Je kan macaroni of zo maken. Lekker makkelijk voor een grotere groep mensen. Pfff, ik wil niet zo lang wachten voordat we aan de beurt zijn voor ICSI. Ik wil door. Hmmm, mijn 'dolle 5 minuten'?
Timon, bedankt voor de tip! Ik denk dat ik iets met kippenpootjes ga doen want daar heeft het oudste brusje het altijd over haha. En over je ICSI, meid ik snap je gevoel, het duurde voor mij ook allemaal veeeeeelste lang!alles duurt dubbel zo lang, succes met het lange wachten
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM Februari Danjo Maart Enise April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje Zeehondje 31 oktober 2009 (?) Mounia Yippie 8 november 2009 Roosje ? Timon 26 oktober Happybest 27 oktober (ronde 24) IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Afspraak MMM Zeehondje 12 oktober gyn FM Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis
Meiden hier weer thuis bloeddruk was iets lager en dat zh ik sliep niet niks niet blegh. Maandag weer melden voor onderzoeken ( kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het weer blijven word). Als ze maandag bij het hoofdje kunnen wat do niet het geval was zullen ze gaan inleiden. als er wat gebeurd hou ik mounia wel op de hoogte
Danjo, lekker dat je nu weer thuis bent, in het ziekenhuis slapen vind ik ook vreselijk. Ik ben heel benieuwd wat ze maandag gaan zeggen!spannend, en probeer nu lekker helemaal niks te doen en goed te slapen, kus!
Danjo, ik heb heel benieuwd hoor! Heerlijk dat je weer thuis heb kunnen slapen. Hopelijk moet je nu niet weer blijven.
Danjo, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk hoef je maandag niet weer te blijven! Mounia; de tijd vliegt zeg, ja mag al bijna weer naar het ziekenhuis. Zie je er tegenop of ben je er wel weer aan toen? all; morgen naar de gyn voor FM. Vind het toch wel weer spannend. Straks zitten er weer te veel eitjes of is er al een eitje gesprongen of heb ik nu te weinig hormonen gekregen en moet ik nog meer spuiten. Ah, word wel gek van die twijfel.
Je hebt dat in je onderschrift staan. Nu ik zelf op de wachtlijst voor ICSI sta ben ik eigenlijk benieuwd wat ze bij jullie wilden doen.
Maak jezelf niet te gek en wacht af wat morgen komt. Het heeft geen zin, want je kan er toch niets aan veranderen. Kop op, Zeehondje! Knuffel voor jou!
Gelukkig ben ik zulke gevoelens en gedachten vaak snel weer kwijt. Zeker als ik op zp even alles eruit kan gooien. Ook een knuffel voor jou, je klinkt zo sterk en hebt zoveel tegenslagen!
Ik vind onze tegenslagen nog wel meevallen met wat ik hier soms lees. Wel probeer ik de negatieve dingen snel om te draaien naar positief. Toch zit ik ook soms in een put, maar er is altijd wel iemand in de buurt die me, bijv. door een opmerking, eruit kan trekken. Daar ben ik dan ook erg dankbaar voor.
Meiden ik blijf nog steeds voor jullie alle duimen hoor. Hier straks weer na de gyn dus ff afwachten hoe en wat
smsje van Danjo: bloedruk is te hoog,morgen word ik opgenomen en dan beginnen ze met primen. dat kan een aantal dagen duren maar 1 ding staat vast deze week word de baby geboren. Danjo meid wat spannend allemaal ik wens je heel veel kracht toe!
zeehondje, na de laatste poging wou ik even helemaal niks kwa ziekenhuizen enzo. maar nu ben ik toe aan het gesprek, ben heel benieuwd.hoe was je fm? Timon, mijn man heeft echt extreem slecht zaad dus vandaar de term "zoek"icsi, daar moeten ze meer zoeken in het lab. dat is allemaal mislukt en de 28ste heb ik dus een gesprek over hoe nu verder. (is dat wat je bedoelde?hihi)
Danjo nieuws van Danjo zelf Bloeddruk was weer veelte hoog Morgen word ik opgenomen en dan gaan ze beginnen met primen ( een veter aanleggen) dit doen ze max 3 x maar hopen dat het op de eerste reageert. het staat iig vast dat ik dus niet meer na huis kom voor mn beeb er is en die is er eind van de week. yesssssssssssssssss. Morgen iig internet in het zh dus kan jullie via internet een beetje op de hoogte houden
O, zo spannend Danjo. Hoop snel op goed nieuws uit het ziekenhuis! Even egoverhaal+vraag; vandaag fm gehad. Rechts twee eitjes van 13 mm en 14 mm en links een eitje van 15 mm. Nu moet ik nog twee dagen 37,5 IE spuiten en dan woensdagmiddag terug. Er zitten dus drie redelijk grote follikels. Als ze alle drie doorgroeien staan we voor een moeilijke beslissing. Namelijk wel of niet de iui doorlaten gaan (met de kans op een meerling en de risico's van zo'n zwangerschap). De kans dat ze echt alle drie bevrucht worden is zo klein. Eigenlijk hebben we al besloten om het door te laten gaan, maar wil ook graag jullie ervaringen en meningen horen.
zeehondje, ik zou persoonlijk ook doorgaan, het is zo'n kleine kans dat ze alle 3 bevrucht worden. zelfs als die kan niet zo heel klein zou zijn zal ik het doen, maar dat ben ik succes meid!