, Aug 5, 2009
    Last edited: Aug 5, 2009
    FT; wat een heerlijk nieuws!!! Gefeliciteerd! Oh, je moet me eens zien, zit ik hier met tranen in mijn ogen, wat heerlijk voor jullie. Het is logisch dat het allemaal onwerkeljk is maar een duidelijk streep dan is toch echt de kans groot dat het goed zit!
    Heb je nog een tweede test gedaan??

Toetje; hoe was de IUI gegaan??

Mounia; wat leuk een tweede pleegkindje! Dat is ineens snel gegaan! Mag je vertellen welke leeftijd ongeveer?

Tril; wat ziet je ventje er goed uit op de foto! Hoe gaat het met jullie?

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Zeehondje, bij mij was alles goed, bij mijn man is verminderde kwaliteit vastgesteld. Bij de laatste opzwemtest die hij heeft gehad waren er 6 mln goed bruikbare zaadjes geteld. Maar ik was er idd in ronde 30 niet meer vanuit gegaan dat het nog spontaan zou gebeuren. Heb ook echt tranen met tuiten zitten huilen gisterochtend. hihi

Ik heb vanmorgen een tweede test gedaan. Ik had gisteren die Kruidvat 2 voor 5 en vanmorgen de "gewone" Kruidvattest. Maar die streep was iets minder enthousiast. Dat zal wel gewoon aan de test liggen, dus ik ga vanmiddag nog maar eens naar het Kruidvat, nog een voorraadje inslaan. hahahah

Ik heb trouwens wel af en toe steken in mijn buik. Hoort dat? En wat rommelend gevoel? Jeetje, wat kan een mens toch onzeker worden he? hahaha

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    steekjes etc horen er allemaal bij hoor meis dat is je baarmoeder die zich gereed aan het maken is

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    FT; Ik heb wel vaker gelezen dat meiden die zwanger zijn het gevoel hebben alsof ze ongesteld moeten worden. Dat is dus wel een duidelijk zwangerschapssymptoom, denk ik!
    Wel genieten hè?! Je weet nu dat je het kan, zwanger worden!

20. ft dit is echt vet gaaf!!! tralalalaalaall helemaal toppie.. jongens dit topic loopt helemaal leeg hahahah.. geweldig..
    mounia super een 2e pleegje...

toetje en mounia timon jullie gaan me nog niet verlaten he.. nou vooruit het mag wel maar dan neem je ons maar mee..

freewilly hoe gaat het met jou.

Danjo getrouwde vrouw pas je wel op anders moet ik straks je nog komen helpen daar zo in je huisje..

Ook ik heb goed nieuws!!!!!!!!!!!
    we hebben 7 jonge guppen hihih. heb ze in een aparte kom gedaan zo dat ze groter kunnen worden.. en dan mogen ze weer terug..

liefs van Yippie die zich al een weekje vreemd voelt.. dus weet niet wat ik onder de leden heb... een griepje of wat anders..

Share This Page