danjo is vandaag weer naar het zh geweest maar lichaam reageert niet op hormonen.. als ze ontsluiting heeft kunnen ze inleiden nu niet.. dus het is nog even geduld hebben.. Ook voor ons.. liefs Yippie
De iui ging erg goed, heel snel. Ik kwam binnen, hij checkde even de geboortedatum van manlief en daarna mocht ik gelijk klaar gaan zitten in de stoel. Eendebek erin (dit was zoals bij velen denk ik niet erg prettig), pakte een spuitje met slangetje eraan (waarin oranje vloeistof zat met natuurlijk het zaad) en het ging er echt supermakkelijk in. Was vantevoren een beetje bang of mijn baarmoedermond wel goed lag en niet gekanteld ofzo, maar dat viel dus reuze mee. Heb daarna een beetje drukkend gevoel in mijn buik gehad, verder nergens last van. Hoop dat we over ruim twee weken heel positief nieuws kunnen gaan rondbazuinen!!! En wat zwaar voor Danjo zeg, ik geef je een digiknuffel.
ow Danjo je maakt het wel heel erg spannend hoor, knuff! zeehondje, mijn duimen draaien meid! hier gaat alles goed, afgelopen week was mijn pleegdochter jarig ze is 2 jaar geworden, en het was een super geslaagde dag!
Ooooo, wanneer weten we nu of Danjo al mama is geworden???????? Mounia, wat leuk dat het een zeer geslaagde dag is geweest. Zeehondje, mijn duimen draaien. Zou toch geweldig zijn.
Hey meiden, Zoals jullie zien aan mijn banner hier ook al een hele poos bezig. Behalve dat ik een ziekte heb (die niksmetvruchtbaarheid te maken heeft) is er bij ons psrake van onbegrepen onvruchtbaarheid. In nov hebben we weer een afspraak bij de gyn, waar we gaan vragen om IUI. Eigenlijk moeten we wachten tot volgend jaar zomer omdat ze pas met 2,5 jaar willen starten maar ik hoop echt dat ze accoord gaan, ons geduld is op..!
Milla rose; bij ons ook onbegrepen onvruchtbaarheid. Na een jaar naar de gyn - onderzoeken gehad - 6 maanden zelf proberen - daarna kijkoperatie - toen o.i. (ovulatie inductie = alleen hormonen en geen inseminatie), dit vier keer en nu eindelijk de eerste iui gehad! Het duurt dus inderdaad lang hè?! Bij ons dus iui ook na bijna 2,5 jaar pas. Maar als alles goed was gegaan in de o.i. periode (geen cystes bijvoorbeeld) dan was het wel een stuk sneller gegaan, ongeveer na 2 jaar dan. Succes!!!!
@Milla Rose, weet je zeker dat je ziekte geen invloed op je vruchtbaarheid heeft? Hoe meer ik lees op dit forum, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat er zoooooo veel dingen van invloed zijn! Onbegrepen verminderd vruchtbaar lijkt me moeilijk, als je de oorzaak weet kun je daar iig wat mee. Ik hoop dat ze een beetje pro-actief zijn in het zh en niet te afwachtend. @Zeehondje, hoe voel je je? Ik kan me voorstellen dat het best spannend is.
Ik vind het super spannend en het duurt nog zooooooooo lang. Heb er ook niet zo'n goed gevoel meer over sinds vanmorgen. Mijn temperatuur is namelijk nog niet echt gestegen. Gister van 36,5 naar 36,7. Dus ik dacht, oké dat zit goed. Maar vanmorgen was ie weer 36,6. Dus ik begin te twijfelen of ik wel al een eisprong heb gehad. Aan de andere kant moet dat eigenlijk wel gebeurd zijn, want ik heb een pregnyl injectie gekregen. Nou ja, hopen dat ie morgen goed hoog is. Hebben vanmorgen voor de zekerheid ook nog zelf maar even geklust.
is er hier een lijst van wie hoelang bezig is voor een kindje?? en misschien kan ik hier vragen of er mensen ervaring hebben met alternatieve geneeswijzen? Bijv natuurgeneesheer en accupunctuur?? Oke ik ga nu even werken (rondje voor de thuiszorg) ben er tegen ca 23 uur wel weer.
Ik ben twee keer bij een osteopaat geweest. Meer informatie hierover lees je in het volgende artikel; http://www.osteopathiegouda.nl/gouda/uploads/file/FM2009-2-osteopaat.pdf
Hallo Ricmar; ik heb acupunctuur gehad. Die kunnen zorgen dat je energiebanen optimaal zijn, kunnen invloed uitoefenen op de groei van eitjes en je eisprong 'opwekken', daarnaast kunnen ze zorgen dat een vruchtje beter blijft zitten als het eenmaal gemaakt is. Als je het wil doen moet je wel kijken of je iemand in de buurt kan vinden die een speciale aantekening op dit gebied heeft! Als je meer vragen hebt mag je me ook altijd pb'en. Succes! Zeehondje; met Pregnyl moet je eisprong wel geweest zijn. Maar je lichaam kan anders reageren door het hormoon. Je spuit immers zwangerschapshormoon in. Ik weet niet of ik het al gezegd heb maar hou er rekening mee dat je je dus ook zwanger kunt voelen richting je NOD maar dit wil helaas niet altijd zeggen dat je ook zwanger bent. Ik blijf hier op hammeren omdat het mij destijds zo tegenviel omdat ik me de eerste keer zo 'zwanger' voelde door het hormoon maar het was dus niet gelukt. Mounia; wat fijn dat het feestje zo geslaagd was. Wat heb je nu gedaan die dag?
meiden ons meisje heeft het duidelijk na dr zin in mn buik en wil dr niet uit. Maandag moeten we weer na het zh en hoop dan op 2 cm ontsluiting maar ik zal wel weer pech hebben
Danjo, wat houdt die kleine meid het spannend! Ze zit echt lekker in je buik. Ik probeer ook een afspraak met een osteopaat te krijgen. Nog geen reactie gekregen. Zeehondje, wat heeft het met jou gedaan?
LizaM heb je ook enig idee waar ik dat soort informatie kan vinden? Na 2 MK (1999 en 2009) wil ik nu alles uit de kast trekken om zwanger te geraken en een gezond beebje op de wereld te zetten