Timon spannend meid heey meiden Zaterdag hier voor alle vrienden en fam nog een feest gegeven ivm onze bruiloft. Om 4 uur waren we thuis helaas kreeg ik toen hele erge maagzuur en laat ik nou geen melk in huis hebben gehad dus tot 8 uur nog beneden gezeten. om 12 uur moesten we alweer bij mn schoonouders zijn om de boel weer op te ruimen. dus gisteren nergens verder zin aan gehad. Maar we hebben een knalfuif gehad en iedereen heeft het na hun zin gehad. We zijn erg verwend en ons meisje natuurlijk ook weer. Verder heb ik sinds vrijdag varkenspootjes zo veel vocht je ziet mn enkels niet eens meer dus vannacht een kussen onder het matras gelegt en het gaat al iets beter.
@Danjo, ik had een paar jaar geleden ook regelmatig last van maagzuur (gewoon zomaar) en toen ik op kantoor zat en geen Rennies in de buurt had zei mijn collega: zakje suiker opsabbelen. Suiker is de natuurlijke tegenhanger van zuur. Dat zou je dus ook evt nog kunnen proberen als je geen melk in huis hebt.
hey meiden, ik ben vandaag lekker op stap geweest, eerst naar beekse bergen (safarie park) en toen nog even naar ikea. de kleine heeft een topdag gehad en ligt nu in een hele diepe coma haha. danjo, wat ontzettend leuk dat het een super feest was! en lekker verwend lees ik, altijd leuk natuurlijk!haha rust maar lekker uit mop, en wat vervelend van je maagzuur! timon, ja spannend zeg, ik duim!
@Mounia, leuk he, Beekse Bergen? Wij zijn er vorig jaar geweest en het was groter dan ik had verwacht. @Danjo, heb je al een foto van jullie bruiloft? Ben stiekem wel benieuwd naar hoe jullie eruit zagen. @Timon, spannend, nou gaat het lekker opschieten!
Gisteren heb ik gebeld met het zh en de aardige dame aan de lijn heeft me veel wijzer gemaakt. Vanaf zondag moet ik elke dag ovutesten gebruiken. Bij dik positief moet ik bellen om een afspraak voor de volgende dag te maken. Ik kreeg het idee dat dit proces (man in hokje t/m inseminatie) zo'n 2 uur duurt. Klopt dat? Ook weet ik nu dat ze uitgaan van 6 keer IUI (zonder testen of hormonen) en hierna een gesprek met een arts zal plaats vinden. Meestal betekend het dat je doorgaat voor IVF. Ik merk wel dat ik veel gespannerder ben dan normaal. Ik moet nog zo'n 1,5 week wachten!
FT, ja was erg leuk! en ook groot ja haha,ik denk niet dat we alles gezien hebben. timon, ow wat spannend zeg! veel succes met alles meid ik ben vandaag even de stad in geweest met man en pleegje, was erg leuk! en vanavond op de bank gehangen en wat films gekeken. ik ga zo mijn bedje opzoeken, weltrusten iedereen! liefs mounia
helaas is het hier hoogstwaarschijnlijk ook weer over. Gister al een beetje roze gloed op wcpapiertje en vanmorgen ook een beetje bruinig in slipje. Temp was ook al omlaag gegaan. Wij gaan nu voor iui!
Vandaag heb ik mijn leidingegevende verteld van onze kinderwens en dat we in het IUI-traject zijn gestapt. Hij reageerde verheugd. Dat ik ev. op een werkdag naar het zh moet is geen probleem. Ben ik daar even heel gespannen, blijkt het zo even geregeld te zijn. Nouja!
meiden wil jullie allemaal een dikke knuf geven en de moed niet opgeven he. Het komt allemaal goed en ik weet is makkelijk zeggen maar bij ons na bijna 4 jaar is het ook goed gekomen
@Timon, soms kunnen werkgevers je echt verrassen! Ik wist gelukkig al van tevoren dat ze er geen probleem van zouden maken. En aangezien ik fulltime werk, zou het niet anders kunnen dan onder werktijd. Gelukkig reageerden ze zo positief. @Zeehondje, balen meid. Maar ik vond wel rust in het idee dat we geholpen zouden worden. Ik hoop dat jullie dat ook hebben.
Lieve allemaal hoe gaat het met jullie!!!! Ik kom even zeggen ik heb VAKANTIE!!!!!! o wat lekker heb er echt zin in.. lekker woesndag naar zeeland!! liefs mij
FT; wij werden gelukkig al geholpen doormiddel van de hormonen. Maar nu dus een stapje verder en krijgen we ook de inseminatie. Dat is toch weer meer kans! yippie; lekker zeg vakantie! Ik moet over een week al weer beginnen. Maar heb er ook wel weer zin in. Zit in het onderwijs en dan is 6 weken best lang hoor!
Ik kom hier even zeggen dat de eerste IUI niet is gelukt. Menstruatie is wel erg vroeg en ik ben helemaal niet zeker of het allemaal wel klopt. Het verhaal is denk ik te lang om hier uit te leggen, maar ik ben een beetje bang dat ze iets anders (cyste?) aanzien voor een follikel, of kan dat niet? Ik voel me echt even heel rot
he toetje.. gewoon bellen en dan vragen.. sterkte meis.. leef met je mee.. timon.. mag hoor kom maar langs maar ik zou dan wel wat later komen als ik jou was... vandaag naar Groningen.. ik doe mee aan de noodklok luiden voor de zorg.. kijk ook op de zorg te korten hyves.. groetjs yippie