thnx meiden! timon, jaaaa lang he!!!!meid nog even volhouden (je hebt weinig keus he ) danjo, o leuk een midweekje weg, waarheen?
Ik werk bijna elke dag. Alleen donderdag vrij ipv ook morgen. Ja, zo blijf je wel bezig. Gelukkig naast het werk weinig andere dingen zodat ik nog wel bij kan komen. Afgelopen week 3 dagen gewoon enorm moe in de benen geweest op mijn werk. Niet handig in de winkel.
Hopelijk gaat de tijd snel met het werken. En met vermoeide benen in een winkel staan is zeker geen pretje.
Hey meiden, Ben een tijdje hier niet geweest. Hoe is het met jullie? Met mij gaat het goed, heb net 3 weken verlof gehad en moet nog 6 weken werken tot mijn zwangerschapsverlof.. Mounia, doe lekker rustig aan. Jij bent momenteel belangrijker, zodra je je goed voelt kan je altijd nog met een 2de poging starten. Het is daarom belangrijk dat je helemaal lekker in je vel zit. Dikke knuffel!!!
hoi hoi.. ook wij zijn er weer van een heerlijk relaxed vakantie.. genoten van elkaar zon zee strand wind en gratis zandpeeling door de storm.. het was heerlijk.. we zijn gisteren thuis gekomen vandaag was de bedoeling maar het zou gaan regenen.. hmm straks naar de dokter ben van de trap gevallen bij mijn broer gelukkig had ik milou net in bed... liefs yippie
nou meer als dat ik had gehoopt maar ik mag mijn handen dicht knijpen.. moest foto's laten maken in het zieken huis van nek en boven rug. gelukkig was dat allemaal goed. ik heb een gebroken teen. verder een zwaar gekneusde schouderblad. en 2 werfels. en gewoon flink beurs.. dus tja.. gewoon rustig aan doe n dan maar he.
ik kan niet anders timon... vannacht super slecht geslapen ben een buik slaper dacht dat gaat goed komen maar nee hoor. het was echt linkers zij rechter zijn buik rug en ga zo maar door.. pff nu ook al weer lekker optijd op.. we doen de tv naar boven zodat ik kan gaan liggen deze dagen.. ik voel me net een loodzware plank.. liefs yippie
oh yippie dan ben je echt goed van de trap gevallen! Dat zal zeker veel pijn doen. Laat je maar lekker verwennen en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Jeetje Yippie, hoe gaat het nu? Ik hop dat je je al wat beter voelt! Bovenop alle kneuzingen zul je waarschijnlijk ook flinke spierpijn hebben (gehad)? Het is hier rustig zeg... Ik ga straks met een zieke kat naar de dierenarts.. Hij heeft weer een van zijn spuug-aanvallen. Dan is zijn maag zo geïrriteerd dat hij niet meer kan ophouden. Hij krijgt straks een injectie die zijn maag moet kalmeren. Maar ondertussen heb ik wel een vlek op mijn nieuwe bank die ik er niet meer uitkrijg...
Ja idd.. spierpijn te over.. maar het gaat gelukkig goed.. althans naar omstandigheden.. en idd het is hier erg rustig.. liefs yippie
FT, alles goed met het diertje? Heb je alles al geprobeerd om de vlek eruit te krijgen? FIjn dat het al beter met je gaat, Yippie. Het is hier zeker rustig. Jammer.
Yippie; fijn dat je je weer wat beter voelt, weet je wat er gebeurde waardoor je van de trap viel? FT; hoe is het met je kat? Timon; Hoe is het met je? Als het goed is heb je gisteren getest nietwaar???
Ja, na die prik is het echt gelijk over. Ik heb bij de bank speciale vlekkenspray gekregen en zelfs daarmee ging het er niet uit. Ik denk dat dat maagzuur heeft uitgebeten. Gelukkig hebben we wel omkeerbare kussens. Maar toch. @Timon, idd, hoe staat het ermee? Ik zag in je onderschift wel staan IUI september...
Met mij gaat het goed, maar mijn ongi is alweer voorbij. Het zh is gebeld voor de 2e IUI-ronde. Dat zal waarschijnlijk half september zijn. De test heb ik dus in de kast kunnen laten liggen. FT, wat jammer van je kussen. Het diertje heeft het vast niet expres gedaan, dus draai het kussen maar om. Blij dat het met je kat beter gaat. Hoe is het met jullie allemaal?