Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    TF; meid een streep is een streep hoe donker of licht hij ook is! Maar als je wil gewoon lekker nog wat testen inslaan.
    Ik had het dus vannacht gelezen toen ik niet kon slapen, maar voor dit nieuws heb ik mijn manneke even wakker gemaakt, hihi!

Yippie; zo 7 guppies maar liefst, dan heb je het dus druk met zorgen?! Hopelijk is het niets wat je onder de leden hebt!

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Yippie, wat leuk, kleine guppies! Kan me voorstellen dat je ze apart zet. Vreten guppies ook wel eens kleine visjes op? Mijn schoonzusje heeft een aquarium met oa een black molley die alle andere vissen opvreet!!!

Maar je gaat toch niet ziek worden he, met dit mooie weer?

@Liza, ik ga er ook idd gewoon van uit dat alles goed gaat. :D Ik ga morgen even het ziekenhuis bellen om de operatie af te zeggen en dan hoor ik wel wat zij zeggen. :D

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We hebben de brief al binnen!!!!!! Vorige week maandag zijn we pas op de wachtlijst geplaatst... Morgen of overmorgen zal mijn ongi komen en dan kan ik bellen. Wat fijn dat we niet lang hoeven te wachten. :D
    Ik krijg helemaal niets. Wat doet Pregnyl dan met je?

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    GEFELICITEERD! Heb je een leuke dag gehad?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    JIPPIE!!!!!! Gefeliciteerd met je roze!!!!

6. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @FT gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!

@Danjo, gefeliciteerd getrouwde vrouw ;), heb je een fijne dag gehad?

Meiden, ik zit ergens mee. Ik dacht eerst dat mijn eisprong al vóór de IUI geweest was omdat ik al 2 dagen een hogere temp had, maar toen ik gisteren voor de IUI ging heeft de gyn nog een echo gemaakt en toen zag hij dat de eisprong nog niet geweest was en hij verwachte dat deze ieder moment zou komen (heb zondagavond namelijk pregnyl gehad). Dus ik was redelijk opgelucht, zeker toen ik hoorde dat pregnyl ook een lichte temp stijging kan veroorzaken. Maar nu vanochtend bleek mijn temp weer gedaald en nu ben ik heel bang dat mijn eisprog dus nog niet is geweest en de IUI juist te vroeg is geweest :(
    Ik vraag me nu af: hoe zeker is het dat je echt een eisprong hebt binnen 36 uur na de pregnyl (ik had wel een rijpe follikel) en hoe zeker is het dat je temp binnen de 24 uur na de eisprong stijgt? Want beide spreken elkaar tegen, wat is de betrouwbaarste maat, de pregnyl of de temp?
    Ik hoop dat iemand van jullie me dat kan zeggen want ik voel me nu zo onzeker :(

Groetjes Toetje

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Wat fijn dat jullie nu meteen verder kunnen, hopelijk stroom je straks in één weg door naar een positieve test he ;)
    Met pregnyl kunnen ze de eisprong stimuleren zodat ze precies kunnen timen.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je! Ik krijg dit niet, maar moet juist mijn ovu met testen gaan bijhouden. Juist omdat mijn ovu erg regelmatig is.

9. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Als jou ovulatie zo regelmatig is en je dat ook nog eens kunt testen begrijp ik wel dat ze het eerst zonder pregnyl proberen, alleen maar fijn toch? Het is in ieder geval weer een nieuwe fase met nieuwe kansen he. Hopelijk heb je maar 1 kans nodig ;)

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Toetje; precies weet ik het ook niet, maar mijn gyn zei altijd dat je een eisprong moet krijgen met pregnyl. Het kan natuulijk dat je temp niet klopt, daar kon ik nooit wijs uit terwijl mijn eitjes en eisprong wel gewoon normaal zijn. Dus temp is niet bij iedereen betrouwbaar. Misschien is het een goed idee om even niet meer te tempen maar rust voor jezelf in te bouwen. Op deze manier ben je er wellicht teveel mee bezig?
    Het is erg logisch dat je onzeker bent over alles maar je kunt er verder weinig mee doen dan afwachten. Hoe frustrerend ook!

Timon; ik heb nog nooit gehoord dat ze IUI doen zonder FM en zonder pregnyl?! Tja, zo zie je maar weer ieder ziekenhuis heeft zijn eigen dingen. Wij zaten namelijk in dezelfde situatie en kregen wel beide. Fijn dat je zo snel al kunt starten. Hopelijk is het snel raak voor jullie!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier hoop ik heel erg op.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Toetje, zelfs als je eisprong iets later was, zaadcellen houden het wel een paar dagen uit. Dus ik denk dat je dan nog steeds goed zit. En volgens mij als je pregnyl hebt gehad kan ie nooit echt lang op zich laten wachten toch?

@Timon, iig wel lekker dat jullie kunnen beginnen. :D Hoeveel IUI's zou je in je eigen cyclus krijgen voor jullie evt aan hormonen zouden beginnen?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Timon vaak als je ei is gesprongen heb je eerst een tempdaling. Maar goed bij sommige werkt het tempen ook niet
    Ook kan het liggen aan de pregnyl want met hormonen is het niet altijd betrouwbaar.

FT wanneer ga je verkassen?

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, zodra we mijn schoonzusje hebben gesproken. Zij zit namelijk ook op het forum en weet mijn nickname! Daar gaan we vanavond heen als het goed is. Daarna ga ik mijn banner veranderen en meld ik me ook bij het andere topic aan. ;)

Uiteraard blijf ik ook hier melezen hoor!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Euhhh, daar is helemaal niet over gesproken.:(:)

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo wat lees ik nou FT gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D wat een mooi wonder zeg! :D geweldig!!!!!! :D

nou meiden ik ben de laatste dagen heel erg druk, mijn pleegje is een geheime plaatsing dus ik mag er niet veel over kwijt, maar het pleegje is een peuter, en het gaat niet echt super moet ik eerlijk zeggen.

timon, zo wat schiet dat bij jullie op zeg! spannend!

yippie gefeliciteerd met de guppies.

hoe is het met de rest?
    nog nieuws?

liefs mounia

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat klinkt dat spannend... geheime plaatsing. Heeft het kind veel te lijden gehad?

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja idd, ja helaas heeft het kindje veel mee moeten maken :(

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wens je dan veel kracht en liefde met de kleine toe. Dat hij/zij er snel bovenop kan en mag komen.

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank je wel timon!

Deel Deze Pagina