@Mounia, ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is! Ik zit vandaag bij een klant op kantoor dus kan helaas niet meer hier komen. Vanavond ga ik wel weer lekker het hele forum doorspitten.
hey meiden, hoe is het met jullie? FT al kwaaltjes? het pleegje wat van de week hier is gekomen gaat volgende week weer weg. en verder willen we volgende week leuke uitstapjes gaan maken (mannetje is 3 weken vrij,joepie!)
FT, inderdaad een mooie banner. Mounia, heerlijk 3 weken vrij met je mannetje, geniet ervan! Hier is alles oke. Ik heb me heel erg druk gemaakt omdat ik aan de hand van mijn temp steeds bang was dat de IUI niet op het goede tijdstip is uitgevoerd, maar ik heb nu de thermometer weggedaan want ik maakte mezelf gek. Nu gewoon geduldig afwachten dus. Groetjes Toetje
Toetje; heel verstandig van je om de thermometer aan de kant te leggen. Sterkte met afwachten. Mounia; Wat heerlijk om 3 weekjes samen te hebben. Vind je het jammer dat je tweede pleegje alweer zo snel weggaat?
LizaM, het blijft altijd wel moeilijk, zeker nu het kindje zich meer thuis gaat voelen en ik heb al heel wat bereikt in deze paar dagen!(dingen waarvan men dacht niet of heel moeilijk te bereiken waren) maar voor mijn andere pleegkindje is het wel beter.
hier weer een ronde verder!! daarnaast vind ik het jullie wel even leuk om te vertellen dat ik al 13 cm op mijn buik kwijt ben. en al 4 kilo dus daar zijn we wel trots op.. misschien kan ik dan toch nog in een bikini straks op vakantie... liefs van ons..
Mounia; knap hoor dat je al zoveel bereikt hebt! Yippie; weer een ronde dichterbij de ICSI! Knap dat je zoveel afgevallen bent, op welke manier doe je het? Je kunt toch altijd in bikini?! Als het anderen niet bevalt moeten ze maar niet kijken. Maar als je je zelf er prettig bij voelt is wel zo fijn.
@Mounia, vind je het niet moeilijk dat hij/zij alweer vertrekt? Het gevoel dat je echt wat voor zo'n kindje betekend hebt lijkt me geweldig, maar afscheid nemen lijkt me heel moeilijk. En nee, ik heb nog geen kwaaltjes. Ik zou het wel fijn vinden als die kwamen. Ik ben af en toe toch wel angstig dat het mis zou gaan. Liever kotsmisselijk, dan weet je iig dat je flink zwanger bent. @Toetje, het is idd een kwestie van afwachten helaas. Je kunt er toch niks meer aan veranderen, te laat/vroeg of niet. @Yippie, 13 cm kwijt al!?!?!? Wouw, dat vind ik echt knap! Ik heb nooit de discipline om te lijnen.
yippie, wat goed zeg 13 cm! en wat lizam al zei gewoon je bikini aantrekken hoor! FT, ja klopt, wat je zelf al zegt het is heel dubbel. ik ben "blij" dat hij/zij maar hier een weekje is dus de hechting is minder als iemand hier maanden is. maar toch het is een kind, en een kind in nood dus het zal altijd wel even slikken zijn.
hhah bikini aan trekken dit ik ook wel hoor.. weet niet meer wie het vroeg maar hoe ik het doe. nou ik zorg voor voldoende training van de spieren. ik ga 1 keer per week naar body pump daarnaast doe ik dan nog een keer cardio. en dan nog 1 op 1 training. ook hebben we me voeding na gekeken ik eet nu meer dan eerder en val nu af leuk he.. ik voel me er goed bij.. ik zat ook al aardig richting de grens dat ik me niet lekker voelde 80 kg is dat. ook ben ik door de hormonen ook 5 kilo aan gekomen.. dus als ik nu zo door ga kan ik straks de icsi helemaal lekker aan.. hihi. zit in middels op 74 kilo.. maar heb de 17e wel 3 weken vakantie..hih. alle dames een knuffel van mij.. liefs yippie
Mounia, jammer dat je pleegje weg gaat. Geniet maar lekker van die 3 weken vakantie. Toetje, hoe is de 1e IUI jullie gevallen? Had je onderzoeken en hormonen? Goed van je om de thermometer weg te leggen. Zonder is het al een lange wachttijd. Succes! Wij gaan deze maand ook voor onze 1e IUI, maar dan zonder onderzoeken en hormonen. Morgen mag ik bellen en dat is toch erg spannend. Yippie, wat veel ben je al kwijt! Goed joh! FT, pas op wat je wenst. Zometeen baal je dat je al die kwaaltjes hebt.