Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi mutsevluts

heb het idee dat je een hele oude.. lijst heb..
    danjo is inmiddels bevallen van een dochter..

maar je ben welkom hier hoor!!

groetjes Yippie

2. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Dikke knuffel allemaal!!!!!

Als het nog gaat lukken dan krijgen we deze maand onverwachts onze eerste IUI.
    Ik hoop alleen dat het deze maand nog door gaat want ze hadden gehoopt dat de follikels gister groot genoeg waren zodat ik pregnyl kon spuiten, maar helaas was er niets gebeurd. Er waren alleen een paar kleine follikels bijgekomen. Nou moet ik morgen weer heen, dus het is heel hard duimen draaien hier. Ik vindt het wel heeeeeel spannend.

Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Oooo, wat spannend! Zou geweldig zijn als je deze maand al met IUI bezig kan gaan.

4. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey Timon,

De follikels waren weer gegroeit dus vrijdag krijgen we onze eerste IUI. Vindt het erg spannend:D.

Hoe is het met jou?

5. o happy spannend suc6 vrijdag..

we wchten in spanning met je mee..

yip

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Met mij gaat het goed. We hebben de eerste maand wachten overleefd en hebben er nog 5 te gaan. Aan de ene kant wil je door, maar dit is nu ook wel even goed. Het is lekker aangetrokken op het werk, dus draai ik meer uren. Ik vergeet daardoor verplicht te solliciteren.:$
    Vandaag bij de osteopaat geweest. De constatering is dat ik teveel in mijn hoofd zit en daardoor wat verbinding met mijn lichaam mis. Daar alle toestanden ook de vreugde. Hmmmm, dat klopt wel. Volgens hem is dat toch belangrijk om geheel open te staan voor zwangerschap. Daar gaan we dus verder aan werken. Ik ben benieuwd!;)

Ik leef met jullie mee, Happy!

7. timon komt goed..

neem de tijd..deze 5 maanden kan je daar goed voor gebruiken en voor je het weet is het voorbij..
    ik dacht in juni ook pff januari pas en nu moet ik al aan de pil als ik ongi word.. dus gaat zo snel..
    leifs van mij

8. happybest

happybest Bekend lid

Feb 18, 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Timon ik hoop dat de osteopaat je daar goed bij kan helpen! Misschien gaat de tijd nog sneller als je zo goed met jezelf aan de slag gaat. Ik duim voor je!

Ik houd jullie op de hoogte. Ik kan alleen pas dinsdag laten weten hoe het gegaan is want we gaan direct door naar Limburg. We zouden morgenavond al gaan (weekendje weg naar landal voor mijn ouders 35e trouwdag) maar nu gaan we een dagje later. We moesten natuurlijk wel uitleggen dat we morgen niet kwamen, maar dat vonden ze helemaal niet erg haha ;):D! Ze waren heel blij dat er indelijk naar mij gegekeken werd en er daarom vaart achter gezet.

Dikke knuffel...

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Yippie, waarom moet je nu al aan de pil als je pas in januari geholpen wordt? Is dat niet 1 maand van tevoren?

@Timon, vind je dat niet moeilijk, ervoor zorgen dat je er meer open voor staat? Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt/had dat je er al open voor stond. Wel goed dat je er zo mee bezig bent! En de decemberperiode gaat (naar mijn gevoel iig) altijd wel lekker snel. :D

10. nu moet ik al aan de pil als ik ongi word.. dus gaat zo snel..

hoi ft ik ben net ongi geweest dus vandaar ongi dec moet ik starten..

liefs yippie

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Nou ja, spannend iig. :D Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat er weer wat gebeurt. Dat had ik elke keer als ik weer een afspraak had. :D

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Happy, succes met de IUI vrijdag. En daarna een heel fijn weekend in Limburg, geniet ervan!

@Timon, fijn dat je het zo positief kunt zien. Hopelijk vliegen de komende 5 maanden ook voorbij. Je hebt in ieder geval veel afleiding, dan zal het voor je gevoel nog sneller gaan.

@FT, ik herken dat wel. Telkens als er weer andere nieuwe stappen genomen werden vond ik het extra spannend. Ik denk dat veel mensen dat wel herkennen niet?

Hier eigenlijk niet veel nieuws te vertellen. Ben afgelopen weekend weer begonnen met menopur spuiten en komende vrijdag voor follikelmeting naar het ziekenhuis. Ik hoop dat het net zo snel gaat als de vorige keer, toen moest ik op maandag voor de eerste afspraak en de woensdag kreeg ik al de IUI. Volgens mij is mijn eisprong wel pas de dag erna geweest, maar dat is niet erg he, als ik overal lees dat de zwemmers 2 dagen overleven zal het wel goed zijn.

13. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Dames wilde jullie effe succes wensen met iui!
    Hoe gaat het is het heftig ?

Ik krijg binnekort een kijkoperatie en dan mag ik ook beginnen met iui!

knuffels van sjanneke ....( is mijn koosnaam)

14. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heey meiden hier een bericht van trotse moeke.
    Ik zie dat er een aantal nieuwe meiden bij zijn gekomen helaas welkom.
    meiden keep my fingers crost he komt allemaal goed. ( en dan komt het ook goed he).

we hebben hier eeb fantastisch meisje ze is zo tevreden het is luier verschonen, eten ff teuten en slapen en zo eigenlijk de hele dag door haha, kan niet wachten tot ze meer wakker is.

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Heeee lieverds! ;)

Ik dacht altijd dat ik wel open stond voor zwangerschap, maar misschien is dat niet helemaal. Mocht ik in deze 5 maanden daar wel toe in staat komen dan ben ik er erg blij mee. Werken aan mezelf doe ik al jaren en nu is het dit thema. Ondanks de soms lastige momenten is het prettig. Gelukkig heb ik een fijne groep mensen om me heen waarbij ik volledig mezelf mag zijn.
    Die 5 maanden zullen zeker voorbij vliegen en goed benut worden.;)

Happy, je houdt wel erg spannend door gelijk een weekendje weg te gaan. Ik ben erg benieuwd hoe de IUI is gegaan.

Toetje, nog heel even en dan heb je je IUI alweer. Gaat het spuiten goed?

Danjo, fijn dat de kleine meid het zo lekker doet. Geniet ervan!

Sjan, wanneer krijg je de kijkoperatie?

Yippie, waarom moet je aan de pil? Moet je het nog 'een maand
    ophouden'? Het komt nu wel heel dichtbij voor jullie.

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Danjo, fijn dat alles goed gaat, geniet maar goed van jullie kleine meid.

@Timon, ik ben blij dat je er zo positief in kunt staan, werken aan jezelf is natuurlijk altijd goed. Hopelijk duren die 5 maanden dan idd niet te lang.
    Het spuiten gaat hier wel goed. Ik had niet echt moeite met het zette van de spuit, eerder met het optrekken van de vloeistof zonder luchtbelletjes, dat blijf ik moeilijk vinden, maar het gaat steeds beter. Gisteren had ik de spuit er in 5 minuten in zitten terwijl ik er eerst echt een kwartier over deed.

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, wat knap! Ik moet er nog niet aan denken zelf te spuiten of door mijn man te laten doen. Brrrr....

18. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ja dat dacht ik eerst ook, zag er echt tegenop, maar het valt reuze mee. Ik denk dat het ook gewoon wennen is. Het enige dat ik dus moeilijk vind is die vloeistof zonder belletjes in de spuit krijgen, maar dat kan ook aan mij liggen.
    Ik denk dat jij ook moet gaan spuiten voor ICSI of niet? Het valt echt reuze mee.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Yep, ik zal ook moeten spuiten. Aangezien injecties niet mijn ding zijn wil mijn man desnoods gaan spuiten. Maar dit is iets voor over 5 maanden.

20. timon.. ik moet aan de pil maar dat hoort bij de icsi..
    je mag gewoon absoluut niet zwanger zijn als je begint he..
    dus ik begin in dec met pil zodat januari icsi is.. dus geen maand langer wachten..
    krijg binnen kort de drugs thuis..

liefs yippie..

Share This Page