Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi toetje, volgens mij zien we duidelijk het verschil hoor tussen een cyste en een follikel. Ik heb nu twee keer cystes gehad en die zaten er al gelijk tijdens het begin van de cyclus. Ook waren ze op dag 2 van de cyclus al echt groot (2 en 4,5 cm ong.).
    Ik weet alleen niet of een cyste ook tijdens je cyclus kan ontstaan.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Toetje; balen meid, ik zou inderdaad even bellen en er naar vragen.

Yippie; heerlijk zeg vakantie! Hopelijk heb je mooi weer en kunnen samen lekker tot rust komen.

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    yippie, ow wat lekker vakantie!!! geniet ervan!

toetje, ow wat ontzettend jammer zeg!knuff!

hier gaat alles goed, ik was gisteren naar tirtilsko en was weer erg gezellig! :D

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk rot! Misschien is bellen het handigste om duidelijkheid te krijgen.

*Timon biedt haar schouder aan*

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Ik zat er effe helemaal doorheen, maar het gaat nu gelukkig weer beter. Mijn man denkt ook dat ze een cyste niet kunnen verwarren met een follikel en hij denkt dat ik me te druk maak, dus ik zal proberen iets meer te relaxen ;).

En hoe gaat het met de rest allemaal? Het is hier tegenwoordig stilletjes.

Groetjes Toetje

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey meiden,

sorry dat ik zoooo enorm lang niet geweest ben. Ik ben er echt helemaal uit. De reden is voor ons natuurlijk niet zo vervelend, want eindelijk zitten we in ons nieuwe huis! Begin juli zijn wij, na de meeste spullen al op de zolder van ons nieuwe huis te hebben gedumpt, bij mijn ouders in getrokken. Ondertussen 2 keer een week weg geweest en nog anderhalve week bij mijn schoonouders gebivakkeerd. Maar vorige week hebben we gas en warm water gekregen en de keuken en badkamer zijn bijna klaar, de woon- en slaapkamer eveneens, dus kunnen we er nu wonen. Heerlijk! Ondertussen zitten wel alle vrije uren in de verbouwing en dat zal nog wel even zo blijven. Maar ik wilde mezelf weer ff laten zien hier. Als het hier wat rustiger is geworden kom ik weer echt terug en zal ik er snel genoeg wel weer tussen zitten denk ik zo.

Ons halfjaar rust is bijna voorbij. Ik proef bij mijn man nog niet echt het vertrouwen om de condooms het raam uit te gooien en ervoor te gaan, maar we moeten er samen maar eens goed over praten. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, ik denk wel veel aan jullie.

Hartelijke groeten!

FreeWilly

7. he gaaf om wat van je te horen..

klus ze nog even daar in eht huis en kom nog eens langs..

liefs van yippie

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes met het klussen, Freewilly. Ik bedoel in het huis.;)

Ik begin stiekem meer spanning op te bouwen. Vandaag een voorzichtig streepje op mijn ovutest geconstateerd. Woensdag zal 'ie waarschijnlijk vet zijn en mag ik voor donderdag bellen. Of.. een dagje later. Het is niet mogelijk om dit zomaar van me af te zetten.:$ Maar goed dat ik morgen moet werken. Dan blijf ik lekker bezig.;) Ik krijg woensdag een heerlijke reiki-behandeling. Lekker tot rust komen. ;)

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    toetje, nogmaals een dikke knuff! het is ook kl*te allemaal he

free, heeey je bent weer een beetje terug!haha succes met het huis!

timon, ooow spannend meid, komt steeds dichterbij! en logisch dat je het niet van je af kan zetten hoor!! het is niet niks dit allemaal, nou meid ik ga even flink voor je duimen

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pffff, dank je! Misschien zo toch maar een zakje chips pakken...;)

11. meiden allen succes...

ik ga jullie even verlaten voor 2 weken..
    genieten aan de costa der zeelandia..

dus lieve jullie oat moan.. o nee tot over 2 weken..

knuf van yippie

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Veel plezier!

Morgen de 1e IUI.:$ Ik ben er zenuwachtig van en daardoor erg moe. Zo lekker slapen.

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Succes morgen Timon! Ik duim voor je!

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Timon hoe is het gegaan??

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We waren ruim op tijd in het zh. Manlief mocht zijn best weer doen en erna koffie gaan drinken. Toen was het mijn beurt. Helaas viel de hoeveelheid dit keer zwaar tegen; 0,3 miljoen. Met semenonderzoek was dit 2,6 en 4,7 miljoen geweest. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk de lol van de avond ervoor geweest zijn. Maar goed, nu een geconcentreerde hoeveelheid erbij en dat moet toch goed gaan.
    Het viel me allemaal reuze mee. Ik heb alleen even wat soort prikjes gevoeld toen het slangetje tegen de baarmoederwand aankwam, maar meer ook niet.
    Vanmorgen voelde ik mijn ei links als beginnende ongie-pijn. Gelukkig was dat na een uur weg. Nu afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over.

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Fijn dat het is mee gevallen! Tja, de avond ervoor kun je maar beter onthouding hebben. Maar goed er hoeft er maar eentje te zijn die zijn weg kan vinden. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, ik duim voor je!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier draaien mn duimpjes timon

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    timon, ik duim ook flink voor je meid! succes met die vreselijke wachtdagen!

yippie, fijne vakantie!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie. Hoe is het verder met jullie?

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier alles goed wel veel last van mn bekken en net genezen van een fikse keelontsteking. Maar ja je moet er maar wat voor over hebben he.

Deel Deze Pagina