hé meiden, inderdaad weer wat leven in de brouwerij hier. Ik schrijf nu vooral op het iui forum, vandaar dat ik vaak alleen maar even bijlees en niets typ. Leuk om van iedereen weer even te lezen hoe het gaat. Alleen helaas voor Timon slecht nieuws. Balen hè meid, ik leef met je mee. Ook al heeft dat voor jou misschien niet veel nut, maar toch. Zelf (zoals je misschien weet) prik ik mezelf al vaker. Ik ben gelukkig niet zo bang voor naalden (bloedprikken vind ik bijv. ook niet eng, jij wel?). En als je van die voorgevulde prikpennen krijgt dan lijkt en klinkt het erger dan het is. Een heeeeeeel dun (en kort) naaldje die je in een huidplooi moet prikken. Ik hoop dat alles goed gaat komen bij jullie en dat er snel beter nieuws te melden is hier! All; Zelf nu een rustronde (door een cyste) en dan gaan we over op de eerste echte iui. Maar hopelijk is dat niet nodig. Heb een behandeling bij een osteopaat gehad en daar heb ik goede verhalen over gehoord. Ben benieuwd of ik over twee weken goed nieuws hier kan brengen!
Hoi Het gespek was het 2e voor de isci hier uitleg gehad over hoe en wat spuiten en hoe het allemaal in zijn werk gaat.. dus dat is mooi op tijd voor de poging die in januari gaat beginnen.. na mijn ongi in dec moet ik beginnen met de pil.. daarna beginnnen met spuiten. moest wel lachen want werd net gebeld door de aphotheek wanneer ik de spullen wilde hebben.. ik zei ben jullie half november wel weer terug. wie weet komt er nog een wonder !! zo staan de zaken hier.. groetjes Yippie
Yippie; fijn dat er meer duidelijkheid is voor jullie over hoe wat en wanneer. Zeehondje; balen dat je een ronde over moet slaan om deze reden maar ik vind het wel erg knap dat je zo positief blijft! Het is ook fijn om buiten het ziekenhuis iets te kunnen doen, hopelijk heb je daarna de IUI inderdaad niet meer nodig. Ik duim voor je.
yippie, haha ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit! spannend hoor, voor je het weet ben je een ervaren spuiter zeehondje, ik duim hier flink voor je meid!
Ik ben helaas ook weer een ronde verder. Begin deze maand met puregon spuiten. Timon wat vreselijk balen voor jullie. Een hele dikke knuffel en sterkte meid! Ik blijf voor je duimen! Zeehondje ik heb door jullie verhalen mezelf ook bij een osteopaat aangemeld. Wat hebben ze de eerste keer bij jou gedaan?
Hij heeft met zijn handen zeg maar mijn buik 'gemasseerd'. Soms trekt ie echt heel je vel omhoog zeg maar. Dit is om alles los te maken en om je bloed beter te laten stromen (als ik het goed heb begrepen en onthouden). Hij heeft vooral de dikke darm aan beide kanten losgemaakt van mijn eierstokken. Ze zitten nu nog niet helemaal los, maar al beter dan daarvoor. Ook heeft ie iets met mijn hoofd gedaan. Dit stimuleert de hormoonhuishouding en bloedsomloop. Daarna heeft hij (na goedkeuring van mij) ook inwendig iets met de eierstokken gedaan. Ik hoop dat het heeft geholpen!
Klinkt goed, Zeehondje. Ik zit eigenlijk ook te denken aan iets als een osteopaat. We horen maandag wat de fa te melden heeft. welke weg we kunnen inslaan en wat daar allemaal bij komt kijken (ev. dat spuiten). Wat betreft dat spuiten... met bloedprikken moeten ze me afleiden en dus vooral niet zeggen dat ' ie komt. Ik vind het helemaal niets. *zucht* Ik ben uit mijn dip aan het komen en zal proberen met goede moed naar het gesprek te gaan. Maar eerst een weekendje weg.
Happy best; balen dat je ongi bent geworden. Een dikke knuffel voor je! Timon; fijn dat het weer een beetje beter met je gaat, hopelijk heb je lekker veel afleiding door het weekendje en heb je op maandag een goed gesprek, hoe laat is het? Zeehondje; ik wist niet dat hij ook wel eens inwendig dingen deed! Nou ik hoop met je mee dat het geholpen heeft, het is zeker zo dat je het maar nooit weet. Ik denk best dat het verschil kan maken.
ik geeft iedereen even een knuffel!! Timon meis ik leef met je mee... liza hoe is het met jou laatste loodsje dan.. liefs yippie
Heb waarschijnlijk net mijn eisprong gehad (vanmorgen temp van 36,9). Alleen vandaag bloed verlies. Niet veel, maar wel een vieze slip zeg maar. Heeft iemand dat ook tijdens je eisprong. Ik denk dat het misschien wel iets met die osteopaat te maken heeft. Ik heb dit nog nooit gehad (bijna 2,5 jaar gestopt met de pil) en nu opeens... De doorbloeding van je organen enzo verbeteren wel door de behandeling, dus misschien?
Zeehondje; ik heb daar geen ervaring mee, ook niet met bloedverlies tijdens je eisprong. Maar klinkt best logisch dat het nu meer doorbloed is. Het is in ieder geval anders dan de andere keren en dat zou zomaar eens positief uit kunnen pakken! Controles in het ziekenhuis zijn nu steeds goed dus dat is erg fijn. We hoeven nu nog maar om de twee dagen te komen. Buik is soms al wel flink aan het rommelen maar dat is ook niet gek want ik ben vandaag 39 weken! Een dikke knuffel terug voor je! En voor de rest ook natuurlijk!
timon, geniet lekker van je weekend meid! en ben benieuwd maandag zeehondje, zelf ook nooit bloed bij eisprong meegemaakt, dus mischien komt het door de behandeling van de osteopaat? LizaM, oooooooow wat is het toch spannend nu bij jou! en Danjo ook...ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen straks
Helaas vanmorgen temp van 36,6 en duidelijk ongesteld geworden (bloedstolsel en helder rood bloed/slijm bij afvegen. Maar dan wel weer raar, want dit was dus een cyclus van maar 21 dagen! Hoop dat alles wel goed zit nog.Maandag hopelijk gelijk naar de gyn en kan ik beginnen met hormonen en de eerste iui!
Balen zeehondje; het kan zijn dat dit ook komt door de osteopaat die je bezocht hebt. Hij heeft toch invloed op je cyclus. Hopelijk slaat de IUI snel aan.
zeehondje balen.. maar nu iid suc met de iui.. liza hou je het nog een beetje uit.. hier gaat het steeds wat beter.. en tja zie er nog het voordeel van in ook dat ik thuis zit is wat.. maar we zijn er nog niet dus blijven rustig aan doen.. lieve groet yippie
Timon; hoe was het?? Yippie; zit er wel vooruit gang in? Ik doe het rustig aan en dan is het zeker uit te houden!
hoi liza ja er zit vooruitgang in gelukkig wel.. ik ga niet meer slapen overdag dus dat gaat beter ook kan ik het aan om iets meer te doen op een dag.. dus dat is mooi... maar het blijft wel de boel in de gaten houden.. maar daar hebben we al 5 weken ervaring mee.. liefs yippie
We hebben een fijn weekendje weg gehad. Veel met mijn neefje van 10 maanden mogen doen. Het is zo'n fijn gevoel dat mijn familie ons een hummeltje gunt, ons volledig steunt. We zijn vandaag naar de fa geweest. Nouja, fa... het was een arts-assistent. Ze legde erg duidelijk de verschillen van IVF en ICSI uit. Ivm de lage productiescore van mijn man zitten we zelfs onder de grens voor IVF (0,5 miljoen) en gaat het ICSI worden. Helemaal niet verwacht en dus waren we even overdonderd. Ik zal moeten spuiten. Die namen ben ik alweer vergeten, maar het is eibevorderend en voor eirijping. Vast dat jullie de namen weten. Gelijk mijn naaldenprobleem aangegeven en ze hebben me een spuit met naald laten zien en dat leek niet zo erg. Nu nog in praktijk ervaren. Maar goed, dat duurt nog even. De wachtlijst is 6 maanden!!!! Mijn man heeft bloed geprikt zodat ze kunnen kijken of er afwijkingen zijn. Dit is vrij standaard. Over zo'n 2 maanden is de uitslag bekend. We hebben de 6 maanden omgedraaid... even 6 maanden geen verplichtingen. Op eigen wijze klussen zonder onthoudingen of juist moeten. Eens zien of dat positief effect mag hebben. Yippie, we doen met jullie mee; wachten op ICSI! Ik weet dat 2010 ons jaar zal worden. Dat kan gewoon niet anders. Zeehondje, wat balen dat je zo onverwachts kort ongi bent geworden. Wel fijn dat je nu sneller aan de IUI kan beginnen. Succes hiermee.