Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    timon, ooow meid wat lees ik nou , wat k*t zeg! ik duim verder voor je 2de IUI ronde

ft, hoe is het met je katje?

hier gaat alles goed en veel drukjes geweest, mijn pleegje is volgende maand jarig en zit nu al te bedenken wat ik ga doen voor haar verjaardag, ze word 2 jaar.
    als jullie nog ideeen hebben hoor ik het graag :D

hoe is het met de rest?

kus van mounia

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Timon; balen zeg! Probeer goede moed te houden voor de tweede IUI.

FT; heb je nog geluk dat je het kussen om kunt draaien, dat zou bij ons niet gaan. Is die nu niet meer ziek?

Mounia; wat leuk om een tweede verjaardag te organiseren! Wil je echt een kinderfeestje geven of gewoon mensen over de vloer?

Yippie; hoe is het nu met je??

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, ja, die prikken doen echt wonderen! Ze heeft me trouwens uitgelegd waarom ze zo goed werken (het slaat echt binnen 10 minuten aan nl.) Het medicijn gaat naar het deel van zijn hersenen waardoor ie zich misselijk voelt en schakelt dat gevoel uit. Hij is dus nog wel misselijk, maar voelt het alleen niet. En doordat ie dan niet spuugt, komt zijn maag tot rust. Superspul dus! Ik heb ook wat meegekregen ervan om hem te geven, en een papje dat een beschermend laagje om zijn maagwand legt. Alles is dus weer okee gelukkig.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    LizaM, ja ik wil wel iets doen het liefst, maar zou niet weten wat, voor veel dingen is ze te jong, en haar oudere brusjes en vader komen ook (voor enkele uurtjes).

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We houden ook goede moed, hoor. Klinkt vast gek als ik tik dat dat geen probleem is.;)

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Timon; klinkt helemaal niet gek alleen maar heel erg goed!

FT; zo dat spul werk dan inderdaad heel snel. Hopelijk heb je het alleen niet lang nodig. Weten ze ook waar de misselijkheid vandaan komt??

Mounia; inderdaad lastig voor een kindje van twee jaar, ik kan zo ook weinig bedenken. Hoe oud is het brusje?

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mounia; is het zelf laten versieren van een plak cake of cakje leuk? Geeft vaak wel een rommeltje maar met een plastic kleed op tafel moet dat nog te bezien zijn en veel kinderen vinden het vaak prachtig!

8. Hoi even een up date

gaat hier nog niet zuper teen is inmiddels gespalkt dit helpt wel maar is ook niet alles.. Daarnaast heb ik vanaf maandag al hoofdpijn.. dus dat is minder kan vrijdag terecht bij de huisarts.. morgen was hij er niet..
    verder is de spierpijn weg mijn rechter arm kan ik redelijk bewegen. wel heb ik nog last van de werfels ik vrees ook dat de hoofdpijn er mee te maken heeft vandaar ook weer naar de dokter.. zeur liever 6 keer te veel als 1 keer te weinig..
    heb geen zin om er chronische hoofdpijn aan over te houden..
    maar zoals het nu voelt werk ik voorlopig nog niet..

liefs yippie..

iemand nog wat van Danjo gehoord..

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tjee Yippie; dat is allemaal nog niet zo mooi. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen, hoe laat moet je?

Ook ik maak me wel wat zorgen om Danjo (ze is toch niet op vakantie wel??) Volgens de statestieken is ze voor het laatst op het forum geweest op 6 sept. Niets voor haar om zo lang niet langs te komen!

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het was jullie dus ook al opgevallen dat Danjo er al een tijdje (nou ja, 5 dagen...) niet is? Het viel mij ook al op...

@Yippie, jeetje meid, daar ben je nog ff mooi klaar mee. Ik hoop dat er idd niks ernstigs of blijvends is.

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo heeft een berichtje achtergelaten in het andere deel; alles relatief goed met haar ze heeft het druk gehad en is een weekend (dacht ik of midweek ofzo) weggeweest. Ze heeft veel last van voorweeen en moet straks naar de vk. Zo dan zijn jullie ook weer op de hoogte!

12. we zullen met elkaar Danjo in de gaten houden dan komt het vast goed..

Hier vanmorgen naar de dokter geweest.. nou die had leuk nieuws.. als ik geluk heb ben ik met 3 maanden weer klacht vrij.. ik mag zeker 2 weken nog niet werken.. gelukkig maar want auto rijden kan ik nog niet eens hihi..
    recept gekregen voor de fysio.. dus tja ze plakken niet zo snel stickers meer.. maar ik zei lijkt het op whiplash of hoe je het schrijft.. toen zei de ha dus idd we plakken geen stickers.. Ik moest vooral goed luisteren naar mijn lichaam.. en vooral rustig aan doen.. nou dat doen we dan maar.. gelukkig ben k te moe om wat te doen.. mijn schoonzus komt me morgen even helpen met stoffen hier door het huis..

liefs yippie

13. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Lieve meiden,

daar ben ik weer ff. Ik ben gisteren ongie geworden.
    De laatste weken veel gehad over hoe verder. We hebben gisteren besloten de anticonceptie weer weg te stoppen.
    Jippie-jee! Ik ben echt super blij, maar ik ben ook een beetje bang dat ik alweer te snel ga verwachten zwanger te worden... Maar we gaan er weer voor! :D

Helaas is mijn cyclus nog steeds langerwordende, maar voorlopig gaan we gewoon proberen.

Groetjes,
    FreeWilly

14. welkom terug free willy..

liefs yippie

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FreeWilly; Wat leuk dat jullie er weer voor gaan. Mag ik dan er ook vanuit gaan dat het met je man/vriend beter gaat? Hij zal er echt nog niet zomaar zijn maar als het maar in een stijgende lijn gaat!

Yippie; tjee meid 3 maanden! Dat verwacht je niet als je even van de trap valt! Heb je ook last met dingen onthouden? (heb ooit zelf een hersenschudding gehad, echt zo vreemd om zoveel kwijt te zijn!) Hopelijk kan de fysio wat voor je doen (je hoeft trouwens geen verwijzing meer te hebben, je mag er ook zo naar toe!)

16. ja idd wat had je ook alweer gevraagd..

ik ben nog al een controle freak maar dat gaat me nu niet lukken..
    Dus denk dat dit zeker ergens goed voor is.. hahaha..

wat fysio betreft weet ik maar ik vind dat in deze situatie de ha moeten weten wat er is.. ivm vervolg van alles..

liefs yipie

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden wat lief dat jullie je druk maken
    maar nergens voor nodig. veel voorwerk hier en dinsfah een goeiecho want of ik heb een grote beeb of veel vruchtwater.
    verder ben ik veel moe of heb wat te doen vandaar dat ik er weinig ben en mannetje heeft ook vakantie.

meiden denk allemaal aan jullie hoor

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, we zijn vanmorgen voor de 2e IUI geweest. Deze is goed gegaan, maar we kregen te horen dat het er alweer maar 0,3 miljoen waren. Veel te weinig voor IUI. Heel apart, want tijdens de semenonderzoeken was het 3,6 en 4,7 miljoen. We hebben dan ook geen goed gevoel over het resultaat.
    We hebben een afspraak gemaakt met een fa voor het vervolg. Misschien wordt het IVF, maar daar wil ik nog niet aan denken.

We voelen ons beiden even wat down.:(

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Timon, kan me voorstellen dat je je down voelt! Wat vreemd dat het tijdens de "voorrondes" wel goed was en nu zo weinig! Laten we hopen dat IVF (nog) niet nodig zal zijn. Ik duim iig voor jullie!

@Freewilly, wat fijn om te horen dat jullie er weer voor gaan!

20. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn 18 maanden bezig voor een 2e wonder

Deel Deze Pagina