Bij ons is het eerst getest of alles goed was. Toen was alles goed. De tweede keer moest het getest worden om te kijken of we konden beginnen met iui. Beide keren was het dus goed, maar een verdere uitleg hebben wij niet gekregen. Bij de eerste iui vroeg ik ook hoeveel zaadjes erin gespoten waren en toen kon ik daar geen antwoord op krijgen. Omdat ze dat dan niet meer tellen.
ilayda spannend.. ahah timon ben wat vergeten geloof ik .. ben niet zwanger maar wel een vergiet hahah.. liefs Yippie.. Die nu de lijst gaat zoeken..
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 20 november Happybest 27 oktober (ronde 24) Ricmar December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 20 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Afspraak MMM Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 20 november Happybest 27 oktober (ronde 24) Ricmar December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 20 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Afspraak MMM Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID zo lijst weer bij gewerkt.. en enise is bevallen dus er ook maar even bij gezet.. groetjes Yippie
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 oktober (ronde 24) Ricmar December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Afspraak MMM Happybest 12 oktober gyn beoordeling puregon en pregnyl Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 november (1e IUI) Ricmar December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID
Hey meiden, De griep heeft mijn pleegdochtertje te pakken, en deels ook mij weer!ik snotter aan 1 stuk door haha. enise gefeliciteerd met je dochter! ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe! happybest, Die eendenbekken vind ik ook maar niks, veel succes met de wachtdagen,ik duim!!! freewilly, Fijn dat je cyclus wat korter was, hopen dat het zo blijft/minder word. toetje, jij hebt de 4 IUI achter de rug als ik het goed lees, spannend! ook duim ik voor jou! ilayda, spannend, ik hoop dat de zaaduitslag goed/beter zal zijn. zeehondje, succes met alles! yippie, waneer ging jij je spuitwerk nou eens halen? haha Timon, hoe is het met jou? Als ik iets of iemand ben vergeten, sorry! Liefs Mounia
Wat jammer dat jullie langzaam aan allemaal ziekjes gaan worden. Met mij gaat het goed. Ben vandaag ongi geworden en een fijn drukke werkdag gehad. De volgende inzet is december.
hallo allemaal, Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Ik wil me ook graag toevoegen aan jullie lijst groetjes
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 november (1e IUI) Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID[/QUOTE]
Welkom Angelica! Ik zie dat je een dag voorloopt op mij. Ik heb 13 nov mijn eerste IUI gehad. Altijd weer spannend die laatste week hè!
Welkom Angelica. Jullie zijn ook al weer lang bezig zie ik. Ik hoop dat je snel mooi nieuws hier kunt vertellen.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 2 december Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 november (1e IUI) Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * Toetje 27 maanden IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 4 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 2 december Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 november (1e IUI) Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * Toetje 27 maanden * Mounia bezig sinds jan 2007 IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 4 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis
he lieve meiden.. Angelica hellaas welkom hier,,, maar we vinden het gezellige dat je meekomt kletsen.. Ik krijg woensdag de medicatie thuis bezorgt. hahah.. Dus Mounia... junkie in aantocht lol.. Ik ga het nog 1 keer hier neer gooien... WIE voelt er wat voor een meeting!!
Yippie, Hahaha woensdag al, spannend!!! Ik ben wel weer in voor een meeting, komen de meiden die in het vervolg topic zitten ook?