Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. he timon

zo wat herkenbaar we zitten in de zelfde molen.. ik begin in januari en moet je eerlijk zeggen dat wij idd nu aan het genieten van de 6 maanden rust..

liefs yippie

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Denk idd dat die korte cyclus van mij idd weleens zou kunnen komen door die behandeling door de osteopaat.
    Vandaag naar de gyn geweest en gelukkig was alles goed. Mag morgen beginnen met hormonen spuiten en dan volgende week ergens de eerste iui!
    Eindelijk...

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wanneer verwacht je dat je de IUI zal hebben?

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    hoop maandag of dinsdag de pregnyl te zetten en dan woensdag of donderdag de iui!

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Spannend!!!!!! Ik duim voor je dat het een positief resultaat zal geven.

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Timon; dat zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest. Ik vind het super knap van jullie dat jullie die 6 maanden om kunnen draaien naar iets positiefs!

Zeehondje; spannend je eerste IUI! Ga je de pregnyl zelf zetten?

Yippie; fijn dat er wel vooruitgang is. Had je zelf in de gaten toen je van de trap viel dat het zo veel gevolgen zou gaan hebben?

7. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    LizaM, het gaat goed met me :) ik geniet volop van m'n pleegje en de andere dingen waarmee ik bezig ben.

zeehondje, ow wat spannend zeg, ik duim voor je!veel succes

timon, zo dat is even slikken he, is ook niet niks allemaal de MMM. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het je gaat lukken met het spuiten, ik was ook echt super bang ervoor en zelfs mij is het gelukt!haha
    veel succes en ik ga superrrr voor je duimen dat je binnen 6 maanden toch nog zwanger mag zijn ;) :)

hier gaat alles goed, zondag hebben we een bijeenkomst voor pleegouders + kinderen, heb er zin in.

8. liza m nee joh ik heb ook nooit geweten dat je op een gegeven moment zover komt dat je het accepteerd,,
    ik heb mijn leventje best aan gepast nu.. Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat het niet voor niets is..
    Als ik een beetje ga kijken hoe het gaat verlopen denk ik dat januari ongeveer weer de boel aardig op de rit te hebben.. en dan beginnen we ook met de icsi.. dus is mijn lichaam en geest goed uitgerust.. Dus als mijn leiding gevende het er mee eens is.. dan heb ik in alles het volste vertrouwen..

lizza bij jou nog alles rustig!!spannend hoor..

liefs yippie

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb al vaker de pregnyl moeten zetten (vanwege o.i. = ovulatie inductie). Heb het toen twee keer in het ziekenhuis laten doen en toen dacht ik dat ik het zelf wel kon. Het prikken was ook geen probleem, alleen het klaarmaken van de spuit ging niet echt goed.
    Je moet twee glazen ampullen breken en eentje daarvan ging een beetje mis. Dus de keer daarna maar weer in het ziekenhuis laten prikken.
    Denk dat ik deze keer ook maar naar het ziekenhuis ga. Weet ik in ieder geval zeker dat het goed gaat!!!

10. dames ik zag bij een ander topic dat liza haar vliezen werden gebroken gisteren of ze werd in gelijd..

dusdat zou vandaag of morgen een blij bericht worden.

dacht effe neerzetten ze is altijd nog zo trouw hier..

liefs yippie

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaah spannend, LizaM zet hem op meis.
    Ik krijg weer eeb flashback en kriebels in m'n buik, alsof ik moet bevallen haha.

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Timon en Yippie, ik hoop op een geslaagde ICSI voor jullie. Beter nog een spontane zw zodat het niet meer hoeft.

Zeehondje, ook voor jou hoop ik op een positieve IUI.

Mounia, geniet ze van je kleine meissie.

All, dikke knuff.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Whaaaa wat spannend voor LizaM!!!!!!!meid ik wens je veel kracht en succes toe, oooow ik ben zo benieuwd :D

roosje, zal ik zeker doen!en jij van jou mooie meid :)

14. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ik krijg net een smsje van Danjo, ze is opgenomen in het ziekenhuis wegens zwangerschapsvergiftiging, met de baby is alles goed!

15. oke dan en danjo zou sms als liza wat heeft..
    \
    hmmm.. we worden in spanning gehouden door de dames!!

liefs yippie

16. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland

ik denk dat Danjo nog wel instaat is om te smsen:( en zo niet dan merken we het wel, maar ze houden ons zo wel erg in spanning ja! zit al de hele tijd dit topic in de gaten te houden haha

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    meiden, mischien is het leuk om weer een lijst bij te houden??ik mis dat wel een beetje, ik kon altijd snel en duidelijk zien hoe het met iedereen ervoor stond.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend zeg hier (danjo en lizam).
    Hoop snel goed nieuws te lezen hier over die twee!
    Ik ben trouwens niet zo goed in dat updaten van zo'n lijst.
    Maar....

19. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Lijst langer dan een jaar bezig

Rondes:
    - mounia ronde 3 na ICSI

Agenda:
    -Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis.

Zwanger:
    -Danjo
    -LizaM

zoiets goed dames?????anders hoor ik het graag!
    lijst quite en gegevens plaatsen,dan haakjes weghalen van de quite en plaatsen.
    meiden die het niet kunnen wil ik het wel voor doen :)

20. lijstje zonder foto geen probllem!

goed idee aangezien we weer met wat meer zijn..

lieve jullie ik mag vandaag tot en met zondag oppassen op de 2 kids van mijn broer.. ze zijn naar parijs..
    2 jaar en 11 weken.. hahha zo leuk..
    vanmiddag lekker samen met de kids naar bed want tja.. ik ben er natuurlijk nog niet..
    de jongste heeft nu net de fles op en zit op mijn schoot de luier vol te schijten haha..

ik geniet wel..

ik zoek de lijst wel even op ...

liefs Yippie//

Share This Page