Hoi meiden, hoe gaat het hier? @zeehondje, ik zou hem geloof ik ook wel door laten gaan. Zoals gezegd, de kans is idd klein dat ze alle 3 bevrucht worden. @Mounia, ik vind het fijn te horen dat je weer uitkijkt naar het vervolg. De tijd niks doen heeft je gelukkig goed gedaan. En ik hoop dat de volgende poging veel gemakkelijker gaat! @Timon, is er al een beetje een indicatie van wanneer het voor jullie zou kunnen beginnen?
@Danjo, heel veel succes meid, wat is het snel gegaan eigenlijk... Komt natuurlijk omdat ik een poos niet meegelezen heb, maar wat heerlijk dat het nu eindelijk bijna zover is... Straks ben je met z'n drietjes weer thuis! Btw, hoe is het met Tirtilisko en de kleine? Ik ben zaterdag ongie geworden na 30 dagen, duhuh! Snapt iemand nog wat van mijn cyclus? Gelieve het mij dan uit te leggen. Maar ik verlies de moed voorlopig nog niet hoor. Al moet ik zeggen dat ik het erg lastig vind tegen alle zwangere vriendinnen en collega's aan te kijken, maar oké, uiteindelijk wordt ik daar niet minder van... Groetjes!
Danjo wat super spannend zeg! Ik duim voor je dat de eerste keer lukt! Zeehondje, persoonlijk zou ik ook doorgaan. Ik heb wel vaker twee en zelfs 1x drie eitjes gehad, maar dat heeft ons er nooit van weerhouden om het niet te proberen. Wij zien het echt als extra kansjes om zwanger te worden, omdat de kans elke keer al zo klein is. Wel spannend hoor! Mijn duimen draaien ook voor jou! FreeWilly, wat een gedoe idd! Eén voordeel deze keer wel is dat je niet zo lang hoeft te wachten, maar het lijkt me lastig inschatten waar je aan toe bent elke keer. Wat betreft de moed niet opgeven, ik ken het haha. Hier zijn ze ook allemaal zwanger, familie en vrienden. Zelfs een vriendin is inmiddels al zwanger van de tweede in de periode dat ik gestopt ben met de medicijnen. Maar de aanhouder wint! Succes!
Danjo spannend!!! ik weet even niet meer wie het vroeg maar volgens mij doen ze bij ons geen iui met 3 grote eitjes.. idd ivm met de risico's maar als ik de keus had wist ik het ook wel.. gewoon doen.. Tja en een drieling lopen er wel meer.. die zijn ook groot geworden.. Suc6 meis.. Freewilly... ik herken je gevoel en de ene keer heb je daar meer last van als de andere keer.. Maar ik blijf er in geloven dat wij ook ooit zo mooi kindje van ons zelf vast mogen houden.. En je mag eerlijk weten ik vind het moeilijk als mensen me vertellen we zijn zwanger.. maar ik denk dan vaak ook gelukkig dan hoef je niet mee te maken wat wij mee maken.. want dat gun ik niemand. Dames even ego verder.. hier gaat het nog niet super.. vandaag niet de beste dag pijn in de nek en rug en een heel zwaar hoofd.. ik zou naar me werk gaan dat doe ik ook kunnen ze gelijk zien hoe ik ben.. lol.. Verder gisteren heftige pijnen gehad aan de rechter kant. ik snap niet goed wat het geweest is.. nu is het weer rustig maar kon bijna niet lopen..van de pijn. zo iedereen een knuffel.. van Yippie.. En voor alle mama's of bijna mama die hier nog sociaal meelezen.. wat ik overigens geweldig vind. een bloementje en voor de kids een knuf van tante yippie!!
@Yippie, wat vervelend dat het nog steeds niet lekker gaat! Je bent er wel mooi klaar mee zeg, die val! Ik hoop echt dat je gauw wat meer opknapt. Dit is ook niks.
Yippie, wat is je herstel lastig. Ik wil je een hele dikke knuffel geven met alle last dat je nu met je mee draagt. Danjo, wat spannend! Ons wel op de hoogte houden, he. Ik heb een vraagje. Rond zondag had ik mijn ei en hebben we goed geklust. Alleen had ik gisteravond ineens een enorm rode veeg op de toilet. Hierna was het nog een vage druppel, net als vandaag. Op de tampon zat amper wat. Wat was dit?????
Kan inderdaad ook een innestelingsbloeding zijn. Dat zou natuurlijk geweldig zijn! Spannend hoor meid. De drie eitjes zijn gelukkig niet alle drie doorgegroeid en hoeven we niet de keus 'wel of niet' te nemen. Eentje is nu rijp en vrijdag krijgen we de eerste iui.
Timon: Dankje lieverd.. Zeehondje spannend.. Danjo knallen meid.. we denken aan je.. Mounia knufffie.. liefs van yippie
vandaag 2e veter gehad omdat er dus nog niet genoeg onsluiting zat dus morgen ochtend weer afwachten. zit er wel lichtelijk doorheen dus heb een slaappil gevraagt. hele dag weeen hebben is zwaar vermoeiend.
Wat een spannende dag voor Danjo! Zeehondje, ben je zenuwachtig? Morgen heb je je 1e IUI. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou me verder maar niet zo bezig met die bloeding. Het is weer voorbij en ik ben niet anders dan anders. Vandaag een vrije dag gehad en ik heb genoten van het mooie weer. Lekker in huis en tuin bezig geweest.
Klinkt idd erg zwaar Danjo. Hoop dat je even goed kan slapen en energie kan opbouwen om een mooi wondertje op de wereld te zetten!