hahah ja met foto kan ik ook niet hoor, de lijst kon ik even niet vinden dus heb zelf eentje gemaakt (zie vorige pagina), maar als je kan vinden kunnen we daar ook mee doorgaan en wat leuk dat je gaat oppassen!!!!!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Februari - Danjo Maart -Enise April - Caruli - Esser Maart -Fair Tale NOD hopes toetje zeehond mounia Yippie 8 november 2009 IUI/IVF/ICSI yippie dec pil daarna icsi. Afspraak MMM
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari - LizaM Februari - Danjo Maart -Enise April - Caruli - Esser Maart -Fair Tale NOD hopes toetje zeehond mounia Yippie 8 november 2009 IUI/IVF/ICSI yippie dec pil daarna icsi. Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Afspraak MMM Zeehondje maandag 12 oktober FM
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari LizaM Februari Danjo Maart Enise April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje Zeehond Mounia Yippie 8 november 2009 Roosje ? IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis
Ik doe ook weer "mee" dames, ben niet echt bezig maar zal wel de updates met jullie mededelen. Aaah wat jammer nou, de foto is niet gelukt grrr. Gezellig Yippie babysit ze!
Kijk daarom snap ik nou niks van die lijsten. bovenste lijst heb ik er wat bijgetypt en op de onderste lijst staat dat opeens niet meer?????????????
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari LizaM Februari Danjo Maart Enise April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje Zeehond Mounia Yippie 8 november 2009 Roosje ? Timon 26 oktober IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis
heeey meiden hier een bericht vanuit het zh. Ben dus opgenomen en we gaan nu 24 uur kijken hoe en wat dus even afwachten Lizam is gisteren bevallen van een gezonde dochter Amber 3 kilo en het gaat allemaal goed.
Gefeliciteerd LizaM, wat fantastisch. En Danjo, hoe voel jij je? Gaan ze de bevalling misschien al inleiden??? Succes en sterkte.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangere.. Zwangeren in Januari LizaM Februari Danjo Maart Enise April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje Zeehond Mounia Yippie 8 november 2009 Roosje ? Timon 26 oktober Happybest 27 oktober (ronde 24) IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Afspraak MMM Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis
LizaM, gebebiciteerd met je meissie. Geniet ervan! Danjo, en al wat nieuws? Happybest, welkom helaas. Hopelijk duurt het niet lang meer en komt het. Mounia, hier rustig en met jou en de kleine? All, big hugg
sweetroosje, (naam veranderd?) ja gaat goed hier, me pleegje is over een paar daagjes jarig, en dan komen haar brusjes zit al helemaal druk te bedenken wat voor eten ik klaar ga maken haha.