Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja probeer het al, maar in het noorden lijkt het wat lastig te worden.
    tips zijn welkom hoor

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe hoog in Drenthe woon je?

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik woon net onder de provincie groningen vlak bij stadskanaal(6 kilometer) gieten is 10 kilometer

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
  5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    timon dank voor de info

zal eens informatie opvragen in gieten die andere is helaas niet in stadskanaal maar ver daarbuiten dus wat verder weg.
    internist gaf eerder deze week aan dat ik beter naar een natuurgenezer kon gaan...
    hij kan me niet helpen, ze snappen niet waarom de schildklier de ene keer wel goed werkt en de andere keer niet

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zou een osteopaat ook iets kunnen zijn?

Osteopathie

Hier kun je ook iemand in de buurt vinden.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ga de link bekijken ik ken het niet

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    het slapen is vanaf het begin al drama maar word alleen maar erger verder ben ik veel moe en misselijk maar ja we wachten rustig af

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op je mooie kleine meisje!

Ik ben twee keer bij een ostepaat geweest en hij voelde dat mijn eierstokken aan beide kanten vastzaten aan mijn dikke darm. Hij heeft dit zo goed als het kon losgemaakt.
    Je moet weten dat je eierstok niet vastzit aan je eileider. Als je eitje springt dan moet ik nog in je eileider terechtkomen. Als deze niet goed kunnen bewegen kan het dus zijn dat je eitje niet in je eileider terechtkomt. Dit kan geen enkele gyn. zien. Ze kunnen zien of er eitjes groeien, ze kunnen kijken of je eitje goed gesprongen is (progesteronwaarde), maar ze kunnen niet zien of je eitje goed in je eileider is gekomen.
    Ik moet er dus maar vanuit gaan dat de osteopaat dt nu geoptimaliseerd heeft!
    Verder wordt je doorbloeding beter en je hormoonhuishouding wordt ook beter geregeld. Door zijn handelingen.

Ik was nadat ik één keer was geweest opeens na 3 weken al ongesteld. Hij zei dat dit hoogstwaarschijnlijk aan zijn behandeling heeft gelegen. Je hele lichaam wordt zeg maar 'gereset'. Een weekje voor de eerste iui ben ik nog een keer geweest en nu maar zien of het iets bijdraagt aan onze wens.

Succes met zoeken.

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar als mijn ziekte invloed heeft op het zwanger worden kunnen ze daar in ieder geval niets aan doen. Maar of dat zo is zullen we nooit weten want zoiets valt namelijk niet te checken.

Ik heb ook wel eens van een hele goeie ervaring gehoord met een magnetiseur. Misschien ook het proberen waard voor wie er open voor staan?

Wie hebben hier eigenlijk allemaal ervaring met iui?

Succes iedereen!

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb net mijn eerste iui achter de rug.
    Wat wil je weten?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ook ik heb 2 keer iui gehad

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Nou ja, ik vroeg me af of je dat met of zonder hormonen doet, si het een zwaar traject of goed te doen, en zijn de slagingskansen echt zo laag..?

Wat fijn (en ook cru natuurlijk..) al die meisjes met ervaring om mijn vragen te beantwoorden!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb met hormoonstimulatie de iui gehad.
    eerst op dag 3 ongeveer een uitgangsecho bij de gyn. Zij kijken dan of je geen cyste hebt bijvoorbeeld. Als alles er goed uitziet mag je beginnen met spuiten. Ik heb gonal-f gespoten, maar veel meiden gebruiken volgens mij puregon. Dat zit in een prikpen en is eigenlijk heel simpel en bijna pijnloos (is soms wel lastig, het gaat tegen je natuur in om jezelf te prikken). Je moet dan na een aantal dagen terug voor een FM (follikelmeting). Als deze groot genoeg is krijg je een ander hormoon (eenmalig), dit heet Pregnyl. Deze zorgt ervoor dat je eitje na ongeveer 36 uur springt. Dan krijg je dus ook de inseminatie.
    De inseminatie gaat als volgt; eerst brengt de gyn een eendenbek in en dan pakt hij het spuitje met daaraan een flexibel slangetjes. Dit slangetje duwt hij door je baarmoedermond naar binnen. Ik voelde daar niks van, maar was meer bezig met de 'druk' die de eendenbak gaf. Dan spuit hij/zij het spuitje leeg en is het gedaan!!!
    En dan wachten, wachten en nog eens wachten.
    Ik moet trouwens ook nog progesteroncapsules inbrengen, dit is om je baarmoederslijmvlies goed dik te maken, is goed voor de innesteling.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik gebruik alleen pregnyl om het ei te laten springen, maar deze ronden wel overleg hoe we eventueel de volgende ronde de kansen kunnen verhogen, desnoods maar meer eitjes laten rijpen, dan maar kans op een meerlingzwangerschap

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb 2 keer IUI gehad zonder hormonen. Als ik ongi werd moest ik met het zh bellen. Dan kreeg ik te horen wanneer ik ovutesten moest gaan gebruiken. Bij dik positief weer naar zh bellen om voor de volgende dag de IUI-afspraak te maken. Manlief moest zeker 2 dagen voor IUI onthouding houden.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij mij geen ovu testen maar follikel metingen

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Met de ICSI zal ik dat ook gaan krijgen en hormonen spuiten. :(

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Oke.. wel 'fijn' om al een beetje te weten hoe en wat. Vindhet heel spannend en tel de dagen tot we weer bij de gyn komen, zodat ik net zo lang kan gaan zeuren :p totdat ze instemmen met iui. Thanks dames voor de info!

Hoop echt we snel allemaal op roze mogen.. *duimduim*

20. Passagierslijst langer dan een jaar bezig

Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren...

Zwangeren in
    Januari
    LizaM
    Februari
    Danjo
    Maart
    Enise
    April
    Caruli
    Esser
    Maart
    Fair Tale

NOD
    Hopes
    Toetje
    Zeehondje 31 oktober 2009 (?)
    Mounia
    Yippie 8 november 2009
    Roosje ?
    Timon 26 oktober
    Happybest 27 oktober (ronde 24)

IUI/IVF/ICSI
    Yippie dec pil daarna icsi
    Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan)
    Timon ICSI (6 maanden wachten)

Afspraak MMM
    Zeehondje 12 oktober gyn FM
    Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl
    Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis
    Mounia 28 oktober gesprek ziekenhuis

Weet niet meer wie het vroeg maar hier is de lijst!!

liefs Yippie

Share This Page