Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    thanx meiden!!

lizam, zo wat een ontzettende spannende tijd is het nu voor je zeg! ik wens je veel succes toe en alvast ook veel kracht, want ja het kan eigenlijk ook elk moment gebeuren.

danjo, hoe is het met jou? jij zal ook wel op knappen staan?

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, wat heeft de oseopaat bij je gedaan? Merk je er iets van resultaat? De laatste tijd komen steeds verhalen over osteopaat bij me langs. Misschien iets voor mij om mee te gaan doen.

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Misschien een goed idee dat je vriend ook mee gaat (ik weet niet precies om welke reden jij zou willen gaan?) of acupunctuur daarmee kunnen ze ook wel eens mannen helpen met verminderdezaadkwaliteit. Dan wel kiezen voor iemand die aanvullende cursussen heeft gedaan op het fertiliteitsstuk!
    Tja, je weet maar nooit wat het je kan brengen.....

Zeehondje; is inderdaad best zwaar maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. Ik zal af en toe wat erover schrijven maar wil dit topic daar niet te veel voor gebruiken. ;)

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Timon; heb jij een hsg en/of kijkoperatie gehad?
    Een osteopaat voelt of er verklevingen zijn en deze maakt hij met zijn handen los (uitwendig, en als je wilt ook inwendig). Door die verklevingen (volgens mij wel andere verkl. dan ze zien bij een kijkoperatie hoor) kan alles niet goed bewegen vanbinnen. Bij mij zaten (zitten nog steeds een beetje) de eierstokken vast aan de dikke darm aan beide kanten. Hierdoor kan je eierstok niet goed bewegen. Je eierstok zit niet vast aan je eileider en door deze verkleving kan het zo zijn dat je eitje naast je eileider wordt 'geschoten'.
    Zo. snap je het nog? Als je gaat dan moet je wel even vragen of hij of zij verstand heeft van vruchtbaarheidsbehandelingen.
    Succes en hoe voel je je eigenlijk, zit je nu op 12 dpo???

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    @Zeehondje: Bedankt voor de uitleg. Ik heb geen behandeling als jij beschrijft gehad.
    Ik heb mijn ei allang gehad. Vandaag juist krampen gekregen. De kans is groot dat ik morgen ongi ben en dan is de 2e IUI ook mislukt. :(:( We zullen volgende week naar de fa gaan om de andere methoden (IVF of ICSI) door te nemen. Pffff.....:(

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Timon, wat rot voor je. :( Het lijkt me geen makkelijke beslissing om een stap verder te gaan.

@Mounia, hoe gaat het met jullie (pleeg)prinsesje? Alles lekker daar? Wordt je eigenlijk nog op de hoogte gehouden van hoe het met het tweede kindje gaat nu hij/zij weer bij jullie weg is?

@Zeehondje, klinkt apart, zo'n osteopaat. Maar zoals met alles, baat het niet, dan schaadt het ook niet. Het blijft verbazingwekkend wat mensen voor elkaar krijgen.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    FT, hier gaat alles prima, ik weet helaas niet hoe het met mijn 2e pleegkindje is. hoe is het met de zwangerschap? 12 weken alweer! :D

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Een big shame on me, ben hier kei lang niet meer geweest (op heel de site overigens) omdat ik het de laatste tijd GIGANTISCH druk heb gehad met de kleine en mijn moeder en man die op reis waren en ik alles in m'n uppie moest doen en tussendoor de sprongetjes van m'n dochtertje moest opvangen wat veel van je vergt. Maar goed dit allemaal is geen excuus om niet eens hallo te komen zeggen dus bij deze mijn oprechte excuses dames. Desondanks ben ik jullie geen moment vergeten!!!

Ik neem jullie nog steeds in mijn gebeden en wens jullie uit het diepste van m'n hart een gezonde/voldragen zwangerschap.

Hier gaat het verder goed, mams en man zijn inmiddels alweer terug in town. Gisteren met manlief besloten voor een 2e te gaan en de natuur z'n gang te laten gaan, in onze achterhoofd houdend dat het weer zolang kan duren als bij onze dochter ivm PCOS en zwakke zaad en het volledig bv geven dus we zien wel.

Zie dat LizM en Danjo de eerst volgende zijn, succes meiden! Voor de rest een dikke knuff en ook jullie succes met alles.

Ik zal wat vaker komen nu, promise!

Liefs Roosje,

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow ja ik heb moeten zoeken naar de topic, kon hem niet terug vinden bij abonnementen (geen enkele onderwerp overigens) en ook mijn o.t zis weg zie ik. Wat is er gebeurd met de site?

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    roosje, ooow wat leuk dat jullie voor een 2de gaan of ja de natuur zn gang laat gaan. en fijn dat je mama en man weer terug zijn, lijkt me zwaar alles in je eentje doen dus ik snap dat je even afwezig was hoor.
    en dat van de abbonomenten heeft iedereen gehad, ik weet niet wat er was met de site.
    hoe is het verder met je mooie meid?

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx schatje.
    Ow ok ik dacht dat alleen ik het had, maar dus iedereen.
    Later maar een nieuwe o.t aanmaken dan en alle onderwerpen waar ik op geabonneerd was ff zoeken.

Met mijn liefje gaat het goed, ze slaapt nu. Het blijft een droom voor me waar ik elke moment uit denk te ontwaken, geloof het nog steeds niet.

Hopelijk mag jij en de rest het gauw meemaken.

Dames ff een vraagje, wat zouden jullie doen. Ik heb PCOS en mijn man zwakke zaad plus ik geef volledig bv, dus het spontaan zwanger worden zit er niet snel in (wonderen bestaan ik weet).
    Zouden jullie naar een gyn stappen en kijken hoe en wat of niet?

12. hhaha leuk dat je ons advies vraagt roosje..

Als eerste wil ik zeggen dat k het super vind dat je er weer effe ben hahh..
    het is toch zo dat als je bv geeft dat je dan je hormoonhuishouding nog zo is dat je niet ongesteld word en dus geen eisprong heb.. of klets ik nou uit me nek haah..
    Maar ik zou nog lekker even genieten van de kleine en dan met een half jaar eens zien hoe en wat maar dat ben ik..

Update van deze kant..
    dames hier gaat het heel langzaam vooruit maar zondag was manlief jarig en daar ben ik nog steeds va naan het bijkomen..
    dus tja mijn lichaam is traag van herstellen blijkbaar.. of gewoon aan het geneitne van de rust..

morgen naar de gyn 2e gesprek ivm icsi..

lieve groet yippie

13. trouwens ben trots op ons dat ons topic weer een beetje leeft hahha,

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    roosje, mooi dat het goed gaat met de kleine! en volgens mij als je naar de gyn gaat zal hij/zij zeggen kom maar terug als je kleintje 1 jaar is (of is dat alleen met ivf/icsi meiden?) teminste zo gaat dat in ons ziekenhuis.
    je kan natuurlijk wel de gyn op de hoogte stellen van ey ik ben weer begonnen. en dan even aankijken, als het lang duurt weet de gyn teminste dat je al lang bezig bent.

yippie, nog gefeliciteerd met je man! wat voor gesprek heb je morgen? spannend! het komt steeds dichterbij he

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, ik heb helemaal niets teruggelezen. Heb begrepen dat Roosje erbij is gekomen. Welkom!

Hier even minder nieuws. De 2e IUI is mislukt en we hebben volgende week een afspraak met een fa om een andere methode te bespreken (IVF of ICSI). Zoals jullie weten heeft mijn man tijdens de IUI veel minder zaadcellen geproduceert dan tijdens de onderzoeken. Dit maakt dat we nu uit de IUI stappen. Ik baal wel erg, want zie op tegen de naalden. Ik heb namelijk begrepen dat je met de andere methoden moet spuiten en dat is dus niet mijn ding. Verder heb ik me er niet in verdiept. Nu even dit verwerken, want het is harder aangekomen dan ik had verwacht.:(

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yippie, ik word helemaal vrolijk van je berichtje hihi. Tjah we leren van elkaar toch. Ik kan me zeker vinden in je advies, thnx lief. We willen de natuur ook z'n gang laten gaan maar dacht misschien dat we alvast stappen moesten ondernemen. En dat van als je bv geeft je niet ongie wordt dat is niet altijd zo, ik ben 2x ongie geworden en sindsdien niet meer.

Mounia, jij ook bedankt voor je advies lief.

Timon, ik ben terug gekomen ipv bijgekomen haha. Meid ik wens je veel sterkte met het nieuws en weet hoe hard zoiets op je dak kan vallen. Ook wens ik jullie succes met de volgende stap hoe benagstigend het ook lijkt. Ik heb een bevlling achter de rug maar zou ook tegen ICSI/IVF zien alleen om die pijn en naalden maar voor hetzelfde geldt dat het meevalt bij jullie.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Timon, ow meid wat ontzettend balen zeg! ik snap je angst voor de naalden enzo, had ik ook! de eerste 3 dagen ongeveer dat ik moest spuiten heb ik er de hele avonden over gedaan! maar daarna deed ik het alsof ik niet beter wist.
    veel succes en sterkte, het is een harde klap weer.

roosje, geen dank!

18. roosje graag gedaan/

timon: sterkte meis...

mounia: hoe en wat morgen weet ikn iet in ieder geval uitslag van het bloed.. verder moeten we even kijken..

zal het je morgen laten weten.. had je gebeld maar je wase r niet

liefs yippie

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    yippie, ja klopt, ik had pleegzorg over de vloer. ik ben benieuwd morgen!

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Yippie; hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Of ben je al geweest? Ben benieuwd!

Timon; ik kan me voorstellen dat dit een enorme klap is. Ik ben ook echt geen held met naalden (ben vaak flauwgevallen met bloedprikken) maar heb mezelf ook gespoten (gelukkig hoefde ik het maar 1x te doen) en ik denk dat het echt gaat wennen, hoe gek het nu ook klinkt voor je!
    Wanneer heb je precies het gesprek? Een dikke knuffel van mij!

Deel Deze Pagina