Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 27 november (1e IUI) Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 25 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID *** heb mezelf ook ff toegevoegt!
Mounia dat is wat wij willen he,, ik heb het hier eerst geopperd!! wat mij betreft oke,, Dus wie doen er mee met een Meeting.. Mounia Yippie
Dus wie doen er mee met een Meeting.. Mounia Yippie Timon Ik mis de andere meetings steeds door afspraken. Hopelijk nu eens op een dag dat ik wel kan.
meiden ik ben even minder aktief in dit topic we kunnen pas in dec verder met de nieuwe donor dus nod eind dec/ begin jan
ricmar geeft niet je bent hier altijd welkom al is het maar een paar keer per jaar.. is te begrijpen dat je nu wat minder bent toch.. Timon daar gaan we ons best voor doen dat jij ook kan..haha ik ben benieuwd..
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind november (4e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 23 december Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis Mounia 3 november belafspraak wegens KID Helaas is mijn IUI niet gelukt.....
happybest echt balen, hopelijk nu positieve test onder de boom ps zet aub bij mij aantal maanden bezig (vanaf 1995 bvd)
Happybest o meid wat k*t zeg!wat een pech weer, dikke knuffel en hopelijk zal de volgende wél raak zijn! ricmar, ik lees dat jullie voor een donor gaan? zaad of ei?
Oke, is dat ook de reden dat jullie zo lang bezig zijn dat jullie daarom overstappen naar een andere donor (als ik vragen mag hoor )? Wij gaan nu ook verder met donorzaad, wat mij nu lastig lijkt is mijn ei vinden, maar ik ben nog een groentje met dat betreft, dus dat zal wel goedkomen.
Meiden, Een tijd terug hadden we een meeting, wat ook erg geslaagd was! Omdat we nu weer een meeting willen organiseren vraag ik me af wat de "nieuwe" meiden hier ervan vinden dat de meiden in het vervolg topic (zwanger of met beebje) mee zouden gaan? Eerlijk zeggen dames , het is in eerste instantie een meeting van dit clubje, maar omdat we (yippie,freewilly,ik) de andere meiden ook kennen is de vraag ook gesteld in het vervolg topic. Ik persoonlijk maakt het mij allemaal niks uit.
mannetje heeft geen zaadcellen en we hebben al diverse KID poginge gehad in Utrecht 1999 was ik eindelijk zwanger. Helaas MK Nu zelf donorgevonden en in febr was ik zwanger. Echter weer mk en dioe donor was niet meer beschikbaar. teoen op zoek naar nieuwe donor en enkele ZI pogingen gedaan en 2 iui echter zonder resultaat, ook zijn partner werd maar niet zwanger, dus we zijn gestopt dit gaf te veel stress, nu een donor bewezen vruchtbaar we wachten op lab uitslagen van het bloed, in dec hopelijk weer verder
ricmar wat een verhaal meid, ik hoop dat je volgende maand snel verder mag, en ook gauw blijvend zwanger mag raken!Veel succes!
Wij hebben een lange MMM achter de rug waarin het altijd een beetje onzeker was wat voor behandeling we konden doen, en of het wel mogelijk was (zeer slecht zaad). Dan was het TESE, dan ICSI, dan zoek-ICSI. We hebben 1 mislukte zoek-ICSI achter de rug, en een tijd terug een gesprek gehad dat het niet erg veel zin heeft om door te gaan. Dus nu besloten voor KID. We staan nog aan het begin traject, ik moet enkel nog wachten op de doorverwijzing (die word opgestuurd) en een afspraak maken in een kliniek.Het word hoogstwaarschijnlijk Belgie.
Jullie kiezen voor een anoniem donor begrijp ik? moeten jullie perse wachten op de doorverwijzing? anders zou je daar al aan kunnen melden des te eerder kan je starten. ook voor jullie al een lange weg, hopelijk nu snel aktie en goed resultaat